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à choisir le meilleur logiciel

Description de Gingr

Gingr est un logiciel cloud de pointe pour les garderies, les pensions, le toilettage, le dressage, le commerce de détail et plus encore pour les animaux de compagnie. Gingr vous fait gagner du temps en permettant à vos employés et à vos clients d'accéder aux fonctions nécessaires en un minimum de clics et vous rapporte plus d'argent grâce à ses outils d'engagement client avancés. Gingr est incroyablement intuitif et convivial et nécessite très peu de formation pour la plupart des utilisateurs. Gingr a obtenu les meilleures notes en matière de sécurité des données et est entièrement fonctionnel sur les appareils mobiles.

Qui utilise Gingr ?

Gingr est parfait pour la plupart des garderies pour chiens et des centres d'accueil pour animaux et propose des options fantastiques pour le toilettage, le dressage et le commerce de détail.

Gingr Logiciel - 1
Gingr Logiciel - 2
Gingr Logiciel - 3
Gingr Logiciel - 4
Gingr Logiciel - 5

Gingr ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Gingr

Gingr

4,6 (207)
95,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
88
7
4,5 (207)
4,4 (207)
4,5 (207)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
28,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
51
3
4,5 (133)
4,7 (133)
4,9 (133)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Gingr

Pet Sitter Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
Vonigo
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification
Planification en temps réel
PetExec
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
Revelation Pets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Rappels
Rappels par e-mail
DaySmart Pet
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
ProPet
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
Toilettage
Kennel Link
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
PocketSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Application mobile
Facturation
Gestion des clients
Kennel Connection
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous

Avis sur Gingr

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
74%
4
20%
3
2%
2
1%
1
2%
Louisa
Louisa
Customer Success Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Gingr has made my life as a pet parent 10x easier!

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : I have been SO happy with Gingr! As a busy pet parent I need my pet's information to be stored in order to quickly book grooming, daycare, etc. and Gingr makes this all possible.

Avantages :

Highly organized profiles with lots of ways to customize and store information, great in-app reminder system, simple design which makes use efficient

Inconvénients :

There needs to be an easily accessible, and detailed user help page

Réponse de l'équipe de Gingr

il y a 2 mois

Hi Louisa! Thank you for your kind review. We are elated to hear about your positive experience using the Gingr for Pet Parents app and how it has made caring for your pet easier.

Leanna
General Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées précédemment :

Long Time User - I Highly Reccomend!!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I love Gingr and am currently on a mission to convince my new employer to switch. If you have a dog care facility use them.

Avantages :

All inclusive, multi-functional, customize-able, and intuitive. You can become an expert by simply clicking around. The included staff training is very useful and effective. Customization is a 4/5, you can do almost anything you want within the confines of their general set up. The system is reliable and updates in the background with little to no impact on user experience.

Inconvénients :

The client portal isn't the most aesthetically pleasing and can be confusing at times. The customer support hours are stringent, and they lack a phone support option; but after you go live you need to contact support so infrequently it makes little impact. In my 5+ years working with their software I have needed to contact support maybe half a dozen times. My one big issue is the implementation team. At a previous employer, that was in the process of opening a daycare, I knew more about their software than half the team helping. BUT if you have any technological literacy it shouldn't be that major of an issue, just annoying.

Jodi
Chief Executive Officer (É.-U.)
Vétérinaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Gingr requested review

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : We have had some high and lows with the application and people who are extremely knowledgeable and others who are not. But overall we just want them to make it right when mistakes occur and they have consistently done that for us.

Avantages :

The report card features are what our clients rave about the most.

Inconvénients :

The newsletter and marketing needs more flexibility and options

Réponse de l'équipe de Gingr

il y a 2 semaines

Hi Jodi! Thank you for sharing your experience of using Gingr. We value your feedback and are happy to have you as part of the Gingr pack!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Good for Owners, horrible for the end customers

1,0 il y a 2 mois

Commentaires : It shouldn't take 17 steps to schedule your dog for boarding. However, Gingr has made that a possibility. It's such a horribly designed product. The workflows are horrible. The experience is horrible. You will see the positive reviews are mainly from Gingr customers, the boarding facilities, not their customers, me. This is the #1 reason my boarding facility gets ANY negative attention is they made the horrible choice to go with Gingr.

Avantages :

That there is at least an online portal and I can make online payments... one at a time.

Inconvénients :

Gingr is horrible to use. It's not customer friendly and takes multiple steps to book an appointment.

Jasmin
Salon Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Booking with ease

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall Gingr has been a great asset to our company, and was such an ease to transition into when we switched from our old Booking system. So many features, and so easy to use.

Avantages :

I like most that it's easy to use, serves for so many purposes in our Company such as booking Grooming Appointments, walk in services, daycare stays, daycare Evaluations, classes, and now we can use it in our multiple locations as well

Inconvénients :

The only cons lately have been inconsistent customer service with longer wait times, and the Phone Number search feature not working lately has made some booking over the phone take longer. Phone number search is usually our go to Customer look up. It leaves us with less room for error and less time on the phone with the customer for easier booking