Qui utilise Everhour ?

Le produit est parfait pour les petites et grandes équipes - essentiellement, toute personne facturant pour les heures travaillées.

Description de Everhour

Everhour est l'un des meilleurs outils de suivi du temps pour les équipes. Voyez qui fait quoi en temps réel, estimez les tâches, créez n'importe quel type de rapports, envoyez des factures professionnelles. Intégration de suivi n° 1 pour Asana, Basecamp, Trello, GitHub, Pivotal Tracker et JIRA. Si vous avez besoin d'aide pour décider du logiciel de gestion du temps à utiliser, il suffit de leur en faire part. Il seraient heureux de vous offrir une démo Everhour gratuitement ! everhour.com/request-a-demo

Informations sur Everhour

Weavora

https://everhour.com

Fondé en 2013

Prix de Everhour

Everhour est disponible à partir de 5,00 $US/mois. Everhour est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Everhour ci-dessous.

À partir de

5,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Everhour - Fonctionnalités

Logiciels de facturation
Base de données de contacts
Calculateur d'impôts
Facturation des dépenses imprévues
Facturation des projets
Facturation en ligne
Facturation récurrente et des abonnements
Facturation à l'heure
Factures personnalisables
Gestion des demandes de paiement
Paiements en ligne
Paiements mobiles
Portail de facturation
Prise en charge de plusieurs devises
Traitement des paiements
Diagrammes de Gantt
Gestion des idées
Gestion des portefeuilles
Gestion des ressources
Gestion du budget
Modèles personnalisables
Méthodes Agile
Méthodes classiques
Outils de collaboration
Portail client
Suivi des étapes
Suivi du temps et des dépenses
Suivi progression/coût
Tableau kanban
Accès mobile
Aperçu de Gantt/du calendrier
Creation de sous-tâches
Gamification
Gestion des tâches récurrentes
Liste des tâches
Outils de collaboration
Rapports et analyses
Suivi du pourcentage de progression
Suivi du temps
Tableau des tâches
Tableur
Base de données des employés
Calcul des heures supplémentaires
Facturation
Gestion des feuilles de temps
Heures facturables et non facturables
Saisie automatique du temps
Suivi des vacances/congés
Suivi du temps hors ligne
Suivi du temps mobile
Taux de facturation multiples
Accès mobile
Carte perforée
Carte perforée en ligne
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Messagerie
Rapports et analyses
Reconnaissance biométrique
Suivi des congés maladie
Suivi des postes de travail
Suivi des salariés
Suivi des vacances/congés
Facturation
Gestion des remboursements
Suivi des activités
Suivi des frais
Suivi des projets
Suivi du temps
Suivi du temps par client
Suivi du temps par projet

Avis sur Everhour

Afficher 5 avis sur 252

Note globale
4.7/5
Facilité d'utilisation
4.6/5
Service client
4.8/5
Fonctionnalités
4.4/5
Rapport qualité-prix
4.6/5
Paul G.
CEO
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/08/2019

"Easy hour registration with budgetting + invoicing"

Commentaires: The easy way of data entry of of my daily different tasks reduced my frustration of this tedious task and saved me time in the end. I do not use a timer, but everhour does provide one too. The overall functionality from time entry, scheduling, budgetting, reporting and invoicing makes it more than just time entry with a well thought out interface,

Avantages: The software has a really nifty integration with Clickup and provides you the information in a single click.
The interface is very intuitive and helps us reduce time needed to report hours of different project tasks.
On top of the nice integration it goes even further and provides a way to get more grip on a project by defining a budget.
And when all hours written, you can customize your reports or use the API to run queries/exports of the data.

Inconvénients: As we work with contracts too, we had to find a workaround to get these grouped/reported. We would love to see some kind of recurring projects which can be renewed on an interval, so support contracts on hourly or ficed price basis can be handled towards invoicing.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Weavora le 30/08/2019

Thanks for the insightful feedback, Paul!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/08/2019
Kory L.
Sales Manager
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/02/2020

"Track Every Minute for Every Task With Everhour"

Commentaires: Everhour allows our team to save time on time tracking!

Avantages: Everhour is the best time tracking tool for use with Basecamp. In the past, we have used Toggl and Tick and while they did integrate with Basecamp, it wasn't as seamless as it is with Everhour.

Inconvénients: The one thing that could be improved with Everhour is the reporting functionality. It does allow you to pull reports by user, project, teams, etc. but the user interface and options for pulling reports need some improvement.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/02/2020
David S.
CEO
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/12/2019

"Love it with the ClickUp integration!"

Commentaires: We solved not knowing how much time we were spending on each project, and which clients were profitable or unprofitable. I've used it to determine our cost to provide services and further optimize pricing for our digital agency's services.

Avantages: I love that I can dial down to exactly how much time we spend on each project, client and task. It allows me to create money or time budgets for each client per month, which is how I set it up. We need to keep our staff time to a monthly limit to ensure we're not losing money. I've been able to create time benchmarks using Everhour, which is a beautiful thing.

Inconvénients: Nothing to dislike. It integrates seamlessly with Asana and now Clickup.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Weavora le 23/12/2019

Hey David, thank you so much for your detailed feedback! It inspires us to do our best for you! =)

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/12/2019
Nick W.
Director
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    1/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 04/04/2018

"Great idea but let down by broken integration and open ended support"

Avantages: Logging hours in Basecamp 2 works really well.
They've definitely taken the time to think it through and look at usability.
It's really handy to have the start/stop buttons next to each task.
And the idea of being able to automatically pass that through to account software is a good one.

Inconvénients: Sadly the integration with Quickbooks doesn't work
Invoice numbers are emptied and delivery email address is also removed
So it's a real pain to have to find and manually assign the correct sequential invoice number and address.
It's easier to copy and past the times from Everhour into a new invoice in QB
- but then that really defeats the whole point of the software!
Having spoken to the support team, I couldn't get a timescale for a fix.
They agreed it was unreasonable to pay for software whilst waiting for it to be made usable - but didn't have any other suggestions.
Good software needs good support and that wasn't a great response.
I'd love to use this software, but just can't wait indefinitely without any indication of how long for bugs to be resolved and sadly, competitors, much like Everhour all want an annual commitment
So it'll be at least 12 months of using something else before I can even think about looking at Everhour - by which time whatever alternative solution I've chosen will be entrenched in my business and difficult to change.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Everhour le 05/04/2018

Hi Nick,

Our apology for not living up to your expectations. I completely understand that my answer to you was not great, however, I did not want to feed you with false promises.

We highly welcome such users as you who could point to the drawbacks of our product. I will do my best to convince the team look into these issues as soon as they can.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 04/04/2018
Martin P.
HR Consultant
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/10/2019

"Good software for time tracking"

Avantages: Easy to understand and use and explain to other colleagues in team, yeat full functionality.

Inconvénients: Sync with other systems (like JIRA) is basic only. Rights for different roles are set up in different way that we would need in our company, but understand that this might vary. Maybe it would make sense to allow admins to set up custom roles?

Réponse de l'éditeur

envoyé par Weavora le 11/10/2019

Thank you for the high grade, Martin! We are working on some improvements to our Jira integration, stay tuned ;)

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/10/2019