Qui utilise EspoCRM ?

Petites et moyennes entreprises

Description de EspoCRM

Logiciel CRM Open Source qui vous permet de voir, d'entrer et d'évaluer toutes les relations de votre entreprise, quel que soit le type.

Informations sur EspoCRM

EspoCRM

http://www.espocrm.com

Fondé en 2014

Prix de EspoCRM

EspoCRM est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.

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Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Aucune

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

EspoCRM - Fonctionnalités

Logiciels de CRM
Accès mobile
Devis et offres
Gestion des tâches
Gestion du territoire
Génération de leads
Intégration des médias sociaux
Intégration du chat interne
Intégration du marketing automation
Lead scoring
Segmentation
Stockage de documents
Système de calendrier et de rappel
e-mail marketing

Avis sur EspoCRM

Afficher 5 avis sur 5

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,8/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,8/5
Rapport qualité-prix
5/5
Nick T.
Owner
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/08/2019

"Finally, a CRM Done Right"

Commentaires: EspoCRM has been the perfect CRM to manage my leads, accounts, contacts, and campaigns. It was very intelligently designed to be flexible for many scenarios. Its genius is that it is so powerful yet simple.

Avantages: Open source, simple, modular, and intuitive. Incredible flexibility and customization.

Inconvénients: There's no native mobile app, but the web version works great on mobile.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/08/2019
James H.
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/12/2016

"One of the best opensource CRM's"

Commentaires: Spent moths and years playing and testing CRM's, I was very impressed with ESPOCRM from day one and now it is just so much more powerful. Depending on what features you want, you might need to buy the extensions. Only thing I don't like about this CRM is the lack of information, to explain things or provide information on how to deal with the most common bugs, they do offer forums and documentations but I think more can be done to organize and display the correct information when users are looking for it.

Avantages: Easy to use, easy to setup and it is very configurable, if you think about it you can make it work with espocrm.

Inconvénients: More needs to be done to provide more information to users, specifically the common bugs users face. Some of the cool features are paid, they are well worth the price but would have been nice if some are included by default.

Réponse de l'éditeur

envoyé par EspoCRM le 08/12/2016

We are working to improve our service. Thank you for feedback!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/12/2016
Nawar A.
Project Manager
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/02/2020

"Espo CRM Trial Review"

Commentaires: Espo CRM is very light and easy to use, it has most of the CRM needed features even the process flowcharts are available. And it is FREE

Avantages: Espo CRM is simple CRM tool, the menu is very simple and straight forward. It is easy to change the opportunities from one status to another

Inconvénients: I couldn't find the dashboard view in the Espo CRM, there are a lot of reports where you can get a graphical view of them but not all combined in a single dashboard

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/02/2020
Thomas S.
Owner
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/10/2017

"After using sugarCRM for some time this one was a revelation! Easy and versatile."

Commentaires: Smart CRM applications for various customers

Avantages: Very easily customizable. Adding new fields, forms and reports is like a game (for a developer, customers had some difficulty). The standard design theme is good and responsive(!)

Inconvénients: Customizing the design is a bit tedious for there are too many files to edit. Exporting functions could be better and integration with other systems is not easy (but neither is for other CRM systems)

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/10/2017
Mario W.
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/12/2016

"Great Value"

Commentaires: Setup is easy to implement. Has a ton of features that are up to date and useful. The system is on par with the enterprise class systems on the market at a higher price today.

Réponse de l'éditeur

envoyé par EspoCRM le 14/12/2016

Thanks, we are glad to hear this. Awards are good, happy clients are better :)

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/12/2016