Description de Crelate

Crelate est une solution moderne, rapide et complète de suivi des candidatures et de gestion des talents, conçue spécifiquement pour les agences de recrutement, les cabinets de recherche et de recrutement de cadres supérieurs ainsi que pour les équipes de recrutement des grandes entreprises. Les fonctionnalités de Crelate incluent l'intégration au client Outlook, le suivi automatique des e-mails, des flux de travail flexibles, un portail pour les postulants, l'accès mobile, les candidatures des clients, etc. Ce logiciel propose une tarification transparente, sans frais d'installation, avec des équipes de migration de données expérimentées et un service client haut de gamme.

Qui utilise Crelate ?

Crelate se concentre sur les services de recrutement, la recherche de cadres supérieurs, les agences de recrutement et d'autres entreprises de recrutement spécialisé. Ce logiciel est également adapté aux équipes de recrutement des entreprises.

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Crelate

4,5 (337)
Crelate
Indisponible dans votre pays
69,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
76
31
4,5 (337)
4,6 (337)
4,6 (337)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
30,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
99
30
4,4 (841)
4,6 (841)
4,2 (841)
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Alternatives à Crelate

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Avis sur Crelate

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
38%
3
4%
2
0%
1
0%
Eric
Eric
Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recrutement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Crelate Talent - by a recruiter

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I can track jobs, candidate progress, status, etc, very very easily
The customer service is great. A bit slow - no one is there when you call - but they call you back, are very friendly and very thorough

Avantages :

1. Implementation consists....of a few minutes of work with the support team to get going 2. They can do a data conversion fairly quickly. 3. Learning to get started in it in is fast and intuitive. Then, as you learn more about it and figure out how to do things better, you can change what you do - and your prior work is not completely messed up! 4. Integration with my company website and with job boards is simply fantastic

Inconvénients :

Data conversion is expensive - but, I guess, so is everyones....

Réponse de l'équipe de Crelate

il y a 2 ans

Thank you for taking the time to write this review. I must agree with you about your third point. Being able to evolve your process, and keep your prior work, is something I have become thankful for too.

Raegan
President (É.-U.)
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

19 Years of Recruiting w several ATS's and Crelate is the VERY FIRST one I can say I LOVE!

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : My experience with Crelate has been the best experience above all others. I tried Exelare and CEIPAL in 2021 when deciding on a new ATS. The customer support was below par and the only way you could get trained was to schedule long 1 hour meetings in the middle of your day (and the support person's English was difficult to understand). Exelare had a very limited help/knowledge base. With Crelate, they have Chat Support with EXCELLENT, KNOWLEDGABLE Support Reps who respond within 1 to 4 hours, and they PROBLEM SOLVE with you. The Crelate team really cares about your success with their ATS. They have an active Feedback website where you can easily provide feedback - and they use this feedback to make changes and implement updates multiple times a year. They also notify you personally if your feedback was implemented. The ATS keeps getting better and better. They listen to what the customer needs/wants. After using dozens of ATS's over the years, I've learned that the #1 feature you should evaluate is the quality of their Customer Support. Crelate is five stars when it comes to fast, quality, problem-solving support.

Avantages :

Very visual and customizable. #1 is their AMAZING CUSTOMER SUPPORT. You can also hire their Professional Services/Product team for a very small monthly fee for one-on-one video meeting support when you have a complex concept you're trying to implement into Crelate.

Inconvénients :

I wish there was a modular, visual "Dashboard" that incorporated some AI technology that would help detect lapsed activities, and it could be customized based on user type (Executive, Recruiter, Salesperson, etc.)

Matt
National Technical Recruiter (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Review of Crelate ATS

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Lack luster. It get the job done most of the time, but would like to see a more robust product offering and user friendly UI.

Avantages :

Quick and easy to deploy compared to competitors in the market. Easier to administer than similar products.

Inconvénients :

Product support is lacking. Very difficult to get the support when you need it, and there is limited training information available. There pricing is on the high side for the level of product you get. The UI feels and looks very dated and is not as intuitive as some of their direct competitors.

Réponse de l'équipe de Crelate

il y a 2 ans

Thank you for taking the time to write this review. Your feedback will be shared with the company and used to help us improve.

Juli
President (É.-U.)
Recrutement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy to use software with great features

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, it's been a good experience and I would and have recommended the software to many firms in my network.

Avantages :

We love the search pipelines and the ability to quickly' drop and drag' candidates through the stages. We also love the integration with RingCentral and other apps on the market that make using it very easy. This software is one of the easier ones on the market to customize to your own internal work flow. It's also easy to add people to the database from other sites such as LinkedIn.

Inconvénients :

I haven't been able to get the CRM portion of the software to work for our workflow. Crelate sells itself as an ATS and a CRM but CRM part isn't as easy to integrate- at least in manner in which we use it.

Réponse de l'équipe de Crelate

il y a 2 ans

Wow, so much to be thankful for with this review. First, thank you for taking the time to write a review and second, thank you for recommending us to others in your network. It is great to see that the easy workflow management, RingCentral integration, and free parsing tool are working so well for you. It is a bummer to hear that the CRM is not functioning how you would like it to. When you have the time, I would ask that you reach out to our support team 443-569-8262 Ext. 2, or support@crelate.com, and see if they can get you set you up how you want/need.

Ron
Ron
Managing Partner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recrutement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best ATS for recruiting firms!

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : I couldn't be more happy with the transition to Crelate from our previous product. Their team truly understands the problems we are trying to solve and is extremely responsive. Their feature set continues to increase rapidly and is always very relevant.

Avantages :

Several items: - ease of configuration and customization - profile parsing from LinkedIn - job board management / website integration - email sync and candidate communication management - analytics - speed and relevance of new feature release - extensive help resources, training videos, etc.

Inconvénients :

- exporting data is not straightforward and requires additional vendor developer cost -

Réponse de l'équipe de Crelate

il y a 2 ans

Thank you for taking the time to write this review. It is awesome to see how our tools, features, and trainings are helping to make your work easier.