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SALESmanago Marketing Automation

SALESmanago Marketing Automation

Description de SALESmanago Marketing Automation

SALESmanago Marketing Automation fournit des solutions de nouvelle génération qui redéfinissent la façon dont les outils de marketing traditionnels sont utilisés dans les entreprises d'e-commerce, B2C et B2B. Chaque jour, ils vont au-delà des attentes concernant les capacités d'e-mail marketing, le contenu dynamique de site web personnalisé, le marketing sur les médias sociaux, le marketing automation anonyme, la publicité en ligne. L'objectif principal est de créer un produit qui permet aux utilisateurs de mettre en œuvre tout type de processus de marketing qu'ils désirent.

Qui utilise SALESmanago Marketing Automation ?

Petites, moyennes et grandes entreprises du secteur de l'e-commerce, B2C et B2B

SALESmanago Marketing Automation Logiciel - 1
SALESmanago Marketing Automation Logiciel - 2
SALESmanago Marketing Automation Logiciel - 3
SALESmanago Marketing Automation Logiciel - 4
SALESmanago Marketing Automation Logiciel - 5

SALESmanago Marketing Automation ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

SALESmanago Marketing Automation

SALESmanago Marketing Automation

4,5 (224)
0,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
82
28
4,3 (224)
4,4 (224)
4,5 (224)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
24,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
168
91
4,5 (2 969)
4,4 (2 969)
4,4 (2 969)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à SALESmanago Marketing Automation

Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des contacts
Gestion des leads
Camp & Class Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Inscription en ligne
Rapports et statistiques
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de contacts
e-mail marketing
Connectif
Fonctionnalités les mieux notées
Actions découlant d'un événement
Automatisation du marketing
e-mail marketing
Emarsys
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Marketing multicanal
Tests A/B
Klaviyo
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
ETNA Trading Simulator
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données spécifique pour l'industrie
Modélisation stochastique
Rapports et analyses
Marketo Engage
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Planification des campagnes

Avis sur SALESmanago Marketing Automation

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
68%
4
21%
3
8%
2
2%
1
1%
Akou Kafui
Akou Kafui
Gestionnaire (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier commercial, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Top produit de marketing

5,0 il y a 7 mois

Avantages :

Un simple et facilite la gestion des e-mails et professionnel avec de très bonne fonctionnalité et rapide à envoyer et recevoir des messages.

Inconvénients :

Très sympa et professionnel. Je n’ai pas d’inconvénient sur le produit. Je le recommande

Cedric Toussaint
Cedric Toussaint
Community Manager (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Design, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Parfait pour le marketing

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

Ce logiciel est très pratique pour les compagne marketing par mail

Inconvénients :

Je n'ai pas trouvé d'inconvénient à ce logiciel pour le moment. Je le recommande

Liga
Liga
Sales Director (Lettonie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Alternatives envisagées précédemment :

A comprehensive system combined with excellent customer service

5,0 il y a 5 mois

Avantages :

1) Excellet customer service - you can contact via chat or send email to support team and they will answer very quickly, as well they will always be interested to find solution. I think this is very important point when you are ready to take a step for new system implementation like Sales Manago. 2) Various customer friendly options how to build your communication templates - email, SMS, webpush etc.. All of those are easy to understand and you can make everything simple MKT or sales person without involving IT. As well in case you are using external tool - you can just paste html code also in Sales Manago in order to create email template. 3) Possibility to see access 360 view - login, page visits, reaction on communication - all this are very useful when you think about building automated communication. 4) you can actually import data and start to use it manually (before IT finish full integration). I actually would suggest that you really do that - cause then you will better understand what you really want that IT would set up. 5) automation flows can be really rich - with many communication points with customer, even with adding social media or google into those.

Inconvénients :

There might be a bit more of fields allowed to use in segmentation. also for details it would be usefull dropdown of fields you are having like it is for dictonary details.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Alternatives envisagées précédemment :

Marketing software that works for us

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Finding a marketing automation solution built and hosted in EU, complient with GDPR, was a challenge resolved by SalesManago.
We also had the issue of lack of people and lack of knowledge. Salesmanago's people rock! Without them, we'd have never been able to jumpstart and implement.
Another issue that probably many existing companies have is that integration with other systems, software, is key. Via the Salesmanago API and existing integrations we overcame this hurdle very well.
The major benefit is that we're realising is that we stay competitive with our business, that we keep generating more qualified leads and prospects.

Avantages :

Their service and support people that really are always doing their best to help us. We're a small team with limited resources and knowledge. Thanks to the knowledge they share with hands-on support as if they're part of our team, we successfully jumpstarted marketing automation in only a few weeks. Also in the months after starting up, we learned how to use more features and we have increased our results. SalesManago as platform/product we like most because it's working good, it's really easy to use after a few months, it allows for fast action, it provides real-time insights and data visibility. The marketing automation: website and e-commerce integration, lead generation via multiple ways and personalised communication flows that can be very well automated and that provide conversion data, are very well developed.

Inconvénients :

Their built in CRM still can and should be developed up to par with alternative CRM solutions and should be a lot more functional.

Alberto
Digital Marketing Specialist (Italie)
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

A software suite for all the needs of a marketing team

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Salesmanago integrate crucial features otherwise found in many different platforms with all the difficulties of integration of third parties application, besides security.

Avantages :

SalesManago stands out in the crowded marketing automation landscape with a robust set of features designed to enhance omnichannel marketing, personalization, and sales automation. Here are the best features that make SalesManago an excellent choice for businesses, especially those in the e-commerce sector. Great for Omnichannel Marketing, comprehensive use of predictive Analytics, a state of the art Customer Data Platform and is also very cost-effective if you decide to scale the business. Great experience with staff from the beginning of the project, onboarding and development of the project.

Inconvénients :

Sometimes is a bit tricky and certainly has learning curve.