Qui utilise Zen Planner ?

Les propriétaires de salles de sport qui souhaitent passer plus de temps à faire ce qu'ils aiment et à partager leur passion plutôt que de passer des heures derrière un bureau à s'occuper des tâches administratives de leur entreprise.

Description de Zen Planner

Ce logiciel complet de gestion des membres pour salle de sport fournit tout ce dont vous avez besoin pour faire de votre passion une activité florissante. Cette solution regroupe le traitement des paiements, la facturation automatique, la génération de leads, des sites web intégrés, la planification, le commerce de détail, des automatisations, des applications pour les membres et le personnel ainsi qu'un reporting détaillé pour vous permettre de développer et d'entretenir votre activité tout en fidélisant vos membres.

Informations sur Zen Planner

Daxko

http://www.zenplanner.com

Fondé en 2006

Vidéo de Zen Planner
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Présentation des tarifs de Zen Planner

Zen Planner n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Zen Planner est disponible à partir de 117,00 $US/mois.


À partir de

117,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Zen Planner

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Zen Planner - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Booking en ligne
  • Facturation
  • Gestion d'équipe
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Point de vente (PDV)
  • Portail des membres
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements

Logiciels de gestion de club : afficher la liste complète

  • Base de données des adhérents
  • Gestion de site web
  • Gestion des applications
  • Gestion des comités
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des événements
  • Portail des membres
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Traitement des paiements
  • Types de membres
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion des abonnements : afficher la liste complète

  • Emprunt et restitution en libre-service
  • Facturation
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des classes et horaires
  • Gestion des contrats
  • Gestion des employés
  • Gestion des stocks
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Réservation en ligne
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements

Logiciels de gestion salle de sport : afficher la liste complète

  • Gestion des stocks
  • Gestion du personnel
  • Paiements en ligne
  • Planification des installations

Logiciels pour centres de yoga : afficher la liste complète

  • Classement de ceintures
  • Communication avec les membres
  • Facturation
  • Gestion des classes et horaires
  • Gestion des présences
  • Gestion des étudiants
  • Gestion des événements
  • Inscription en ligne
  • Point de vente (PDV)

Logiciels pour clubs d'arts martiaux : afficher la liste complète

  • Bibliothèque d'exercices
  • Plan de remise en forme
  • Programme de nutrition
  • Suivi des certifications
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements
  • e-commerce
  • Évaluations de la condition physique

Logiciels pour coachs sportifs : afficher la liste complète

Zen Planner - Alternatives

Plus d'alternatives à Zen Planner

Avis sur Zen Planner

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,1
Service client 4,5
Fonctionnalités 4,2
Rapport qualité-prix 4,3

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Jody B.
Head Teaching Professional
Sports, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/02/2019

"Very Helpful Customer Service!!!"

Commentaires: Zen Planner software has enabled our company to introduce a program to our customers in a seamless fashion. Their customer service was vital in helping us with this process.

Avantages: The software is very slick and versatile!

Inconvénients: There was a lot to learn that I wasn't familiar with.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Zen Planner le 05/02/2019

Happy to hear it - thanks Jody!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/02/2019
Teagan K.
Assistant Opperational Manager
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/10/2019

"Finally Found the Right System"

Commentaires: This software has made this much more simple and allowed us to enhance our customers experience in our facility!

Avantages: -Set up was detailed step by step process and had video reviews that our staff could go back to
-Customer service is the best that we have seen
-Hotline always has a person you can talk to (have answered every question we have had and has taught us how to solve the problem should it ever come up again)
- Hotline is available 7am-7pm
-Email (you can send a detailed email and have it answered within one business day)
- Our on-boarding assistant fallowed up with us after a month to make sure everything was running
- Has easy quick reporting
- Great schedule (imbeds into website so you do not have to leave company page)
-Great point of sale (imbeds into website so you do not have to leave company page)
- Mobil app is simple for customers and makes scheduling simple

Inconvénients: online mobil site cannot work with out cookies which most smart phones automatically disable so we needed to send out an email with instructions on how to enable them

Réponse de l'éditeur

envoyé par Zen Planner le 14/10/2019

Thank you for the review, Teagan! We're glad you've found the right system for your business!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/10/2019
Liz M.
CEO
Sports, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/12/2020

"Used it for three years - feature rich but hard to use"

Commentaires: We switched from Mindbody to Zenplanner and used it for three years. Zenplanner is chock full of features (other than membership discounts, as mentioned above), but it's so full of features that it becomes clunky and hard to use. I could do just about anything from my admin account, but my fellow coaches who spent less time in it had a harder time working with it. Customers also struggled a lot. We have now switched to Upper Hand, and while it has fewer features and the reports aren't as good, our customers are actually booking their own classes instead of making me do it.

Avantages: I was the primary account administrator, and I could fix just about anything retroactively. Once you really know your way around, it's got almost everything you could think to want.
There are a lot of customization options for emails you can send your customers, and it was easy to check which emails an individual had opened.
The reports were great. Best reporting I've seen, and it's pretty much the only thing I'll miss.
Support was good - very responsive, with multiple ways to contact them. I also appreciated the discounts they gave businesses at the start of the COVID shutdowns.

Inconvénients: The software was very difficult for customers to use, so much that about half of our parents (and a couple of our coaches) just wanted me to do everything for them. Doing so on my end was time-consuming.
Zenplanner offers some options to integrate with our existing website, but it didn't work in every circumstance. What customers could do from our primary domain was pretty limited, and it wasn't easy to switch back and forth between our site and the ZP site.
Zenplanner does not offer automatically-applied membership discounts, so we had to have customers use offer codes. Membership discounts (such as on retail or private lessons) are pretty standard in fitness businesses and not having that option was a major pain.
There was no way to easily see which coaches had availability at which times.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/12/2020
Brie L.
Fitness manager
Santé, bien-être et fitness, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2020

"this was my favorite fitness computer software that ive used"

Commentaires: experience was great- we just wish that the price was lower so that we didnt have to switch to another system

Avantages: easy to check members in and out. had a great user interface and was very easy to read and understand

Inconvénients: didnt merge with a lot of other softwares and the price is quite expensive. i worked in a privately owned gym so it wasn't worth the cost after a while

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2020
Kim R.
Owner & Instructor
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/09/2019

"You can't beat their support team!"

Commentaires: I am love the people at ZP. There isn't one person I've come in contact with that hasn't been helpful, positive, encouraging, understanding and cheerful. I went to their office because I was starting a new program and wanted help with the set up of the program and the membership. They set me up with one person to be my helper that day. Now what company will do that? I can tell you that no other software company I've used would've offered me that. Also, love the Zen Academy. I learned about so many more things the software could do for me that I wasn't either using or doing in a google spreadsheet . So now ZP is helping me save more precious time and I'm learning more about my business in the process. Thank you reports and automations!

Avantages: Honestly, their customer support! However, I don't have to call often as the on boarding team set me up wonderfully to begin with. But the support articles answer almost all my questions so I don't have to call. I am a small studio and don't have a front desk staff but ZP does it all for me (well, allows my clients to do it all for me). It is super easy to use on all fronts.

Inconvénients: I have't run into anything that I don't like. I use ZP on my laptop in a web browser and I've found it confusing to try the staff app on my phone or tablet. This old dog struggles with learning new tricks :) So we can't blame ZP for that.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Zen Planner le 19/09/2019

Thanks for your feedback, Kim!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/09/2019