17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de AMO

AMO est une plateforme tout-en-un de gestion des adhésions et des associations qui automatise les tâches administratives fastidieuses et offre une expérience fluide aux membres.

Qui utilise AMO ?

Associations professionnelles, organisations à but non lucratif, communautés en ligne.

AMO Logiciel - 1
AMO Logiciel - 2
AMO Logiciel - 3
AMO Logiciel - 4
AMO Logiciel - 5

AMO ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

AMO

AMO

4,7 (17)
95,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
34
5
4,6 (17)
5,0 (17)
4,8 (17)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8 500,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
60
2
3,7 (173)
4,0 (173)
4,0 (173)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à AMO

YourMembership
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Gestion des cotisations
Traitement des paiements
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
MemberClicks
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Gestion des cotisations
Traitement des paiements
Glue Up
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des inscriptions
NetAnswer
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cotisations
Répertoire de membres
Traitement des paiements
VeryConnect
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Facturation récurrente et des abonnements
Fonctions pour organ. à but non lucratif
Mition
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Répertoire de membres
GrowthZone
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Gestion des abonnements
Gestion des cotisations
AssoConnect
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Gestion des cotisations
Répertoire de membres

Avis sur AMO

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
24%
3
6%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Overall AMS

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

I love that this software is so very easy to use. All of their modules are updated regularly.

Inconvénients :

The website module is a bit standard and looks like a template in format.

Debra
Consultant-Owner (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

AMO Association Management Software Review

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Our experience with this software has been great. I manage multiple associations. When I started the business we had some associations on YM and some on AMO. The plan was to pick the better software so all our clients would be on the same platform. AMO won hands down. Now all of our association management clients are on AMO.

Avantages :

This software is the heart and soul of association management. It is very easy to use and helps us manage our members and events seamlessly. For the price this is a great software to manage associations. The event module is easy to use and the membership database allows us to easily run reports and communicate with our members. Their customer service and response time is outstanding and far superior to many of their competitors.

Inconvénients :

The website editor is still a bit clunky. We would like it to be easier to use. We would also like to be able to send our newsletters with hyperlinks the way they are in Constant Contact without having to use a third party application.

Rajiv
Gestion d'organisme à but non lucratif
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

AMO works well when targetted at the right audience

3,5 il y a 10 ans

Avantages :

AMO works well when used in right environment. The vendor is responsive for the needs of the organisation.

Inconvénients :

It is difficult to re-engineer on its own, and outside support is required for any changes or customisation.

Denise
Membership Director (É.-U.)
Organisme social ou civique, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Automated renewal time

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : 100% satisfied! Initial setup was smooth, modifications were easy and customer service is fantastic, responsive and easy to talk to!

Avantages :

Customer service is extremely informative and easy to ask questions. I love that they share their screen and video it so I can review it later.

Inconvénients :

Reoccuring dues are annual and we’d rather do it in June.

Dennis
COO (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Value - All In One Solution - Quick Implementation

5,0 l’année dernière

Commentaires : The implementation was good. We challenged the AMO team they delivered so we maximized the system. We developed our own documentation and checklists of things that needed to be done monthly and annually. The team really listens and takes our recommendations to the team. Over the years we have seen many of those items included in the solution.

Avantages :

AMO user for over 5 years and wouldn't consider switching. It handles all aspects of our membership and event management. The import/export of data is easy, easy to search on any given field either standard or custom fields, the messaging allows us to stay in front of our members with targeted messages. We run several events per month and the member and non-member registration makes the process easy. Post-event we can issue certificates directly from AMO and attach those certificates to member profiles so they have real-time access to them and minimize our phone calls.

Inconvénients :

Lack of documentation which I believe has improved since we implemented.