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Description de Exotel

Système de téléphonie professionnelle sur le cloud qui s'intègre aux solutions CRM, prend en charge les SVI à plusieurs niveaux et l'enregistrement des appels.

Qui utilise Exotel ?

Non fourni par l'éditeur

Exotel Logiciel - 1
Exotel Logiciel - 2
Exotel Logiciel - 3

Exotel ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Exotel

Exotel

4,3 (66)
200,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
64
10
4,3 (66)
4,2 (66)
4,0 (66)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
59,99 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
12
Intégrations introuvables
4,4 (4 452)
4,1 (4 452)
4,2 (4 452)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Exotel

Norton AntiVirus
Fonctionnalités les mieux notées
Antivirus
Contrôles/Permissions d'accès
Intervention en cas de menace
CallHippo
Fonctionnalités les mieux notées
CTI (couplage téléphonie informatique)
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Freshcaller
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
CloudAgent
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
Genesys Cloud CX
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Distribution automatique des appels
Rapports et analyses
RingEX
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Messagerie vocale
Routage des appels
Twilio
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie SMS
Routage des appels
Infobip
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie planifiée
Personnalisation de messages
Spark Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Suivi des activités

Avis sur Exotel

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
53%
4
30%
3
14%
1
3%
Tapesh
Tapesh
Alphonic Network Solutions (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Best Software for cloud and virtual Telephony in India

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Team is very helpful to setup your number and the things you needed they will understand your requirement.

Avantages :

Their marketplace is the best thing that i used with the software everything is pre-default and its great along with easy to use. Just like plug and play services.

Inconvénients :

They are not providing services out of India so we have to manage multiple options for Indian customers and for other countries customers.

Puvinthan
Sales & Operations Marketing Executive (Malaisie)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A Good Product with a Lousy After Sales Services

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : The after sales services from Exotel is horrible. If any of you planned to purchase the product be very sure that you only purchase it 1 time at 1 go. If you wanted to add-in, you will have to wait for ages to get your request done. All of the customer support only be nice when you are a new customer. Thereafter, you are invisible for them. No call, No email or No Chatting can help you. A good product under a lousy customer service support.

Avantages :

1. Very easy to use and monitor your calls 2.

Inconvénients :

1. It has to do some presetting by installing a 3rd party software, prior using the number through the software

Prasanna
CEO (Inde)
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

My take on Exotel

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : It's been pretty good. Reaching support is a bit of a challenge. However we could sort out our issues after a quick visit to your offices in Bangalore.

Avantages :

We liked how easy it was to setup the whole process. We felt that the UI & UX was amongst the best in the cloud telephony space.

Inconvénients :

There are a couple of issues with the way reports are generated. There are a lot of call drops-we are unable to figure out why we have so many abandoned calls though there have been free agents. Would love it if there could be some kind of timing mechanisms set up to figure out how long the customer had to wait before connecting to an agent. Would certainly help us and other clients with improving our own SLAs.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Emballage/livraison de marchandises, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Product with great options

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Exotel has been a key to connect with customers and also keep data privacy intact. We use it as a help line for our delivery partners and they also are able to connect with multiple agents with just a single help-line number. Exotel, is a great product for service industry.

Avantages :

Data security is key to our organization and Exotel has helped us a lot in achieving the same. We have been using exotel to help our delivery partners connect with customers. Exotel helps bridge that gap by keep the customer contacts anonymous.

Inconvénients :

Even if our agents are busy on some other call, it does not tell you a busy tone. You as a caller, will still hear 'ringing tone' and if no one answers your call, you will feel that the call was not pickedup. While in reality, all the agents were busy hence, the call was not even connected at all.

Mayank
Account manager (Inde)
Logiciels, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best cloud telephony solution

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Great pre and post sales support. Easy to use solution and can handle complex requirements

Inconvénients :

New features and products launcher wrt to market needs