Pour qui ?

Petites et moyennes entreprises

Notes moyennes

4 avis
  • Note globale 4.8/5
  • Facilité d'utilisation 4.8/5
  • Service client 4.8/5
  • Fonctionnalités 5/5
  • Rapport qualité-prix 5/5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Oui
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Aucune
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • EspoCRM
  • http://www.espocrm.com
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur EspoCRM

Logiciel CRM Open Source qui vous permet de voir, d'entrer et d'évaluer toutes les relations de votre entreprise, quel que soit le type.

EspoCRM - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Devis et offres
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégration du marketing automation
  • Lead scoring
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Système de calendrier et de rappel
  • e-mail marketing

Avis les plus utiles sur EspoCRM

Finally, a CRM Done Right

Publié le 23/08/2019
Nick T.
Owner
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: EspoCRM has been the perfect CRM to manage my leads, accounts, contacts, and campaigns. It was very intelligently designed to be flexible for many scenarios. Its genius is that it is so powerful yet simple.

Avantages: Open source, simple, modular, and intuitive. Incredible flexibility and customization.

Inconvénients: There's no native mobile app, but the web version works great on mobile.

One of the best opensource CRM's

Publié le 08/12/2016
James H.
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Spent moths and years playing and testing CRM's, I was very impressed with ESPOCRM from day one and now it is just so much more powerful. Depending on what features you want, you might need to buy the extensions. Only thing I don't like about this CRM is the lack of information, to explain things or provide information on how to deal with the most common bugs, they do offer forums and documentations but I think more can be done to organize and display the correct information when users are looking for it.

Avantages: Easy to use, easy to setup and it is very configurable, if you think about it you can make it work with espocrm.

Inconvénients: More needs to be done to provide more information to users, specifically the common bugs users face. Some of the cool features are paid, they are well worth the price but would have been nice if some are included by default.

Réponse de l'éditeur

envoyé par EspoCRM le 08/12/2016

We are working to improve our service. Thank you for feedback!

After using sugarCRM for some time this one was a revelation! Easy and versatile.

Publié le 13/10/2017
Thomas S.
Owner
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Smart CRM applications for various customers

Avantages: Very easily customizable. Adding new fields, forms and reports is like a game (for a developer, customers had some difficulty). The standard design theme is good and responsive(!)

Inconvénients: Customizing the design is a bit tedious for there are too many files to edit. Exporting functions could be better and integration with other systems is not easy (but neither is for other CRM systems)

Great Value

Publié le 14/12/2016
Mario W.
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix

Commentaires: Setup is easy to implement. Has a ton of features that are up to date and useful. The system is on par with the enterprise class systems on the market at a higher price today.

Réponse de l'éditeur

envoyé par EspoCRM le 14/12/2016

Thanks, we are glad to hear this. Awards are good, happy clients are better :)

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