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The Receptionist for iPad

The Receptionist for iPad

Description de The Receptionist for iPad

Un des systèmes de gestion des visiteurs les plus polyvalents, efficaces et faciles à utiliser du marché ! Une application utilisée par des milliers d'entreprises dans le monde entier, des bureaux comptant quelques employés à ceux de plus de 50 000 personnes. Que vous recherchiez un système d'enregistrement des visiteurs facile à utiliser pour suivre le trafic de vos visiteurs ou que vous ayez besoin d'un système de communication entièrement configurable, avec SMS, e-mails et impression de badges, The Receptionist pour iPad peut répondre aux besoins de votre bureau en matière de gestion des visiteurs.

Qui utilise The Receptionist for iPad ?

The Receptionist pour iPad est utilisé par des milliers d'entreprises dans le monde entier, des bureaux comptant quelques employés à ceux de plus de 50 000 personnes.

The Receptionist for iPad Logiciel - 1
The Receptionist for iPad Logiciel - 2
The Receptionist for iPad Logiciel - 3
The Receptionist for iPad Logiciel - 4
The Receptionist for iPad Logiciel - 5

The Receptionist for iPad ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

The Receptionist for iPad

The Receptionist for iPad

4,8 (315)
55,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
31
5
4,8 (315)
4,7 (315)
4,9 (315)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
299,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
36
8
4,4 (39)
4,3 (39)
4,6 (39)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à The Receptionist for iPad

ALICE Receptionist
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Gestion des inscriptions
Self Check-In/Check-Out
Envoy
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Self Check-In/Check-Out
Suivi des visiteurs
iLobby
Fonctionnalités les mieux notées
Authentification
Données en temps réel
Self Check-In/Check-Out
SwipedOn
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Self Check-In/Check-Out
Suivi des visiteurs
IPACS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Honeywell Forge Visitor Management
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Self Check-In/Check-Out
Suivi des visiteurs
Vizito Gestion Des Visiteurs
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Self Check-In/Check-Out
Suivi des visiteurs
Visitly
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Rapports et statistiques
Self Check-In/Check-Out
MyLobby
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Contrôles/Permissions d'accès
Importation et exportation de données

Avis sur The Receptionist for iPad

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
80%
4
18%
3
2%
1
0%
Jimmy
Jimmy
IT Analyst ( Global Service Desk ) (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Nice Visitor Tracking Application

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

This application is very light and can be installed easily. It is a very simple application using which we can track visitors and also check who is expected to visit on a particular day

Inconvénients :

There are no cons. This is a very small application and everything has be thought of

Réponse de l'équipe de The Receptionist

il y a 6 ans

Hi Jimmy, Thanks so much for posting a review about The Receptionist for iPad! I am so happy to hear that the application is working for you and Chegg Inc! Please don't hesitate to reach out to me personally if there is anything I can do for you. Sincerely, Andy Alsop, President andy@thereceptionist.com

Ethan
IT Support Supervisor (É.-U.)
Construction, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

New receptionist customer - we have yet to experience all of the features but so far a great product

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Communication in general with the sales/service team has been excellent. They responded quickly with any questions we may have and immediately provided support. Shoutout to [SENSITIVE CONTENT]
and [SENSITIVE CONTENT]
for providing great customer service!

Avantages :

The contact list and its accuracy is one of the strong points of this product. The other is the ability to integrate our Active directory. Although we have not use this product in a production environment just yet I have tested and piloted a few of the available features. I like that it is easy to customize and manage.

Inconvénients :

To be honest we haven't used it long enough to give a valid "con," we're currently waiting to move into our new office to pilot this product in a production environment.

David
Owner (É.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Receptionist for iPad

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Great experience and has assisted us in capturing customer and project information from initial contact with customers.

Avantages :

Efficient and shows a higher level of company professionalism from first contact at our showroom.

Inconvénients :

Nothing comes to mind about what we do not like. I meets our needs perfectly.

Aidan
IT Director (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Good and bad. Lacking features in specific areas.

3,0 il y a 6 ans

Avantages :

Ease of use and implementation. Very intuitive, best by far of the competition. Great at making the sign in process smooth for guests. Everything works as it should.

Inconvénients :

Feature Set and Customization. Other solutions have better ability to tweak features and modify from a plain vanilla solution. Every aspect could do with a few additional features to make the solution the ultimate virtual receptionist. Suggestions include: Ability to backdate checkout of guests in portal. Ability to receive notification if guest does not checkout by end of day or preset time. Ability to delete guests that are registered in device. Ability to block guests that have pre-registered and flag if guest attempts to re-register. Ability to send notifications on check out of guest. Ability to customize e-mail notification form and change sender address. Ability to fast sign in via phone OR e-mail address (make it customizable) Better layout for customizing visitor interface, what you see in portal is not always what you get. Ability to see how many times a guest has checked in previously by simply clicking on a previous visit. (Maybe more statistics)

Réponse de l'équipe de The Receptionist

il y a 6 ans

Hi Aidan, I really appreciate you taking the time to send us your thoughts and feedback. Apologies for the delay in responding. I just wanted you to know that I have logged your feature requests in our feature tracking system. Our product and engineering team takes feedback very seriously! Thanks for being a member of The Receptionist Family! Sincerely, Andy Alsop, President andy@thereceptionist.com

Jill
Director of Administration (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy to Use

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : We love it and find it to be reliable and affordable. I personally have already recommended it to two friends looking for a receptionist solution for their offices.

Avantages :

The Receptionist for iPad is very easy to set up and administer. Our marketing team was easily able to design a cover page with our logo on it, which is nice. It is simple for visitors to understand how to use it and we love that we can set back up responders if someone is not answering their notice they have a guest then their assistant or another team member can be notified that there is someone waiting for assistance. It is also very easy to get into the back end of the app to make changes.

Inconvénients :

I really can't think of anything. Other than sometimes we forget to plug it in overnight to charge but that's an us problem and not a Receptionist for iPad problem! :-)