Description de Agile CRM

Agile CRM est un CRM tout-en-un avec l'automatisation des ventes, du marketing et des services sur une plateforme unique. Il dispose d'un suivi des ventes, de la gestion des contacts, de marketing automation, de web analytics, des e-mails bidirectionnels, de la téléphonie et du service d'assistance avec une interface simple, propre et moderne.

Qui utilise Agile CRM ?

Les petites et moyennes entreprises qui ont besoin de ventes, de marketing et d'automatisation des services

Vidéo de Agile CRM
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Agile CRM

4,0 (441)
Agile CRM
8,99 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
237
38
4,0 (441)
4,1 (441)
3,9 (441)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
450
34
4,5 (3 122)
4,3 (3 122)
4,5 (3 122)
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Alternatives à Agile CRM

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Avis sur Agile CRM

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
3,9
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
45%
4
31%
3
14%
2
5%
1
6%
Fabien
CEO (Luxembourg)
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

A éviter à tout prix

2,0 l’année dernière

Commentaires : Très peu de problème résolus en fait, beaucoup créés en revanche.

Avantages :

Logiciel basique facile pour importer des données

Inconvénients :

Impossible de télécharger votre bases de données - impossible d'en sortir sans tout y abandonner. Le business model est pernicieux voire malveillant à ce sujet. Interface utilisateur plutôt mal pensée. Support inexistant : joignable mais ne résoud aucun problème.

Erik
Erik
Co-Owner + Videographer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

Inconvénients :

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Guillermo
Guillermo
Sales & Marketing Manager (Argentine)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

All I need to work in one place

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Avantages :

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch. Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way. I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more. I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time. Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Inconvénients :

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Aaron
President (É.-U.)
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées :

Stay away - will IRREPARABLY DAMAGE your ability to send emails to even your existing customers

1,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : In a word, awful. Setup is confusing. First you're presented the option to link your gmail account--I did. But it did not work. Engaged chat support. They tell me to disable the link, and to use a very convoluted process to first enable 2FA on our entire company's google account users, then set up a App Password in Google Account, then provide it to Agile as p/w when setting up IMAP/SMTP instead. I had followed the nagging setup icon instructions to create MX and TXT records as well, which chat support specifically told me to remove. I then sent an initial email in two batches of 15 receipients - existing customers we communicate with often in our business (they're tenants of our property management company). Gmail accounts received, Yahoo accounts got a 554 Permanent Error rejection response. I tried a stripped down version from within gmail (not Agile)--but then got the same 554 error. Sent a freshly composed email to a yahoo account of mine, as a test--same 554 error. These are all yahoo email addresses that have lots of prior back-and-forth with our company gmail account. Now however, Agile has created this 554 email leaving us completely unable to communicate with about 1/3 of our tenants. This is an irreparable harm. NOTHING IS WORTH THIS.

Avantages :

I was drawn in by the lure of a free product.

Inconvénients :

I'm now unable to send even regular text-only emails from our company's gmail account to any yahoo account, regardless of the number of prior emails back and forth between the two. We effectively now cannot use email to communicate with our existing customers reliably.

Nosipho
Junior accountant (Afrique du Sud)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great software

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Nothing short pf amazing.

Avantages :

It's a product that offers practically everything, but at a considerably more affordable price. The product is generally simple to use, and I appreciate how easily automations can be set up.

Inconvénients :

In my perspective, the normal bundle ought to have been less expensive. Other than that, I don't find any criticisms of this sort.