Notes moyennes

5 avis
  • Note globale 3.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 3 / 5
  • Service client 3.5 / 5
  • Fonctionnalités 3.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 3 / 5

Informations sur le produit

Informations sur l'éditeur

  • Hobsons
  • http://www.hobsons.com
  • Fondé en 2001

En savoir plus sur Naviance

Permet aux professionnels en charge des inscriptions et des admissions d'établir des liens ciblés avec les étudiants grâce à ses services web de gestion des relations, de marketing et de recrutement. Les principales institutions du monde entier tirent parti des solutions de gestion des relations Naviance destinées à l'enseignement supérieur afin d'augmenter le nombre d'inscriptions et d'améliorer les performances marketing ainsi que l'efficacité opérationnelle.

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Naviance - Fonctionnalités

  • Enseignement primaire/secondaire
  • Gestion de l'aide financière
  • Gestion des applications
  • Gestion des candidats
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des frais
  • Gestion des recrutements
  • Gestion des évaluations
  • Gestion des évaluations
  • Notation
  • Portail libre-service
  • Établissements d'enseignement supérieur et universités

Avis les plus utiles sur Naviance

Makes some things easier but some things still remain difficult

Traduire avec Google Translate Publié le 01/02/2019
School Counselor
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: College application management, college info communication, career exploration, so much more.

Avantages: As a counselor, it makes managing college information so easy. We use it to coordinate visits, inform students of important opportunities, send transcripts and materials, and so much more. I'm on Naviance every day multiple times a day and to be honest I don't know what I would do without it.

Inconvénients: First, it's confusing at times to use effectively. I am very tech savvy so it's not as much of an issue for me but older colleagues routinely struggle with it. Second, there are problems that persist from year to year with Common App integration which is a huge part of our job.

A good attempt, but not enough.

Traduire avec Google Translate Publié le 01/05/2018
Meredith R.
Admissions Manager
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Now that I know this software, I recognize all that it can do for me. I feel like it does a few things well, but leaves a lot to be desired.

Inconvénients: Everything about it, from the functionality to the interface, feels like it's stuck in the past and not moving forward. Like even their customer service - most times I get a response and my request completed in a timely manner, but then there are sometime when I am waiting weeks for implementation. I'm sure there is more behind the scenes that I could never fully understand, but I also feel like I shouldn't have to feel that way.

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