Description de Maintenance Care

Maintenance Care est un logiciel complet de gestion de la maintenance conçu dans une optique de facilité d'utilisation. La GMAO mobile et de bureau permet aux tiers de soumettre des demandes, de recevoir des notifications et de gérer les demandes en ligne. La version Enterprise Edition vous permet de gérer tous les ordres de travail et la maintenance préventive et elle fournit des solutions robustes de suivi des biens fortes de plus de 1 000 intégrations.
La version gratuite est gratuite pour toujours. Des ordres de travail illimités gratuitement ? Oui. Commencez à l'utiliser aujourd'hui pour découvrir ce que ce produit peut apporter à votre établissement.

Qui utilise Maintenance Care ?

Tous les secteurs d'activité, y compris, mais sans s'y limiter, les soins aux personnes âgées, l'éducation, l'hôtellerie, la fabrication, les parcours de golf, la gestion immobilière et les petites entreprises. Des ordres de travail à la planification, tout est pris en charge.

Maintenance Care Logiciel - 1 Maintenance Care Logiciel - 2 Maintenance Care Logiciel - 3 Maintenance Care Logiciel - 4 Maintenance Care Logiciel - 5

Maintenance Care ne vous convainc pas tout à fait ?
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Maintenance Care

4,6 (64)
Maintenance Care
Indisponible dans votre pays
100,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
50
101
4,6 (64)
4,7 (64)
4,7 (64)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
13,49 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
222
92
4,3 (11 908)
4,4 (11 908)
4,3 (11 908)

Alternatives à Maintenance Care

Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
Programmation des tâches
WorkInSync
Fonctionnalités les mieux notées
API
Base de données des employés
Rapport d'utilisation
Fiix
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Suivi des ressources
MaintainX
Fonctionnalités les mieux notées
Création de bons de travail
Gestion des équipements
Suivi des échecs d'inspection
UpKeep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Suivi des ressources
MRI Software
Fonctionnalités les mieux notées
Benchmarking
Gestion des biens
Gestion financière
QuickBooks Desktop Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Compte de résultat
Revenu et bilan comptable
Hippo CMMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
FMX
Fonctionnalités les mieux notées
Création de bons de travail
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive

Avis sur Maintenance Care

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
66%
4
25%
3
9%
David
Director of Facilities & Plant Operations (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Maintenance Care at FMU

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Maintaining over 850,000 square feet with a staff of 40 had proven to be difficult without a CMMS system. Since using Maintenance Care over the past year there is more accountability from facilities creating a very efficient and cost saving department.

Avantages :

Web-based - no support needed from IT. User friendly for those opening work orders and those receiving the work order - no major learning curve necessary. Excellent customer service and support.

Inconvénients :

We have not experience any major issues using the software. Would like to see a more streamlined process of notifying external vendors of assigned work orders.

Corey
maintenance personnel (Canada)
Hôpitaux et soins de santé, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

One stop shopping for Long-term care maintenance

5,0 la semaine dernière Nouveau

Commentaires : The maintenance team's efficiency has gone through the roof. We are able to get way more done in a day by being mobile with the software. Staff are able to easily and quickly submit work orders, we have instant access and are able to address the issues quickly. Downside is the feedback loop to the person that submits the work order. They often need to know what has been done and not just that the work order is closed.

Avantages :

Our old system consisted of binders on each wing of our facility. We would have to walk to the wings, check the binder, take the info back to our office and prioritize tasks for the day. We would have to do this multiple times a day and urgent matters may not be seen until the following day. MaintenanceCare eliminated the need for those steps and streamlined our entire process.

Inconvénients :

There is a lack of feedback to the person that submits their work order. They get that the task is completed but nothing about what steps have been taken or that a job is pending completion and may need more parts, subcontractor, etc. That would be an excellent feature that would improve communication between staff, management and maintenance staff.

Joseph
Sen Dir of Facilities (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Nice but could be improved upon.

3,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : It is a very user friendly software, easy to manipulate, but currently there are areas that could use enhancements to continue to grow with our organization. We started out and this was perfect to get our new system up and running, however we are outgrowing the functionality of the current version we are using and would like to see more of what it can do to meet our needs.

Avantages :

The software was very easy to setup and update the basic parameters that it has. Entering and creating PM work orders is also very easy.

Inconvénients :

There are areas that could be improved upon to help smaller organizations continue to grow; better information inputting, tracking of vital statistics related to facilities management, creating an accounting portion or report that would track time, avg time, and cost of work orders by individual work orders, weekly, monthly, annually would greatly help in demonstrating our expenses and time for each of our programs.

Rick
President (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Sheridan House Family Ministries Property Maintenance Solution

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : The overall experience has been very good. We clearly are not getting everything out of it that we could but it solved a repair and maintenance problem that was created by rapid growth of our property.

Avantages :

The software was super easy to integrate and intuitive to use.

Inconvénients :

I wish it was easier to add and change categories and areas of work. IT's impossible to list them all so it would be helpful to be able to type in a more specific location.

Aaron
Administrator (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Maintenance care recommendation

4,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : We are very satisfied with Maintenance Care software.

Avantages :

We have found support to be both helpful and responsive when we needed help. Once the maintenance scheduling gets built, it helps keep us on task. It is likely helping to extend the life of some of our equipment.

Inconvénients :

It takes alot of time to input schedules and equipment.