Description de Pardot

Découvrez Pardot : Marketing automation, une plateforme intelligente sur le CRM. Pardot permet aux équipes de marketing et de vente de travailler ensemble pour rechercher et suivre des leads, conclure davantage d'affaires et maximiser le retour sur investissement. La gestion des leads de Pardot comprend l'intégration au CRM, l'e-mail marketing, le suivi des leads, le lead scoring et le reporting du retour sur investissement afin d'aider les équipes de marketing et vente à collaborer pour générer et qualifier les leads, raccourcir les cycles de vente et suivre le retour sur investissement du marketing.

Qui utilise Pardot ?

Si votre organisation utilise le marketing en ligne pour la génération de leads, vous êtes probablement un bon candidat pour le marketing automation !

Vidéo de Pardot
Pardot Logiciel - 1 Pardot Logiciel - 2

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Pardot

4,1 (594)
Pardot
Indisponible dans votre pays
1 250,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
119
23
3,8 (594)
3,7 (594)
3,8 (594)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
67,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
161
41
4,4 (879)
4,0 (879)
4,3 (879)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

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Avis sur Pardot

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
3,8
Service client
3,8
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
38%
4
40%
3
17%
2
4%
1
1%
Sabal
Sabal
Data and Impact Associate
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Pardot for Non Profits

4,0 il y a 6 mois
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Kate
Kate
Marketing & Account Management (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Pardot delivers on promises

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Pardot has made it easy to understand how our marketing is working, know who is a hot lead versus a disengaged one, and to create content that is easy to share and delivers good ROI. It’s built in many safeguards to keep you from getting in trouble with spam rules and avoid sending emails multiple times.

Avantages :

The software is great for staying in touch with prospects and clients. It makes it easy to set up emails, create content, measure and report on results, and build stronger relationships. It’s fun to use, once you understand how it works.

Inconvénients :

There’s a long learning curve for adopting Pardot, and if I hadn’t had a consultant to hold my hand through the integration and kick off, I’d be struggling. I find Pardot and Salesforce training to be overly confusing and it’s really hard to find what you’re looking for. It’s a knowledge based system and continually adds more and more information, and it’s not always clear if the instructions apply to you or apply to a different level of service. Other than that I highly recommend it because of all the functionality and way it can dramatically improve your digital marketing.

MD Masoom
MD Masoom
Sr. Executive Sales and Research (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great Marketing Automation platform

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : My overall experience with Pardot is great, being a sales guy I am using this tool daily to send marketing and sales emails to our customers and prospects and this tool never fails me.

Avantages :

I love Pardot and if I need to tell you what I like most about it then I must say their customer support team, yes I like this most because their customer support team is very active and responsive, they available 24*7 to help the customers and this is the best thing that I like most about it.

Inconvénients :

There is one thing that I would like to highlight that I like least about it and that is its high cost, yes Pardot is a little bit expensive compared to other marketing automation tool but on the other hand, I must say that it is worth to spend on it.

Utilisateur vérifié
Director of Demand Gen (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Not the best experience

2,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Unsatisfied and wish the product could improve

Avantages :

I like that there is a strong integration between Pardot and Salesforce.

Inconvénients :

I do not like how there is lots of tedious work that is required for the majority of programs through having to clone forms and limitations that the lead scoring system poses.

Aadeeb
Aadeeb
Brand Manager (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Production alimentaire, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Powerful Marketing Automation Tool

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : Pardot allows us to run multiple campaigns, automate the workflows and streamline the lead nurturing process. We are able to set up workflows and use it multiple times for generating different leads. Customer mapping & analytics are in-depth that helps us to garner meaningful inferences on the choice & interests of the customers. Pardot's tracking system is superb in assessing the customers journey from visits to individual pages on our website, from visiting a particular page to generate conversions on landing pages. Pradot has simplified our marketing process and helped in the strategic growth of our business.

Avantages :

Pardot Salesforce has simplified our entire process of marketing at HL Agro. The lead nurturing campaigns are helping us to drive engagement with our current & potential customers. Generating leads & setting up workflows is no more a task now. With Pardot, we are able to acquire meaningful data on the choice & interests of the customers. It offers in-depth analytics & facilitates our customer mapping process.

Inconvénients :

Pardot pricing is a major limitation of the software. The subscription plans start at $ 1000 and is billed annually. The premium pricing of Pardot generally makes it unaffordable for the small scale businesses. We are used to A/B testing method for email campaigns, however Pardot does not let us use this feature with the standard plan. Pardot offer A/B testing feature only to the pro-subscribers.

Muhammad Daud
Muhammad Daud
IT Manager (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Boosting a business with Pardot

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : Overall, I found Pardot great support for our business and it is helping us grow the leads with great marketing tools. Its algorithms are unique in capturing leads and working strategically with different businesses.

Avantages :

I found Pardot a great utility and Platform for Campaign Managment, Email Marketing, Marketing, Marketing Analytics, Marketing Automation and Sales Force Automation. It has helped our business grow strategically and Marketing just went so easy.

Inconvénients :

Pardot is quite expensive and really advance to manage.