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à choisir le meilleur logiciel

Description de NICE CXone

NICE inContact est une des meilleures plateformes de gestion de l'expérience client sur le cloud. Grâce au routage omnicanal, à l'analytique, à l'optimisation des effectifs, à l'automatisation et à l'IA (intelligence artificielle), CXone permet aux organisations de toutes tailles de fournir des expériences client haut de gamme sur plusieurs canaux.

Qui utilise NICE CXone ?

Les centres d'appels des PME, des grandes entreprises et des organismes publics utilisent NICE inContact CXone pour offrir des expériences client haut de gamme sur tous les canaux numériques et vocaux.

NICE CXone Logiciel - 1
NICE CXone Logiciel - 2
NICE CXone Logiciel - 3
NICE CXone Logiciel - 4
NICE CXone Logiciel - 5

NICE CXone ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

NICE CXone

NICE CXone

4,2 (571)
71,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
128
38
4,2 (571)
4,1 (571)
4,0 (571)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
194
26
4,0 (18 402)
4,0 (18 402)
4,1 (18 402)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à NICE CXone

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Salesforce Marketing Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Gestion des campagnes e-mail
Rapports et analyses
Salesforce Service Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des listes d'attente
Historique des clients
RingEX
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Messagerie vocale
Routage des appels
Cloud Softphone
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Journalisation des appels
Routage des appels
Cerri Project
Fonctionnalités les mieux notées
Aperçu de Gantt/du calendrier
Suivi des statuts
Suivi du pourcentage de progression
Oracle PeopleSoft
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des audits
Gestion des stocks
Suivi des coûts
Cisco Jabber
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Teleopti WFM
Fonctionnalités les mieux notées
Main-d'œuvre variable
Planification du personnel
Pointage

Avis sur NICE CXone

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
47%
4
36%
3
11%
2
3%
1
3%
Bernard
Bernard
Cloud Applications Consultant
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent CCaaS Leader

5,0 il y a 3 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Ryan
Ryan
IT Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Excellent VOIP Service

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We've had a great experience with NICE inContact CXone so far, I'm very glad that we switched over from our previous VOIP provider.

Avantages :

I really appreciate the level of customization NICE inContact has, we have many different profiles for phone agents and the ability to tune everything in to exactly what each agent does has been really great.

Inconvénients :

The biggest issue we've had was in setting up supervisor dashboards, anyone with privileges can set one up and the menus start to get cluttered after awhile. We're able to occasionally prune down the views and get things looking reasonable again though.

Réponse de l'équipe de NICE

il y a 4 ans

We appreciate the feedback, Ryan! We'll share your feedback with the appropriate teams.

Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Restaurants, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Resource; Future Versions Will Be Even Better

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : It's a one-stop shop for customer service needs, with support for phone calls, emails, instant messaging, and more, as well as call monitoring and conversation tracking across all channels. In addition, it features client questionnaires to help us learn more about their needs and preferences so that we may better meet them.

Avantages :

It inlcudes a real-time chat feature, so we can stay in touch with clients in real time; it supports VoIP, so we can take and make calls; and it has automated call routing, so we can direct calls effectively and give them to the most qualified agent. As a result, we are able to track each client's transactional past with our business and tailor our services accordingly.

Inconvénients :

The setting of the system along with the transfer of client data has been a major challenge for us because it is both labor-intensive and time-consuming. Every time we make a new client profile, we have to spend a lot of time filling in fields that the system thinks vital. If the system allowed us to modify the information it asked for, it would save us a lot of effort and time.

James
Network Engineer V (É.-U.)
Hôtellerie, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Stuff [sensitive content hidden] Thinks

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Pretty darn good, there are dark spot also, but in general good.

Avantages :

The ability to do whatever I think of, I can do

Inconvénients :

Troubleshooting the "Carrier Services" is not what I would call "stellar"

Robin
Accountant (É.-U.)
Production alimentaire, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Invoicing Problematic

2,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

Customer service does reach out, but requests not followed through on

Inconvénients :

That every single month I have to email for an invoice. I have asked numerous times to automatically send us invoices monthly. You take our money every month on autopay but always fail to email the invoices. I always have to reach out to you. We constantly have problems with the portal saving passwords and not allowing us to log on. Customer service alleges they have assisted and set us up, but next month I try and can't log in again.

Réponse de l'équipe de NICE

le mois dernier

Thank you for being a NICE CXone customer. We are very sorry to hear you've had issues with billing. If you'd like additional help navigating this issue, please reach out the email address provided in our response. Thank you for providing feedback to help us serve you better!

Kiyanna
Client Care Specialist (É.-U.)
Meubles, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Makes life easier!

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : My overall experience with NICE CXone has been smooth and I appreciate the ease of everything which allows me to have a great day of interacting with customers.

Avantages :

I like that NICE CXone is always reliable. There are hardly any issues, and the functionality is simple and easy to navigate.

Inconvénients :

There can be some minor connection issues every now and then, but nothing too intense.