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à choisir le meilleur logiciel

Description de PhoneBurner

Un système utilisé par des milliers de clients pour des millions d'appels. Le système de numérotation de PhoneBurner vous permet d'atteindre 447 % de clients supplémentaires par heure, sans aucun logiciel supplémentaire. Utilisez ce CRM pour gérer et trier vos prospects grâce à une méthode innovante et efficace ou intégrez-le à Salesforce ou à votre propre CRM. Créez des boutons de numérotation personnalisés pour rationaliser votre flux de travail, laisser instantanément des messages vocaux et envoyer des e-mails. Suivez le taux d'ouverture des e-mails et de visualisation des pièces jointes. Enregistrement des appels. ID local. Suivi des appels et plus encore. Plateforme cloud.

Qui utilise PhoneBurner ?

Les professionnels de la vente ainsi que les clients et équipes travaillant dans des PME qui utilisent le téléphone comme outil de vente et souhaitent simplifier la gestion des contacts, les suivis et les workflows de vente.

PhoneBurner Logiciel - 1
PhoneBurner Logiciel - 2
PhoneBurner Logiciel - 3
PhoneBurner Logiciel - 4
PhoneBurner Logiciel - 5

PhoneBurner ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

PhoneBurner

PhoneBurner

4,8 (170)
149,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
125
20
4,8 (170)
4,6 (170)
4,8 (170)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
30,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
95
99
4,5 (412)
4,0 (412)
4,2 (412)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à PhoneBurner

Aircall
Fonctionnalités les mieux notées
CTI (couplage téléphonie informatique)
Enregistrement des appels
Suivi des appels
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Réservation en ligne
ReadyMode
Fonctionnalités les mieux notées
CTI (couplage téléphonie informatique)
Mode progressif (progressive dialer)
Suivi des appels
Ytel
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Five9
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Suivi des appels
Kixie PowerCall
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Suivi des appels
NOLA
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Agile CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients

Avis sur PhoneBurner

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
85%
4
11%
3
4%
1
1%
Tom
Tom
National Sales Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Outstanding CRM for Generating More Calls, Emails, and Voicemails

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Extremely happy with this company and their customer service. They did a great job of setting us up and continue to provide very fast, efficient customer service.

Avantages :

Extremely easy to use. Automates calling, sending emails, and leaving voicemails. You can make 2-4 times more calls, emails, and voicemails with PhoneBurner than you can without it. It's the fastest way to contact customers and prospective clients. You can easily customize the software to build the sales process you want to implement and make changes at any time. We love it!

Inconvénients :

It does not have any sales analytics or revenue projections. You can use it in conjunction with another CRM to have the best of both worlds (the fastest possible calls, emails, and voicemails with PhoneBurner and sales analytics and pipeline management with an attached CRM).

Alexandre
President (Canada)
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best customer service of all 7 call software I used. Outstanding.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : You pay for problems NOT happening. You pay for not having to fix issues. You pay for outstanding service. Phoneburner is my peace of mind.

Avantages :

I used 7 differents call softwares. I used : Five9, Vocalcom, Fenero, 3Clogic, AAvaz. Nothing compare to the service phoneburner gave me. With all other software, it oscillated between bad service, to outright fraud (Fenero was the worst). Not only everything work perfectly fine but when you got questions, a dedicated staff fix everything with you in a matters of seconds. With Five9, I spent up to 20 hours a weeks, trying to fix all the problems for 6 weeks until they just gave up and refunded me (I do give them credit for that).

Inconvénients :

I would like to see a feature to listen, whisper and bargin. Especially to train my home based agents.

Réponse de l'équipe de PhoneBurner

il y a 4 ans

Thanks so much Alexandre! We appreciate your business and look forward to continuing to support you and your team :)

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

The Worst Support and Billing Team - Horrible Service

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : By far the worst service in any business vertical that we have ever received. Customer Support/Tech Support departments are not the brightest individuals and have horrible people skills. The billing department is unable to create invoices that are required for tax purposes.

Avantages :

Nothing. Horrific software and service top to bottom.

Inconvénients :

Entire new customer support and billing team.

Réponse de l'équipe de PhoneBurner

il y a 2 ans

We take a lot of pride in how we support our clients and their success. Our customer service team works hard to help every customer, but repeated disparaging and disrespectful treatment of our team is not tolerated or acceptable. Detailed invoices are always available for all of our customers in their back office. We wish this user every success on another platform.

John
Owner (É.-U.)
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Making 400 calls per shift has never been easier

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

This software is feature-rich and powerful. Employees save time by having their call queue preloaded for them. They can also choose who and how many people they want to call. The uses for PhoneBurner really are endless. They can be used for outbound sales as well as following up with customers. The onboarding help they give you is fantastic. Another huge plus is no minimum seats. The UI is fantastic.

Inconvénients :

The menu could be organized a little better. I would really love if the report section had a link on the top so I could quickly track how my team is doing instead of the current configuration where it is buried a bit. Also, I would like it if they would add one more folder level. I have a tendency to segment my lists intensively so on the top level it gets a bit crowded.

MISTY
marketing rep (É.-U.)
Services financiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Need to make more calls? YOU NEED THIS!!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I LOVE Phone Burner! I used to work in a call center so I was familiar with a dialer but this one is fantastic! I started using it because of it's integration with Salesforce and have never looked back! I love that I can make calls and drop a pre recorded voicemail and it has nearly doubled my productivity!

Avantages :

I love that it cuts down on my time on the phone by dialing numbers automatically and by dropping voicemails before the voicemail even picks up!

Inconvénients :

I wish there was a better integration between Salesforce and Phone Burner where I could make updates to my CRM while I'm in Phone Burner but I just open another window with Salesforce in it on my computer and that solves that problem.