SharpSpring from Constant Contact

SharpSpring from Constant Contact

Description de SharpSpring from Constant Contact

SharpSpring est une plateforme de marketing automation dotée de fonctionnalités et outils complets. C'est l'une des plateformes les plus flexibles du marché, qui propose un e-mail marketing performant fondé sur les comportements, une intégration de CRM native ou tierce, des outils de gestion de réseaux sociaux, des générateurs de pages de renvoi et de blogs, une compatibilité CMS universelle et l'intégration dans des centaines d'applications. SharpSpring représente en moyenne un tiers du coût des autres plateformes et offre aux agences de marketing un programme de partenariat spécial.

Qui utilise SharpSpring from Constant Contact ?

SharpSpring offre un marketing automation performant et abordable aux agences marketing et PME pour une fraction du prix de la concurrence.

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SharpSpring from Constant Contact

4,6 (744)
SharpSpring from Constant Contact
Indisponible dans votre pays
449,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
104
122
4,4 (744)
4,7 (744)
4,6 (744)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
161
80
4,6 (2 547)
4,4 (2 547)
4,4 (2 547)
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Alternatives à SharpSpring from Constant Contact

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Avis sur SharpSpring from Constant Contact

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
69%
4
23%
3
4%
2
2%
1
2%
Mike
Mike
Managing Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

The marketing automation choice when value-for-money matters

5,0 l’année dernière

Commentaires : We moved from HubSpot to SharpSpring primarily because of the price: HubSpot can be very expensive, particularly if you need to use the CRM and marketing capabilities. HubSpot is the market leader in usability and reporting (in my opinion) so we did notice a difference when moving to SharpSpring, but for 95% of the activities we undertake SharpSpring is at least as good as HubSpot and often better. The grouping of landing pages into funnels is one example of some great SharpSpring functionality that helps make your campaigns more effective.

Avantages :

SharpSpring does everything you would expect at a competitive price. The tool is a very capable marketing automation system, with good email and automation capabilities, as well as some great tracking and social media features.

Inconvénients :

Reporting is good, but not as good as the best (which is HubSpot in my opinion). Although the capabilities don't hold us back, it would be nice to be able to have easy ways to measure the performance of landing pages/funnels.

Brooks
Brooks
Digital Marketing Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

A powerful platform, but still has a long way to go

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We use Sharpspring for email automation, marketing automation, lead tracking, reporting, as a CRM, and as a sales tool. It allows us to track contact interactions from first touchpoint through sale. It has been a huge help.

Avantages :

My favorite thing about Sharpspring is the ability to track and analyze the entire life of a lead, from start to finish. It allows us to optimize our funnels and nurture prospects from interest to sale. It is a really powerful tool and offers (almost) everything you need for marketing automation from automated workflows to landing pages and forms to email design. I also love their lead scoring.

Inconvénients :

Though it offers a lot of features, it's not all that usable compared to similar products. There are countless small usability issues. Landing pages are pretty difficult to create. Support is usually great – but can at times be entirely unhelpful. Automation has some key features other tools allow. Overall, there are just a lot of features that still need to be added in order to really compete.

Jessica
Director of Operations (É.-U.)
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Sharpspring - Customer Review - Jessica Hobday

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Very responsive and attentive support, overall good experience.

Avantages :

The learning curve was a lot smaller than other softwares. While SS has generally most things that others do, it isn't all in your face at once.

Inconvénients :

There are definitely lacks in automation that other softwares use. It's getting better, but still not as versatile. Especially with workflows.. email replies aren't a trigger, can't filter by list membership, etc.

Maud
Digital Marketing & Communications Manager (France)
Services financiers, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Not very functional

3,0 il y a 4 semaines Nouveau

Avantages :

A nice product for automated workflows.

Inconvénients :

The platform is difficult to navigate. It is a medium performance product. Not very functional.

Brittany
SMB Owner and Execuctive Director/Co-Founder of a Non-Profit (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

SharpSpring is Coming Up The Ranks for Our Automation & Analytics!

4,0 il y a 3 mois

Avantages :

At first, I was hesitant to jump on board with SharpSpring as I have used the bulkier parent company software from Constant Contact and did not love... I thought this would be similar and I was already familiar with HubSpot's array of marketing automation applications; however, I was a little wrong! I still prefer HubSpot for larger, more profitable or sizable I guess I should say, companies. For my non-profit and social enterprise ventures, however, it is actually very much aligned to the effectiveness as the aforementioned competitor but for half the price. I like that I can get detailed analytics while setting up true smart content triggers for pre-existing materials in a way that makes sense and is strategic for my audience at the right time in the right way.

Inconvénients :

The interface to me feels almost too simplistic as if it is dumbed down, even aesthetics wise. I am big on the look and feel of a system, especially if I'm going to be in it regularly. Also the social media capabilities and deeper, detailed analytics for lead management and creation at the top of the marketing funnel (or circulating flywheel if you're into more "modern times" industry lingo) are not up to snuff in comparison to HubSpot. But in comparison to the rest of the product market, SharpSpring is up there within the ranks!