Orders2.me

par Orders2Me

4.5 / 5 25 avis
Orders2.me

Logiciels les + demandés


Pour qui ?

Quick Service Restaurants that offer Takeout + Delivery

Notes moyennes

25 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $89/mois
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Orders2Me
  • http://orders2.me/
  • Fondé en 2013

En savoir plus sur Orders2.me

Online ordering & marketing system for restaurants to take orders via Web, Mobile & Facebook using their existing payment systems.

Orders2.me - Fonctionnalités

  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Commande en ligne
  • Fonctions pour restaurants
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des menus
  • Prise en charge des cartes de fidélité
  • Routage
  • Suivi des livraisons

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Avis les plus utiles sur Orders2.me

Completely customize-able on-line ordering system

Traduire avec Google Translate Publié le 03/04/2018
Nicole K.
Marketing
Restaurants, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Improved customer satisfaction
Improved order accuracy
More repeat ordering

Avantages: If I want to only sell an item on Wednesday from 4-10pm I can do that with this system. Each feature has so many customization options that it makes programming it a breeze. Order2me is very user friendly for both the company and our customer. I receive daily sales totals and customer feedback which helps pinpoint what products are doing well and where we need to improve on. I can break down reporting by items, by customer or so much more. It provides a wealth on information on the back end. One of the best features they have is each time an order is placed they call to confirm receipt. This has come in handy on more than a few occasions. I would highly recommend it for restaurants who want personalized features that fit to their needs.

Inconvénients: Only issue is some times the customer doesn't' wait to receive order confirmation. The must wait to receive an order confirmation but occasionally we have some that get distracted and do not wait for the confirmation.

Highly recommended

Traduire avec Google Translate Publié le 27/03/2018
Nicole C.
Marketing
Restaurants, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Less mistakes due to communication errors. Improved customer satisfaction because they don't have to wait for food. Good ROI. Excellent feedback system. Allows us to communicate easily with customers.

Avantages: It's customization features are great. Ease of use. Ability to get a live person on the phone quickly to resolve issues. Currently working with out POS team to integrate with POS.

Inconvénients: We wish we could have two separate sites for our locations. Occasionally Customers will enter an order at the wrong store. They did offer website design support but any changes we make to our site the previous work gets deleted.

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