17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel
Description de Talkdesk
Talkdesk est un logiciel pour call centers basé sur le cloud de nouvelle génération qui vous aide à communiquer avec vos clients. L'interface conviviale offre des fonctionnalités robustes avec des fonctions avancées, un reporting complet et des intégrations fluides grâce à plus de 25 outils métiers permettant aux équipes de vente et de service d'avoir des conversations personnalisées et efficaces avec les clients.
Qui utilise Talkdesk ?
Le marché cible est constitué d'entreprises de toutes tailles, centrées sur les clients, qui cherchent à améliorer l'expérience client grâce à des interactions plus personnalisées et plus axées sur les données.
Où peut-on déployer Talkdesk ?
À propos de l'éditeur
- Talkdesk
- Situé à San Francisco, É.-U.
- Fondé en 2011
Assistance Talkdesk
- Support téléphonique
- Support 24/7 (réponse directe)
- Chat
Talkdesk - Prix
À partir de :
- Non, pas de version gratuite
Talkdesk n'est pas disponible en version gratuite. La version payante de Talkdesk est disponible à partir de 1,00 $US/mois.
À propos de l'éditeur
- Talkdesk
- Situé à San Francisco, É.-U.
- Fondé en 2011
Assistance Talkdesk
- Support téléphonique
- Support 24/7 (réponse directe)
- Chat
Talkdesk en vidéos et en images
Fonctionnalités - Talkdesk
Avis sur Talkdesk
Simple is smooth and smooth is fast
Très excellent
Commentaires : Très bon
Avantages :
Talkdesk permet la téléphonie, enregistre les appels
Inconvénients :
Les appels enregistrés sont difficiles à être retrouvés
Talkdesk : un logiciel de centre de contact
Avantages :
Talkdesk est un logiciel qui me permet de communiquer avec mes clients et mes partenaires. Il permet de gérer le service client, d'automatiser, de suivre et d'enregistrer également des appels téléphoniques.
Inconvénients :
Talkdesk ne présente pas d'inconvénients pour mon usage depuis un bon moment.
Moyen de communication
Avantages :
Talkdesk est un logiciel très spécial et efficace permettant de communiquer avec les clients et les autres entreprises. C'est très efficace.
Inconvénients :
Je n'ai pas de problème avec ce logiciel depuis que je l'utilise.
It's easy to get in touch with Talkdesk's helpful staff
Commentaires : The marketing, sales , and financial industries all make use of the name "Talkdesk." In an effort to improve sales response time and activity transparency, it has been deployed extensively, with extremely varied results. The dialogue with a prospect may be timed and measured correctly, and CRM automation can begin immediately. Our marketing team now has much more time on their hands, and we have no plans to return to our previous, ineffective VOIP for business campaign.
Avantages :
To function properly , Talkdesk needs access to a stable internet connection; when agents do, the app has shown to be dependable. It's easy to use and fits perfectly with Salesforce's current workflow thanks to the buttons. There have been a few hiccups with the integration, but they were all rather easy to fix. I give the registrar a perfect score of 10 since it is the most user-friendly and representative example of its sort that I have seen. The contact center's necessary tab for updates is nothing special, though. It's not well defined, the agents don't seem to care about the voicemail part, and it may be the best option.
Inconvénients :
When an adviser receives an error response in a video conversation, the reason the number was ineffective may not be immediately apparent. Even while the number of tales has expanded, the capacity to produce stories by telephone is sluggish, clunky, and complicated. In order to view voicemails and missed calls, the identification needs an accessible tab. Although I understand that the minimalistic nature of a GPS display was intentional, having this information shown would be quite helpful.
Talkdesk: The perfect tool for your support team!
Commentaires : It has been an awesome experience using Talkdesk. This software has allowed us to grow and has supported us at every step. Additionally, their CX team is outstanding and very supportive.
Avantages :
This software is incredibly easy to use. Agents learn to use this tool in a matter of moments. Additionally, the Studio for IVR allows incredible flexibility in our IVR. This has made it easier for client to get to the correct team and helped to improve their overall satisfaction.
Inconvénients :
The Reports. Talkdesk recently launched Explore which houses all the reports in one location but it is still really hard to know which report to run. Once you find your desired report, you need to pull it out to excel or google sheets to manipulate the data and build any kind of visual. However, most of the data you want can be found in these reports.
Alternatives envisagées précédemment : 8x8 Work
Pourquoi choisir Talkdesk : We needed more features at the right price
Logiciel antérieur : 8x8 Work
Pourquoi passer à Talkdesk : Talkdesk had all the needed features (IVR, Recording, Monitoring call, real time report) and was the right price.