Description de Yesware

Yesware est une plateforme de vente prescriptive qui contribue à la performance des équipes de vente axées sur les données, en les aidant à créer des opportunités, à établir des contacts et à conclure des contrats plus rapidement et plus efficacement. Cette plateforme s'intègre aux outils utilisés par les représentants commerciaux pour donner aux gestionnaires un meilleur aperçu du pipeline de ventes jour après jour, et pour fournir des données exploitables sur le meilleur moyen d'interagir avec les leads à tout moment.

Qui utilise Yesware ?

Yesware améliore l'ancienne approche, axée sur les processus pour la vente, et donne aux vendeurs les données indispensables pour réussir dans l'environnement commercial compétitif et dynamique d'aujourd'hui.

Yesware Logiciel - 1 Yesware Logiciel - 2 Yesware Logiciel - 3 Yesware Logiciel - 4 Yesware Logiciel - 5

Yesware ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Yesware

Yesware

4,3 (172)
Indisponible dans votre pays
19,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
68
18
4,3
(172)
4,1
(172)
4,0
(172)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
105
231
4,3
(5 451)
4,2
(5 451)
4,4
(5 451)

Alternatives à Yesware

HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de contacts
e-mail marketing
GMass
Fonctionnalités les mieux notées
Actions découlant d'un événement
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Gestion de la communication
Tableau de bord d'activités
Streak
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des e-mails
Gestion du pipeline de ventes
ActiveCampaign
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
MailTrack
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
Suivi des clics
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Saleshandy
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Pour organisations et équipes commerciales
Rapports et analyses
Mixmax
Fonctionnalités les mieux notées
Actions découlant d'un événement
Gestion d'équipe
Rapports et analyses

Avis sur Yesware

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
51%
4
35%
3
8%
2
4%
1
3%
Siddiq
Siddiq
Lead Generation Executive (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Email Tracking Next Generation Tool

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : It's a best experience for me.

Avantages :

The tracking and email notifications on open of an email from the prospects has helped me to figure out best way of targeting right audience.

Inconvénients :

The price is constantly changing after subscription is taken.

Utilisateur vérifié
President/Founder (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Relations publiques et communications, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

A great fit for Outlook users

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Though it has its bugs and lots of features made for salespeople, I namely pay for it to use its email tracking tech. For my business purposes, this the most needed feature and since using email tracking, it's hard to remember what biz email was like before.

Avantages :

I like the fact that unlike most email tracking programs, Yesware actually plays nice with MSFT Outlook. Most of the compeition is gmail only.

Inconvénients :

Bit of a resource hog. Also it sets off false positives with my anti-virus program and sometimes it crashes outlook.

Sruti
Sruti
Product consultant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Bang for the buck

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : I was looking at a tool for tracking emails as Google email tracking and streak did not work very well.
My boss suggested yesware and we bought the first premium plan. Before that I used the trial version for 40 days. I liked the tool and I was able to send timely invoices and assess whether my customers were really interested in my product.

Avantages :

It is very easy to use and light on the system. I was able to access all my client emails and keep track of them on yesware. Most importantly I loved the way yesware functioned and it always asks before installing on your other emails so that it does not interfere with every other email. Also, I like the interface and it makes me understand and also gives alerts when the user has read my email and has checked out my links and read my material.

Inconvénients :

The support is not so great. I did not get to see 24 hour phone or chat support which disappointed me. They can bring more features compared to other tools in the market.

Kim
Paralegal (É.-U.)
Cabinet d'avocats, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Acceptable quality

4,0 il y a 7 mois

Commentaires : Overall this is a decent product. It has a nice design and it's mostly easy to use.
We only needed this product to manage emails and create email marketing templates, while it served this purpose it seems like it is set up for more complex purposes and it was difficult to use for only email management/marketing.

Avantages :

I do like the level of customer support that is provided, I like the features that are offered like real time reporting and real time notifications, campaign analytics, templates, marketing tools, CRM services, etc. I like the relatively easy to use layout and crisp design. I like the auto reply feature.

Inconvénients :

Compared to its competitors this product is expensive. It is not easy to integrate with other products although it claims to be. Some aspects were complex and difficult to use. I experienced an issue with auto reply and the entire software started to malfunction

Keith
Keith
Executive Pastor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Institutions religieuses, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Take control of your email. Know what is delivered and when.

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Convenience & delivery confirmations.

Avantages :

1. Email delivery confirmations are SO helpful. The instant notifications are great as well as the ability to find delivery details on a specific email in history. Plus, not requiring a read receipt to get the confirmation is huge. 2. Email schedule function makes it easy to draft emails but not interrupt employees evenings or sleep! 3. Follow-up reminders are a great way to not let a task get delegated and forgotten.

Inconvénients :

It doesn't play well with my Gmail screen - it covers the bottom of the email where my email attachments normally show up - so it's hard to verify the right attachment is attached - or to delete it.