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à choisir le meilleur logiciel

Description de Bizzabo

La plate-forme d’événements virtuels de nouvelle génération de Bizzabo offre des expériences virtuelles immersives aux plus grandes marques mondiales. Le système d’exploitation Bizzabo Event Experience est une plate-forme ouverte riche en données qui permet aux responsables de l’événementiel d’encourager la participation du public en ligne avec des diffusions de qualité studio et des parcours personnalisés afin de rencontrer les participants là où ils se trouvent. Accédez à des informations importantes pour piloter le pipeline et reformuler votre stratégie en matière d'événements virtuels.

Qui utilise Bizzabo ?

Bizzabo est destiné aux organisateurs d'événements professionnels et corporatifs. Bizzabo a propulsé plus de 5 000 événements dans un large éventail de secteurs, des grandes conférences technologiques aux événements corporatifs exclusifs.

Bizzabo Logiciel - 1
Bizzabo Logiciel - 2
Bizzabo Logiciel - 3
Bizzabo Logiciel - 4
Bizzabo Logiciel - 5

Bizzabo ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Bizzabo

Bizzabo

4,5 (137)
499,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
143
23
4,4 (137)
4,3 (137)
4,5 (137)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
12
4,5 (325)
4,3 (325)
4,4 (325)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Bizzabo

Hopin
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Enregistrements
Inscription en ligne
Splash
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Planification des événements
e-mail marketing
Whova
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des participants
Mises à jour en temps réel
Stova
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Inscription en ligne
Rapports et analyses
Zoom Workplace
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Swoogo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Inscription en ligne
Cvent Registration
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Swapcard
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des participants
Streaming en direct
b2match
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Planification des événements

Avis sur Bizzabo

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
30%
3
8%
1
2%
Molly
Molly
Director, Events (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Fantastic!

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

As an event manger for a large non-profit, we were desperately in need of an updated ticketing and registration site for our 100+ regionally and nationally and nationally hosted events per year. We needed something that staff members would feel comfortable with and could pick up without extra training/coding/website knowledge. We did our due diligence, looking into about a dozen platforms before narrowing down to our top three for sales pitches, trial accounts, etc. In the end, we chose Bizzabo and couldn't be more thrilled with our decision. Their software is simple and easy to use, yet robust and meets all of our needs. The sites are clean and modern looking. The app build is quick and seamless in how it works with the website, not needing to duplicate copy or set up a separate experience. This was a huge time and cost saver for us. Perhaps most importantly, their customer support is unparalleled; this includes their customer success managers and their web support team. Both have taken the time to get to know us personally and as an organization, and keep our needs and parameters in mind. They are quick, responsive, incredibly kind, and knowledgeable in their product. I could truly write pages on how valuable their customer support team is. I sing Bizzabo's praises any chance I get.

Inconvénients :

I wish there was a way to accept onsite payment. I want to acknowledge that Bizzabo was upfront with us during the contracting stage that this wasn't something they offered, as their services are largely pre-event focused (ticketing, registration, etc). We absolutely knew this wasn't included, but my wishful thinking is that it did exist.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Événementiel, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Robust event platform, great customer experience.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We were using multiple platforms to run our events, leading to more time-consuming steps in transferring information between them and losing quality along the way. Bizzabo has pretty much everything in the same platform, making it a lot easier to run an event seemlessly. They also have a lot of integrations so we can still use platforms that we need to.

Avantages :

They have considered nearly every aspect of event experience and included it into the platform design. It is extremely versatile to meet a variety of event needs and their highly attentive customer success team is quick to build a custom workaround if needed. Easy to use whether you know code or not. Their knowledge library is robust and has answers for majority of inquiries that pop up when exploring the platform.

Inconvénients :

It can take a while to learn all the capabilities of the platform, but their support team and library is quite helpful here. I do wish their support chat was faster and a bit more knowledgable about the platform.

Dalaya
Administrative Assistant (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

AWESOME EXPERIENCE

5,0 il y a 5 jours Nouveau

Commentaires : EXCEPTIONAL EXPERIENCE, WAS NEW AND FUN. BETTER THAN OLD PROGRAM.

Avantages :

FLEXIBILITY, SUPPORT, EASY TO USE, OPTIONS VARIED AND [sensitive content hidden] DOES AN AWESOME JOB WITH SUPPORT.

Inconvénients :

THE HIDDEN CREDIT CARD FEES FOR CANCELLATION.

Tia
Director (Canada)
Événementiel, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Bizzabo good for ticketing - bad for web design

3,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : I was mostly a website user and did not like the features of the website builder. It was not intuitive nor was it easy to do basic website functions. the design was limiting and there was strange rules

Avantages :

Great for setting up tickets for different events and great for managing different events at the same time

Inconvénients :

The website builder is extremely limited unless you do custom coding

Andrea
Chief of Staff (Autriche)
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

One stop shop for everything Events!

5,0 il y a 4 mois

Avantages :

Bizzabo covers everything for our global events program, that's virtual, hybrid end in-person events. Rich functionality, all built into the product so we don't have to install add-ons or buy other tools e.g. streaming. It's a single solution covering it all.

Inconvénients :

Given its rich functionality it takes time to get to know the platform.