Notes moyennes

68 avis
  • Note globale 4.3 / 5
  • Facilité d'utilisation 3.8 / 5
  • Service client 4.1 / 5
  • Fonctionnalités 4.4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.1 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Documentation
  • Ressources d'aide En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Adobe
  • https://www.adobe.com

En savoir plus sur Adobe Campaign

Adobe Campaign est le seul logiciel de marketing d'entreprise spécifiquement conçu pour gérer, automatiser et optimiser les programmes sur les canaux traditionnels et émergents, y compris le publipostage, les e-mails et le mobile. Grâce aux solutions de marketing direct et de gestion des leads de Neolane, les marketeurs peuvent gérer des campagnes, des ressources, des données client et des analyses à partir d'une plateforme unique, pour améliorer considérablement l'efficacité et le retour sur investissement.

Adobe Campaign - Fonctionnalités

  • Bibliothèque d'images
  • Campagnes de drip marketing
  • Conformité CAN SPAM
  • Contenu dynamique
  • E-mail découlant d'un événement
  • E-mails optimisés pour format mobile
  • Enquêtes clients
  • Gestion de la liste de diffusion
  • Gestion des abonnés
  • Gestion des modèles
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Rapports et analyses
  • Répondeurs automatiques
  • Tests A/B
  • Éditeur d'e-mail WYSIWYG
  • Actions découlant d'un événement
  • Base de données de contacts
  • Campagnes multiples
  • Gestion des canaux
  • Gestion des leads
  • e-mail marketing
  • Distribution de leads
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des pipelines
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Outils de prospection
  • Saisie de leads
  • Segmentation de leads
  • Suivi des interactions
  • Suivi des sources
  • CTA personnalisables
  • Campagnes de drip marketing
  • Contenu dynamique
  • Lead scoring
  • Marketing social
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Sales intelligence
  • Search marketing
  • Segmentation
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Tests A/B

Avis les plus utiles sur Adobe Campaign

Great marketing automation tool

Publié le 02/06/2019
Jennifer D.
Graphic Designer
Logiciels, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: We love that Adobe Campaign and how we are able to tracking multiple CRM activities, like real-time campaigns, targeted campaigns, and handle our email marketing. Being able to track campaign behavior in a snap shot helps us understand our users and we are able to segment them by persona for future targeted campaigns. Automating our campaigns has increased our sales and has given us a better understanding of our clientele.

Inconvénients: To be able to use it's features to the fullest it requires experienced developers and can be difficult for new users to learn.

Flawless tool

Publié le 07/09/2019
Sandeep B.
Consultant -Engineering
Logiciels, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Perhaps the only drawback of the service is its rather high price.

Avantages: Adobe Campaign helps us run marketing campaigns. Using the platform, our marketers monitor all processes, plan a budget, and build strategies. I have never heard complaints from them.

Inconvénients: For three years of using the platform, I have not found any cons. The platform is perfect for implementation in a large company, it is ideal.

Adobe Campaign is a Top-Notch CRM

Publié le 04/12/2018
Utilisateur vérifié
Communications Specialist
Cosmétiques, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Really, really great product. We moved from a legacy CRM tool that provided us with almost no analytics, and their team wouldn't truly support the legacy CRM that we we're using (somewhat understandable). Adobe has really great campaign building tools, a solid wiziwig feature that allowed us to outsource some work. I also really enjoy the interface and email sending features. Solid product and I would recommend. However, make sure your contract is very detailed and your document of work is itemized and specific.

Avantages: Easy of use and training. Also really enjoy the analytics features.

Inconvénients: The Customer Support can be somewhat suspect at times, but their implementation team was helpful. Also, everything will cost money (although this should go without saying for any mainstay company of Adobe's size)

Most helpful email marketing tool

Publié le 30/08/2019
Amanda P.
Technical Recruiter
Recrutement, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Adobe Campaign is a powerful tool for any agency that needs to overcome numerous similar advertising campaigns. I can say it is world's leading program.

Avantages: Its main feature is automating marketing public services. I can attach several files at a time and still send heavy sized documents in fraction of seconds. I am having great experience with it because it keeps everything well organized.

Inconvénients: The price is high, but in view of the brand name and the fantastic functionality, it’s not a big deal but not good for small marketing departments.

Great tool, slow customer service.

Publié le 20/01/2018
Ahmed A.
Writer
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Adobe recently introduced a new user interface, which has is obviously an upgrade from the former user interface : which was unappealing to marketers.
I love this tools email delivery and tracking capabilities : which ensures we have a fair idea of the percentage of our emails which end up in our customers inbox.

Inconvénients: Everytime we have encountered a bug while using this software, it becomes very difficult to get support from customer service.
Takes them hours to respond to our emails, and days to resolve bugs.

Lire d'autres avis