Description de Zoho ContactManager

Zoho ContactManager est un logiciel de gestion de contacts en ligne qui vous permet de gérer tous vos contacts professionnels en un seul endroit et de les suivre facilement. Cette solution vous permet également de suivre des transactions, de gérer des tâches et de collaborer avec votre équipe. De plus, vous pouvez interagir avec vos contacts par e-mail et via les réseaux sociaux sans quitter Zoho ContactManager. Zoho ContactManager s'intègre à G Suite, MS Office 365, MailChimp et d'autres logiciels métiers populaires.

Qui utilise Zoho ContactManager ?

L'éditeur aide les petites entreprises et équipes à gérer efficacement leurs contacts grâce à un outil centralisé de gestion des contacts.

Informations sur Zoho ContactManager

Zoho

Fondé en 1996

Informations sur Zoho ContactManager

Zoho

Fondé en 1996

Zoho ContactManager en vidéos et en images

Vidéo de Zoho ContactManager
Zoho ContactManager Logiciel - 1 - aperçu
Zoho ContactManager Logiciel - 2 - aperçu
Zoho ContactManager Logiciel - 3 - aperçu
Zoho ContactManager Logiciel - 4 - aperçu
Zoho ContactManager Logiciel - 5 - aperçu

Comparez le prix du logiciel Zoho ContactManager avec ses alternatives

À partir de

15,00 $US/mois
s/o
29,00 $US/mois
20,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Zoho ContactManager

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Vidéos

Fonctionnalités - Zoho ContactManager

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Contacts partagés
  • Distribution de leads
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Lead nurturing
  • Marquage
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Outils de collaboration
  • Outils de prospection
  • Prévision des ventes
  • Rappels
  • Rapports de ventes
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les pipelines
  • Recherche/Filtre
  • Saisie de leads
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des interactions
  • Synchronisation de données
  • Synchronisation du calendrier
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des lots
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion de contacts : afficher la liste complète

Alternatives à Zoho ContactManager

Plus d'alternatives à Zoho ContactManager

Avis sur Zoho ContactManager

Lire les 57 avis

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par note

5
28
4
21
3
6
2
1
1
1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Peter L.
Peter L.
Japon
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Best choice for the price. Easy to use and has what I need.

5 il y a 4 ans

Avantages :

The price was the biggest benefit. I did not have to worry which users or how much data I should import without worrying about the price skyrocketing. The system is easy to use so there was no real learning curve. I do not need or want it to integrate with everything. I just want it to keep my sales information organized and not add layers of complexity wasting my time.

Inconvénients :

Only two areas that I wish could be fixed: 1) The customized fields cannot be ordered in any other way that alphabetical. It would be great to mix and match them with the fixed fields or just have the customized field order in the way I think. 2) While there are many search features, tags, etc., it would be great to have any search result (or just unfiltered) have an A, B, C, quick jump to the top of companies that start with that letter.

Yaco L.
Yaco L.
CEO (Argentine)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Design, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Zoho did it again

4 il y a 8 mois

Commentaires : I really liked it, it let us share all our sales contacts between teams, it has been a pleasure to work with Zoho support as well.

Avantages :

The product is really simple to use. Like most Zoho Apps, it is well crafted, it has a nice and friendly UI, and it just works.

Inconvénients :

It is a little bit more complicated than its competitors in terms of ease of use

Beth K.
owner (É.-U.)
Loisirs, voyage et tourisme, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

I tried this product out using their free version but ended up finding another software

3 il y a 4 ans

Commentaires : With all of the features and option offered, this would be a great product for any business, however, it was too complicated to implement if you needed something fast. If you are experienced in using and setting up this type of software, by the scope of their products, it would be a good option.

Avantages :

Zoho offers everything you would need to run a business, with free and pay versions. The ability to integrate all the features makes running a company a lot easier

Inconvénients :

It was too complicated if you need something simple, easy to implement and use. They have features that allow you to customize everything but I ended up spending more time trying to figure things out than getting full use of the product. I ended up going with another company's pay versions.

Utilisateur vérifié
owner (Grèce)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

A usefulle tool for small bussines

4 il y a 4 ans

Commentaires : As I said, the free version is ok, but not fantasttic
The layout is easy to configure and that the data is all in one place. It's an extremely organized system.
Zoho contact is very simple to use and give many possibilities. You can connect your social network and your Mailchimp account.
It integrates well with other programs and I am enjoying having my contacts in one place. The efficiency is key to productivity as well.

Avantages :

As I said, the free version is ok, but not fantasttic The layout is easy to configure and that the data is all in one place. It's an extremely organized system. Zoho contact is very simple to use and give many possibilities. You can connect your social network and your Mailchimp account. It integrates well with other programs and I am enjoying having my contacts in one place. The efficiency is key to productivity as well.

Inconvénients :

It was too complicated if you need something simple, easy to implement and use. They have features that allow you to customize everything but I ended up spending more time trying to figure things out than getting full use of the product. I ended up going with another company's pay versions.

Eric S.
Eric S.
Responsable des services (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis
Source : GetApp

A Cross entreprise Contact management problem solver

4 il y a 4 ans

Avantages :

ContactManager really is easy to use even on the synchronization department. Contacts (and Companies) are easy to tag to add any criterium. The search engine is amazingly fast and so is the sync between e.g. Outlook (newly created contact) and ContactManager (contact appear within seconds).

Inconvénients :

It is not yet possible not to share contacts with colleagues though a workaround exist. It would be nice that private Outlook contacts don't sync. Maybe a feature for the future.