Description de Tradogram

Logiciel d'approvisionnement GRATUIT pour toutes les entreprises de toute taille. Tradogram fournit des outils personnalisables pour rationaliser vos demandes d'achat, commandes d'achat, appels d'offres/demandes de propositions, contrats, réceptions et rapprochements de factures. Tradogram vous permet également de gérer vos processus avec des autorisations utilisateur, des approbations, des budgets, un catalogue des articles, la gestion des fournisseurs et des projets, etc. La toute dernière technologie cloud avec sécurité et critères de performance optimaux. Demandez un compte GRATUIT dès aujourd'hui et découvrez à quel point il est facile à utiliser !

Qui utilise Tradogram ?

TRADOGRAM est destiné aux entreprises cherchant une solution de gestion des achats rentable pour organiser leurs dépenses directes et indirectes tout en rationalisant l'ensemble de leur processus d'achat.

Où peut-on déployer Tradogram ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Tradogram Inc.
  • Fondé en 2010

Assistance Tradogram

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres

Langues

anglais

Tradogram - Prix

À partir de :

24,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Oui, version gratuite disponible

Tradogram est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Tradogram est disponible à partir de 24,00 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Tradogram Inc.
  • Fondé en 2010

Assistance Tradogram

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres

Langues

anglais

Tradogram en vidéos et en images

Tradogram Logiciel - 1
Tradogram Logiciel - 2
Tradogram Logiciel - 3
Tradogram Logiciel - 4
Tradogram Logiciel - 5
En voir 6 de plus
Vidéo de Tradogram
Tradogram Logiciel - 1
Tradogram Logiciel - 2
Tradogram Logiciel - 3
Tradogram Logiciel - 4
Tradogram Logiciel - 5

Fonctionnalités - Tradogram

  • Alertes/Notifications
  • Analyse des dépenses
  • Application mobile
  • Budgétisation et prévision
  • Catalogage/catégorisation
  • Contrôle des dépenses
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Devis
  • Données en temps réel
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de projets
  • Gestion des achats
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des demandes
  • Gestion des demandes d'information ou de devis
  • Gestion des documents
  • Gestion des données des fournisseurs
  • Gestion des dépenses
  • Gestion des enchères
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des modèles
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion du sourcing
  • Grand livre général
  • Intégration comptable
  • Intégration des employés
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Offboarding
  • Outils de collaboration
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prévision
  • Qualification des fournisseurs
  • Rappels
  • Rapports d'achats
  • Rapports et statistiques
  • Saisie de commande
  • Scénarios possibles
  • Suivi des commandes
  • Suivi des frais
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des factures
  • Workflow basé sur les règles
  • Workflow d'approbation
  • Évaluation des risques

Alternatives à Tradogram

An on-demand procurement management solution where users can create, route, authorize and reconcile all online.
Spendwise est un système en ligne abordable et facile d'utilisation qui vous permet de gérer vos dépenses, pour un gain de temps et d'argent.
Un système d'approbation des ordres d'achat dans le cloud qui s'intègre à votre QuickBooks et conçu pour rationaliser vos processus d'achat.
Workflow automation app that helps businesses with multi-step and multi-level approvals for accounts payable and accounts receivable.
Logiciel cloud pour l'approvisionnement et la gestion du publipostage, du marketing, des publications, de l'emballage, de l'étiquetage, de la signalisation, des points de vente, etc.
Achieve compliance and stay compliant through automated documentation, dashboard overviews, risk assesments and task management.
Une solution complète de gestion des achats de type procure-to-pay hébergée dans le cloud avec de nombreuses options de plug-in et une assistance internationale 24h/24, 7j/7.
Logiciel de comptabilité simple et facile à utiliser pour vous aider à gérer les finances de votre entreprise en toute intelligence !
Le logiciel de strategic sourcing Bonfire élimine les tâches manuelles pour vous permettre de faire des enchères et de prendre des décisions d'appels d'offres plus conséquentes.

Avis sur Tradogram

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
57%
4
34%
3
9%
Jennifer
Jennifer
Accounting Associate (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

POs and Internal Control Made Easy!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Amazing! Tradogram's customer service is outstanding. I love how you can instantly chat with a representative and all your previous chats are saved in the bubble and also emailed to you after.

Avantages :

I love how you can create order approvals at different levels, input budgets, and sync with Quickbooks!

Inconvénients :

Lack of reporting. I find that there are not enough report options, specifically for current inventory counts. The only other thing I would love to see is for 'received' POs to sync to Quickbooks as 'item receipts'!

Rachelle
Business Systems Administrator (Canada)
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Incredibily User-Friendly Purchasing Software used by Home Builder

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I spent weeks scoping out programs, researching and doing demos, and Tradogram is like no other and beat all the other programs by a long shot. They are responsive, fairly priced, software is so easy to use & maintain and their programmers are based out of the same building, so there aren't multiple time-zones to work against if you need to speak with support. We are very happy Tradogram customers!!

Avantages :

Tradogram has made our processes run smooth and straight-forward. Everyone - from the Site Supervisors, trades to the office staff, have been able to use and navigate without any issues. Some of the site supervisors have never really used a computer in their job, and they were able to create PO's and understand the system within 30 mins of using it. I am very pleased with how easy it is to create a PO, how easy the approval process is for all parties & how the program communicates through email (with just a click of a button you can view a PO or approve/reject). Everything is customizable and we were able to tailor the program to work exactly how we envisioned. We were even able to add a link to a SharePoint folder right on the PO itself, so trades could access the project files. Another huge positive, is that this program is cloud-based, so anyone can access it from anywhere. It has made working remotely infinitely easier. Also, budgets are easy to import and track by accessing the "Spend Report". This is a huge deal for us, so we can see the original budget vs. what we've spent to show what is remining for each line-item.

Inconvénients :

Initially with the integration setup, there was an issue with getting the vendors to push over from QuickBooks Online and a lot of the GL accounts were not communicating. But with the help of the support team, we were able to get to the bottom of all the issues quickly and effectively. They were super helpful in getting it working and integrated properly. Also, not really a con because we got around it, but we were told there was an iPhone app coming out for this software before Christmas, and it still hasn't been released. We rely heavily on apps for communicating/working remotely, since our whole crew is working from different cities & provinces. So instead, we decided to get our site supervisors iPads and we saved the web login page to the home screen of the iPad, so it works just like an app. It seems to work better anyway because the screen is bigger and easier to navigate on.

Alternatives envisagées : DPO Advisor, Bellwether PO and Inventory, ProcurementExpress.com, Planergy et ApprovalMax

Pourquoi passer à Tradogram : We chose Tradogram for a number of reasons: 1. Canadian company & support/programmers are located in Canada too (no time-zone issues) 2. Fair price 3. Had all the features we were looking for 4. Budget tracking capability by line-item

Réponse de l'équipe de Tradogram Inc.

il y a 2 ans

Thank you for the lovely review Rachelle! We love working with you and your team too!

Kristi
Executive Vice President (É.-U.)
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good off the shelf solution for direct mail purchasing

4,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : It's been great. Our contact is responsive and we have direct email access. We can reach out and ask any question and they'll respond with answers. It's nice to speak to someone whenever you need help with something and not an automated system. Much more personable.

Avantages :

This software provides us with the fundamentals of vendor management, requests for quotes, purchase orders, and reconciling invoices.

Inconvénients :

There are areas we would like to customize more for our particular industry and way of doing business, some of them are too big for Tradogram to implement, however, we have been able to purchase customizations on several areas that have helped as alternative solutions. They are always willing to see what they can do to address the request.

Alternatives envisagées : eLynxx Print Procurement, Vroozi Procurement Platform et Procurify

Pourquoi choisir Tradogram : Software became unavailable.

Pourquoi passer à Tradogram : It had the fundamentals, was pretty easy to set up and use and the cost is affordable for a small company.

Crystal
Program Coordinator (Canada)
Conseil en gestion, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Tradogram

3,0 il y a 3 ans

Avantages :

I like the way that way that it is set up and it is very user friendly

Inconvénients :

The fact that you cannot edit requests or add documents once it has been sent. Also that unless a request has been awarded, there are no reporting options.

Réponse de l'équipe de Platinum Integrated Business Connections

il y a 3 ans

Thanks for the feedback Crystal! There are many comparison tables and charts available for your active requests. We will be adding more editing capabilities to requests very soon! We'll keep you posted :)

Getnet
Sales Manager (Éthiopie)
Import/Export, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Tradogram experience

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Procurement was hectic as it has very long delay times, unable to trace it and request and final procured was usually different. After using Tradogram, waste of products from unwanted purchase is reduced, improved efficiency.

Avantages :

It makes life easier as 1) easy to create request 2) makes follow-up easier 3) can see the status 4) sends email notification. And gives dashboard for further improvement.

Inconvénients :

I don't have any at the moment for any of the features.