Description de Accelo

Accelo combine les besoins clés de vos ventes, de votre gestion de projets, de vos provisions, de vos cas d'assistance de service et de votre collaboration en une seule plateforme pour les petites et moyennes entreprises de services. Ce logiciel permet ensuite d'affecter facilement des tâches, de suivre les progrès ou encore de voir les budgets et la rentabilité en temps réel. Accelo vous aide à obtenir une visibilité sur les performances de l'ensemble de votre entreprise afin que vous puissiez facilement fournir le travail que vos clients apprécient.

Qui utilise Accelo ?

Toute organisation de services professionnels qui sert des clients et facture le temps passé sur les tâches. Accelo rationalise tous les processus de service client en un seul endroit et gère les plannings et projets de l'équipe.

Vidéo de Accelo Accelo Logiciel - 1 Accelo Logiciel - 2 Accelo Logiciel - 3 Accelo Logiciel - 4 Accelo Logiciel - 5

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Accelo

4,4 (148)
Accelo
Indisponible dans votre pays
24,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
201
29
4,1 (148)
4,3 (148)
4,4 (148)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
7,50 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
153
20
4,0 (12 718)
4,3 (12 718)
4,2 (12 718)
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Alternatives à Accelo

Sponsors
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Avis sur Accelo

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
30%
3
5%
2
2%
1
2%
Meredith
Meredith
COO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

The Best CRM!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We've centralized several different services into a single place with Accelo streamlining our work and eliminating loss of data.

Avantages :

Ease of use, completely customizable, thoughtful and useful features!

Inconvénients :

I wish I would have found it so much earlier than I did!

Jessica
Jessica
Game Programmer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Helps me stay on top of things and simplify my workload

4,0 il y a 6 mois

Commentaires : Accelo helps me keep track of existing projects and give assignments to the right people. What I like most about it is how easy it is to see what the current status is at any given time. Having access to our company's email is a benefit to us as well, since we use the email integration.

Avantages :

One of the nicest features is the ability to attach email threads to specific clients or projects inside a company. In our previous program, we had to duplicate task lists and pray we didn't mess anything up by not being able to create project templates.

Inconvénients :

To have a good overview of the billing dashboard, you presently have to rely on the usage of filters, which isn't enough. At a glance, I'd want to know if an invoice has been delivered, received, and paid. The mobile app comes in second, but it falls well short of the online version in terms of functionality and is in desperate need of some love and care.

Keyana
Keyana
Internal Operations Assistant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Accelo is packed with features and customizations, but still falls short

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

The UI is actually not so bad; it's bright and modern, and menu options are well-placed. (That is, most items are located exactly where you'd think they should be.) This is extremely helpful when building complex projects within the platform. Even novices are comfortable using Accelo after about a week, in most cases.

Inconvénients :

The sync with QuickBooks Online is awesome in theory, as my company requires that connection for invoices that are attached to projects within Accelo. However, that sync tends to break more often than it should. This is typically an issue when modifying ledger items and our chart of accounts in QuickBooks Online... Which, we HAVE to make the changes in QBO first, rather than the other way around. As a company with MANY products and services offerings that are updated around the beginning of every year, this is generally a nightmare.

Réponse de l'équipe de Accelo

il y a 3 ans

Hi Keyana, thanks for your review, and sorry for the headache/frustration around keeping QBO and Accelo in sync. When we set out to build the accounting integration we wanted to make sure that invoices created in Accelo would sync automatically into QBO (and Xero). The challenge with achieving this of course is that we have to fit in *exactly* with the API requirements and options/fields that are required fields in these powerful platforms. While we have admin features on our side to refresh/update things like items and ledger codes, we know that having to remember to keep the two products in sync from an admin perspective is a pain when it doesn't work. The good news is that we're well over half way rebuilding our integration to support webhooks and automatic streaming/updating of changes from QBO (and Xero) into Accelo. This has the potential downside that a change made in your accounting system will confuse someone working in Accelo, but we think it is worth it to automate things

Shahidul
Shahidul
Project Management Expert (Bangladesh)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A Wonderful Project Management Software!

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

It kind of changed a whole lot of my teams work ethic, and system. Helper us immensely with unique set of features, especially, syncing schedules, result tracking.

Inconvénients :

Nothing much really. Just that the pricing is on the higher side. Not a deal breaker though.

Réponse de l'équipe de Accelo

il y a 3 mois

Hi Shahidul, thank you for taking the time to leave a review! We're so glad to hear that Accelo's unique features are helping your team manage schedules and track results. Thank you again for your feedback!

Denise
Denise
Marketing Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Accelo is the perfect tool for our projects

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : Accelo is used to manage the whole project lifecycle, from creating tasks and allocating them to team members to tracking time and expenses. This program is great since it allows us to organize all of our customer information in one place, including notes, invoices, payments, and open tasks. When used together with other applications, such as Xero, Salesforce's sales cloud, PayPal, MailChimp, and social media platforms, it allows for optimal project growth.

Avantages :

I appreciate how flexible it is, since we are able to make changes to things like invoicing, branding, reports, and marketing campaign templates. It offers a full invoicing section where we can make our own invoices and modify existing ones, as well as invoice online and connect to Xero. The Gantt chart allows us to see the status of each work and the amount of time it takes in real time, and it makes it easy to create, assign, and track tasks for team members.

Inconvénients :

All of the software's modules have received glowing recommendations from the many departments that have used them. This is because the software is user-friendly and straightforward, easily adjusting to the specific requirements of each business and each project.