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à choisir le meilleur logiciel

Description de eZee Absolute

eZee Absolute est un système PMS complet sur le cloud qui aide les hôtels à automatiser les opérations liées au front-office, au back-office, aux enregistrements, aux départs, aux réservations, à la facturation, à l'entretien ménager et bien d'autres aspects de leur activité. eZee Absolute aide les hôtels à améliorer l'expérience de leurs clients et à augmenter leurs revenus.

eZee Absolute est la solution idéale pour les établissements de tous types et de toutes tailles, y compris les hôtels, motels, maisons d'hôtes, chambres d'hôtes, appartements avec services hôteliers, auberges et même les groupes hôteliers.

Qui utilise eZee Absolute ?

Tout le secteur hôtelier : hôtels, motels, complexes hôteliers, maisons d'hôtes, chambres d'hôtes, auberges, petites et grandes chaînes hôtelières, clubs, copropriétés, villas et appartements avec services hôteliers.

eZee Absolute Logiciel - 1
eZee Absolute Logiciel - 2
eZee Absolute Logiciel - 3
eZee Absolute Logiciel - 4
eZee Absolute Logiciel - 5

eZee Absolute ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

eZee Absolute

eZee Absolute

4,6 (323)
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
40
Intégrations introuvables
4,5 (323)
4,6 (323)
4,7 (323)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
100,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
43
49
4,8 (38)
4,6 (38)
4,5 (38)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à eZee Absolute

Mews
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Djubo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des canaux
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Hostaway
Fonctionnalités les mieux notées
Communications avec les invités
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
StarChapter
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Répertoire de membres
Traitement des paiements
Channel Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Octorate
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des recettes
Réservation en ligne
django CMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des flux de travail
Retouche numérique
Flight Commerce
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des commissions
Rapports de ventes
Hotelogix
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Gestion des taux

Avis sur eZee Absolute

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
70%
4
24%
3
4%
2
1%
1
2%
Emilie
IT Manager (Cameroun)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Scaliability

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Les fonctionalités des solution Cloud ont le plus d'impact et très facile à utiliser. La solition est très evolutive et s'adapte facilement à l'existant, a notre époque et même futur.

Inconvénients :

La version française n'est bien traduite. Et certains rapports lié s aux client Account, et detaillés sont absents. Sinon l'existant n'est déja pas mal.

Réponse de l'équipe de eZee Technosys

il y a 4 ans

Hi Emilie, Thank you for your feedback. We are happy that eZee Absolute is meeting your expectations. We are constantly working on improving our products and have considered reporting aspect as well. We assure that in coming time, all the modules along with the reporting as well as French Translation will get better. It will be great, if you can tell us how can we improve your experience. Do write to us at cm@ezeetechnosys.com. Regards, Team eZee.

Shaharuzzaman
Shaharuzzaman
Assistant Manager (Bangladesh)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great Experience with eZee Absolute

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

I familiar with eZee Absolute from my last organization. I liked most of this PMS features, such as - Revenue Management System, OTA Management, Booking engine, Reporting system, Sales & Reservation module. Being a sales man I always prefer easy and smooth operating system, which is totally providing by eZee Absolute. specially I would like to share one thing about eZee Absolute supporting team - they are very much smart and supportive. If I found any kind of difficulties, I can find out myself through YouTube tutorial. On YouTube lots of tutorial available. eZee Absolute PMS is fully internet based PMS, that's way i can always use this PMS from my laptop or mobile from Outside of property.

Inconvénients :

eZee Absolute is little bit slow due to fully internet based PMS. Sometime i found myself waiting for Hi Speed connection for access eZee Absolute. They should think about alternative way like desktop based.

Réponse de l'équipe de eZee Technosys

il y a 4 ans

Hi Shaharuzzaman, Thank you for your detailed review. We're glad to know that you find eZee Absolute easy to use and it's meeting your expectations. Addressing your cons, we will surely share this to the concerned team. At eZee, we're always trying to enhance our products and improve the user experience. And we assure you that with time, you will not face any such issues; and have a seamless experience with us. If you'd like to share any more suggestions, please drop an email on cm@ezeetechnosys.com. Regards, Team eZee.

Abhinav
Director (Inde)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best hospitality solution in india which I have used.

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Overall it is the best. Once you learn and had command on the process and modules it serves you at upmost.

Avantages :

Detailing to the concept of hospitality. Hospitality is a complex industry and ezee has been so far the best to reach next to the complete solution.

Inconvénients :

It's very long process to learn as to many things in a place.

Firoz
Firoz
Managing Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Horrible, terrible and a system full of mistakes, error , flaw and poor support team.

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : As a fellow hotelier having worked in the industry for 20 years I would not recommend this terrible PMS/channel manager system to anyone as you will loss money than you can image and your team will be scared to work on it as they do not trust the system at all.

Avantages :

It is all in one software with PMS, chancel manager, booking engine, guest review platform

Inconvénients :

The Ezee PMS system is flawed and the hotel will lose more revenue than it gains using this system. Every time the hotel marks the booking as a paid no-show or cancellation, the PMS will report to the OTAs free of cost. This will result in the hotel losing the virtual cards or credit card details for the no-shows + cancellations. In the last three, we lost almost 2200 in no-shows and cancellations using this flawed system. When the same was reported to the software company and escalated to higher levels, I was informed this is a system enhancement and will need to discuss internally. I am 100 % confident all hotels who have used Ezee absolute so far would have lost a lot of money due to this error in the system. The new version is boring and slow and it takes ages to process check and checks out. My team is very scared to do anything on the system as they fear losing money and we are at a point where we doing everything manually including night audits, posting of payments, and canceling bookings (writing on a book then marking on PMS system. This is how bad the system is. Every now and then you will receive over bookings during sold out days and your team would have to go through the pain of relocating an angry guest as the system made an error and hotel will receive negative reviews and have to pay extra to relocate the guest. It is not easy to move the PMS system overnight and we are waiting for the Ezee management to revert to us.

Harsh
Business head (Inde)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Excellent customer service and product

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Good product excellent customer service

Avantages :

Their product is good but their customer service is even better. [sensitive content hidden] my relationship manager is excellent and gets things resolved immediately

Inconvénients :

Setup is quite long and can be complicated