Description de Brandfolder

Brandfolder inspire l'utilisation, permet une découverte rapide et rationalise les flux de travail entre les équipes.

Qui utilise Brandfolder ?

Spécialistes du marketing (internes et agences), directeurs de marques (start-ups et grandes entreprise), équipes créatives (internes, agences et indépendants).

Brandfolder Logiciel - 1
Brandfolder Logiciel - 2
Brandfolder Logiciel - 3
Brandfolder Logiciel - 4
Brandfolder Logiciel - 5

Brandfolder ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Brandfolder

Brandfolder

4,7 (436)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
44
29
4,6 (436)
4,6 (436)
4,7 (436)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
97
52
4,4 (166)
4,3 (166)
4,5 (166)

Alternatives à Brandfolder

Bynder
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de versions
Recherche/Filtre
Stockage de documents
Dropbox Business
Fonctionnalités les mieux notées
Partage des fichiers
Stockage de documents
Stockage sécurisé des données
DocuWare
Fonctionnalités les mieux notées
Outils de collaboration
Partage des fichiers
Stockage de documents
DocSend
Fonctionnalités les mieux notées
Partage des fichiers
Signature électronique
Stockage de documents
Airtable
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Gestion du stockage de données
Projets multiples
Box
Fonctionnalités les mieux notées
Partage des fichiers
Stockage de documents
Stockage sécurisé des données
PhotoShelter for Brands
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des flux de travail
Outils de collaboration
Recherche/Filtre
Seismic
Fonctionnalités les mieux notées
Recherche en texte intégral
Saisie de documents
Stockage de documents
Bindle
Fonctionnalités les mieux notées
Portail libre-service
Rapports et analyses
Suivi des congés

Avis sur Brandfolder

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
26%
3
1%
Lindsey
SR. Marketing Consultant
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great File Management Tool!

5,0 l’année dernière
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Ali
Ali
Information Technology Adviser (Azerbaïdjan)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Single source and easy way to managing all digital assets

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : All content and files related to our brand are in one place available to our team and business partners, and with intelligent image and file search systems, let's imagine you have Google Images in control of your files. The ability to share files and determine the level of access is very useful, and it is possible to use the files in all applications and Softwares that we use daily, both offline and online. Superb Cloud-based Digital Asset Management platform with great integration without the learning need, because it’s super easy to use.

Avantages :

The ability to search for images and select similar photo works very smartly and excellent. Also, file sharing is useful for our team with the possibility of creating an access level, and the ability to use files in all tools, platforms, and software works great for us, this is superb integration capability when you are at real project understanding how it’s useful in reality.

Inconvénients :

The structure of folders and tags can be more intelligent than a method with artificial intelligence and logic, and currently does not match the other features of a cloud-based platform, and may require a more modern design. There are many ideas for managing smart tags and smart folders that I am sure the Brandfolder development team will achieve in the future.

Robin
Senior Graphic Designer (É.-U.)
Produits alimentaires, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Review from the pizza industry

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : My overall experience with Brand Folder has been great! We use it for two of our brands and everyone in-house is happy with it. We cut email management down a ton with franchisees going to Brand Folder first as a reference. Saves me ton of time packing and sending files to print vs. other products with very long upload times. Ease of use is huge for our group of users and we have no complaints about Brand Folder.

Avantages :

This product works perfect for us both in house and for our franchises. Helps me cut email management time back and forth down a ton. Great resource for franchises and vendors to visit first before taking up more time in-house. The ease of use goes unmatched by other software.

Inconvénients :

Wish our users could get auto generated updated when new items are available. Right now I create an email for them every quarter but I am always uploading new material.

Donna
Customer Service/Technical suppport (É.-U.)
Impression, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great way to organize your digital assets.

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Very positive, once it is setup.

Avantages :

Love how it is set up for users to find what they are looking for. Whether it is art work, articles, calendars, etc. it has great categories you can set up.

Inconvénients :

It has a learning curve for users, so you have to think like users when organizing the assets.

Todd
Sales Manager (É.-U.)
Biens de consommation, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées :

Did not deliver on pitch

3,0 il y a 8 mois

Commentaires : We are now several months into our role out and very frustrated. We spent time in the demo enviroment to ensure we had the capabilities required. Now that we are in our live environment we keep trying to follow our SOP and find that features demo'd were not included. Each step we take feels like we encounter a road block.

Avantages :

I like the search capability, clean design, and unlimited free guest users.

Inconvénients :

Cumbersome pricing and confusing demo sales practice. What we demoed was not what we got.

Ismaël
Ismaël
Free-lance (Guinée)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Design, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Manage enterprise content

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Very good working tool for companies

Avantages :

The diversity of the software, its availability on many devices (computer, android and iPhone)

Inconvénients :

No problems with the software on any of my devices