Toast POS

Qui utilise Toast POS ?

Toast est exclusivement conçu pour le secteur des services alimentaires. Alors que d'autres systèmes de point de vente sont utilisables par plusieurs secteurs, Toast s'est toujours attaché à répondre aux défis spécifiques des fournisseurs de services de restauration.

Description de Toast POS

Informations sur Toast POS

Toast

http://www.toasttab.com

Fondé en 2011

Toast POS Logiciel - 1
Toast POS Logiciel - 2
Toast POS Logiciel - 3
Toast POS Logiciel - 4
Toast POS Logiciel - 5
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165,00 $US/mois
69,00 $US/mois
s/o
69,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Oui
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Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Toast POS

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Service de support 24/7 (réponse directe)

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Windows (sur site)
  • Linux (sur site)
  • Android (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Toast POS - Fonctionnalités

  • API
  • Accès hors ligne
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Automatisation des commandes
  • Base de données de clients
  • Bons de commande
  • CRM
  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Comptes clients
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion des articles mis de côté
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des taxes de vente
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mises à jour en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Reconnaissance de code-barres
  • Signature électronique
  • Suivi de l'inventaire
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements

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  • Carte de fidélité
  • Catalogue de produits
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  • Contrôles/Permissions d'accès
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  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
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  • Gestion des conseils
  • Gestion des employés
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
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  • Gestion des reçus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
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  • Gestion des taxes de vente
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  • Historique des transactions
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  • Intégrations de tiers
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  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des commandes
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  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
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  • Gestion des prix et des marges
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  • Intégrations de tiers
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Logiciels pour boulangeries : afficher la liste complète

Toast POS - Alternatives

Plus d'alternatives à Toast POS

Avis sur Toast POS

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,3
Service client 3,9
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 3,9

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Jayelynn W.
General Manager
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/09/2019

"Incredibly Efficient!"

Commentaires: Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.

Avantages: Compared to POS systems I've used in the past, Toast is a lifesaver! It has tremendously improved efficiency and flow of our Taproom. We now have the ability to swipe a card and store credit card information; which is a huge benefit for those of us in co-op spaces. Although they look bulky, their handhelds fit into your back pocket and allow us to close tabs out table side. They are shock and water resistant, plus you can log into more than one device at the same time so if you're working alone, you can close out multiple parties at once. As a GM, I'm grateful that Toast is not only cloud-based, but allows me to access the back end from my laptop or smart phone so I don't have to be onsite to make system changes. Updates are incredibly quick so there's not a ton of down time. There is also Toast Central, where you can troubleshoot issues yourself rather rather than immediately calling Support. They are helpful instructions with screenshots and videos.

Inconvénients: Customer Support is hit or miss. I always get an answer, it's just a matter of when I get it. After hours and on weekends, I feel like their staffing is very limited which leads to delays in getting immediate help. Thankfully it's only happened once where I needed a quick answer and wasn't able to get it.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Toast le 08/11/2019

Hi Jayelynn, Jasmine from Toast here. Thank you for your feedback. We are thrilled to hear how multiple features of Toast have improved your operations, and that you are taking full advantage of Toast Central as a resource!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/09/2019
Utilisateur vérifié
Business/Hospitality Consultant
Hôtellerie, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/08/2020

"I'd give it a 10 but then it would be perfect!"

Commentaires: Overall, I really enjoy the system. It's simple to program and they have a great support system. It's worth the investment to pay for extended support until you or a manager has the ins and outs of the backend in hand. The reporting is awesome and when used the right way, you have your answers to questions you didn't even know you needed to ask.

Avantages: I have been using restaurant POS for over 20 years and Toast has shown itself to be one of the best on the market. It is so user-friendly and easy to work in, including the handhelds, that it's amazing. In training new teams they offer a great program and support team. The layout is ideal for high-volume. Reporting is excellent. I refer Toast to most of our clients.

Inconvénients: As with any new system you install, there will be issues and "clunks." Toast is no exception. The worst was the display screen and the use of it on the line. If you do not set aside enough time to train, prior to opening or first use, it will be challenging to understand, especially if you are not used to systems other than tickets and calling out. It just takes time getting used to and working out the kinks upon install.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Toast le 27/08/2020

Hi there, Mora from Toast here. It's great to hear that your positive experiences with Customer Care have enabled you to efficiently train up new team members. Thank you for providing this feedback!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/08/2020
Don J.
Sr. Director of IT
Restaurants, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/06/2021

"CHG Review"

Commentaires: Hardware maintenance can sometimes be a challenge, and need some development in enterprise menu management. Otherwise, software is very good and Toast team has been great to work with.

Avantages: Ease of use, conversational ordering is great. Easy menu programming. Online ordering also works well with our provider and credit card processing is very good.

Inconvénients: Hardware maintenance can sometimes be a challenge, and need some development in enterprise menu management

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/06/2021
Gonca E.
Co-Founder
Restaurants, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 24/10/2019

"Terrible Tech Support And Filled With Bugs"

Commentaires: TOAST is actually one of the worst POS systems you can use. I have been a restaurant industry veteran on the owner's side for over a decade. Before that, I worked in the industry for another decade. Ask ten restaurants what they think of Toast, and 9 of them will tell you how awful they are. I know three off the top of my head who turned to Toast because we were using it, only to realize how awful the system is. Below are the reasons why Toast is a waste of money.

Avantages: Affordable
Customer facing customization

Inconvénients: 1. Their technical support is AWFUL. Every time we have a major support issue- now only does it take them DAYS to respond via email, but they almost always find a way to deflect the blame.
2. You cannot process voids or refunds properly through the system. We have tried countless times to do this, only to have the ticket not void, causing the customer to file for a chargeback. Keep in mind, TOAST charges you a fee every time they have to refund a customer via a chargeback claim.
3. For TWO YEARS now, our delivery receipts keep printing to our self-ordering kiosk's printer instead of our cashier facing printer. TWO YEARS!
4. Every single time they do an update on their system, it almost always crashes, freezes, or goes offline, causing our employees to freak out when they can't get it back up and running.
5. Despite us paying a premium for our monthly subscription, they still cannot get the gift card or loyalty reward program working properly.
6. We have our delivery zone set to a certain zip code, yet we still receive orders outside of this zip code, causing customers to get upset with us.
Overall, from a price point, with how much your monthly subscription will run you and the amount of headaches and acid reflux you will deal with- it's not worth it. Go with Revel or Clover. Pass on this. You end up paying more in lost time, chargeback fees, and waste money on a subscription that doesn't even provide you with enough support.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 24/10/2019
Allen C.
Owner
Restaurants, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/05/2021

"Toast Software"

Commentaires: My overall experience is good. We are pleased with the features that it offers. Our staff does need a while to learn where all of the item buttons are. The modifier buttons seem to be in different locations for different items.

Avantages: Toast is a good program for our industry. It will run many reports that are helpful. The connection to a mobile phone is great because you can do almost anything from the mobile phone that you can do from the desktop.

Inconvénients: Since the pandemic, customer support has been very difficult to contact. Our franchise is taking in customer support from Toast so that we can get help when we need it. It does have a learning curve that is difficult to learn very quickly.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/05/2021