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à choisir le meilleur logiciel

EPAY Time & Attendance

EPAY Time & Attendance

Description de EPAY Time & Attendance

Conçu pour les entreprises comptant entre 200 et 100 000 employés à taux horaire, EPAY Time & Labor est un système cloud certifié FedRAMP qui répond facilement aux besoins en matière de main-d'œuvre et aux exigences de conformité de toute organisation. Les options de pointage incluent des horloges, une application mobile avec GPS et géolocalisation, le logiciel WebPunch et un serveur vocal interactif. Le système peut gérer des règles d'heures supplémentaires complexes, des primes de postes, plusieurs groupes de rémunération, des conventions collectives, etc.

Qui utilise EPAY Time & Attendance ?

EPAY Systems est un des principaux éditeurs de logiciels de gestion du temps et du travail pour les entreprises qui emploient une main-d'œuvre répartie ou mobile.

EPAY Time & Attendance ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

EPAY Time & Attendance

EPAY Time & Attendance

4,1 (51)
0,01 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
18
Intégrations introuvables
4,0 (51)
4,2 (51)
4,4 (51)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5,75 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
352
18
4,6 (252)
4,3 (252)
4,4 (252)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à EPAY Time & Attendance

Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Rapports de paie
Rippling
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Inscriptions aux avantages en ligne
Versement direct
AttendanceBot
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Suivi des vacances/congés
Suivi du temps
Clockify
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Rapports et analyses
Suivi du temps en ligne
Sesame HR
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
Humanforce
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Profils des employés
Hubstaff
Fonctionnalités les mieux notées
Suivi du temps
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne
When I Work
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
SutiHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Entreprises
Rapports et analyses

Avis sur EPAY Time & Attendance

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
37%
4
39%
3
12%
2
10%
1
2%
Jennifer
Customer service agent (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Takes getting used to

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

I love how you can keep track of your hours, trade shifts, pick up shifts. You can also keep track of how well you are doing in different fields with the scorecards. It is also easy to request time off. Very easy to clock in and out, and back in and out for lunch. Very easy to use once you get used to it.

Inconvénients :

There is nothing I don't like about this software.

Anita
Application Analyst (É.-U.)
Services aux consommateurs, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

The product is very user friendly. Excellent product especially when customed designed to company's specific needs/request. Excellent trainers/customer service.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Overall, this is a very good user friendly/accessible product. It provides excellent time and attendance information needed/required. Reports provide detail information per selected specifications within the selected report. Great programmers/developers/ support staff to assist with customizing the application to your organization's needs/requirements.

Avantages :

Product featured/functionality when customized to specific needs / requests is provided with great training by EPAY training instructors to walk you through step by step how the requested functionality is to be applied. (Aliza is GREAT!!!)

Inconvénients :

Once in a GREEN moon there may be a delay in response to an inquiry that has been submitted to the helpdesk/technical team that requires research and testing; and requires a solution. This does not happen often but does occur at times. It is understandable that the helpdesk/technical teams do assist other customers and are working on other issues/requests submitted to them.

Jane
Finance Manager (É.-U.)
, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Finance Manager

2,0 il y a 7 ans

Commentaires : Good morning, Reporting is frustrating. I would like to see an employee record on one page, for all departments. I like simple arrays of data, no merged cells, no subtotals. Just data that I can export to do analysis. Also, programming is not adequately tested in my opinion. After a recent version upgrade, when editing a lunch punch, the type of punch was changing from "Lunch" to ST. When I spoke to a service rep, they just stated that it was how the system was programmed. I stated it was a new problem and argued that changing a punch type should not be a passive, program-driven action, that it needed to be an active decision by an administrator. I wasn't happy with their response. As an employer, I have a problem with paying people for their off-duty lunch breaks. Also, when an employee switches departments (at lunch break), the result is a split punch. For example, an employee whose home department is Growing, but clocks in for the morning in Maintenance. When he clocks out for lunch, the punch goes to his home department. So, we end up with multiple punches missing an in/out punch. The punches are there, but they are split between departments. We have employees with language and communication challenges. It could be that they need some training, but it would seem to me that when the employee in the example punches out for lunch, the department for the lunch punch would be the same department at the start of the shift. I'll try to save some screen shots, should you want to see some examples. Thank you.

Avantages :

Ease of export into Paychex

Rajesh
Analyst (Inde)
Logiciels, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good product to use

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : It's a good product and it added value to the business.

Avantages :

Its quite faster than other softwares which gives this product a great value.

Inconvénients :

UI is nit up to the mark. Company should consider this on priority.

CHRISTIAN
Applications Manager (É.-U.)
Services d'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Impressive Product!

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : We have been customers for over 2 years and we are very pleased with the service we have been provided from the A+ Support and Customer First attitude to the ease of use in setup and navigation of the system.

Avantages :

Ease of Use.

Inconvénients :

Lacks a few functions (we are on 6 currently).