Description de Talkdesk

Talkdesk est un logiciel pour call centers basé sur le cloud de nouvelle génération qui vous aide à communiquer avec vos clients. L'interface conviviale offre des fonctionnalités robustes avec des fonctions avancées, un reporting complet et des intégrations fluides grâce à plus de 25 outils métiers permettant aux équipes de vente et de service d'avoir des conversations personnalisées et efficaces avec les clients.

Qui utilise Talkdesk ?

Le marché cible est constitué d'entreprises de toutes tailles, centrées sur les clients, qui cherchent à améliorer l'expérience client grâce à des interactions plus personnalisées et plus axées sur les données.

Talkdesk Logiciel - 1 Talkdesk Logiciel - 2 Talkdesk Logiciel - 3 Talkdesk Logiciel - 4 Talkdesk Logiciel - 5

Talkdesk ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire

Talkdesk

4,5 (700)
Talkdesk
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
107
48
4,7 (700)
4,5 (700)
4,6 (700)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
30,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
98
99
4,5 (334)
4,1 (334)
4,2 (334)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à Talkdesk

Aircall
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Suivi des appels
Arkadin Anywhere
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Verint Workforce Management
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Planification du personnel
Suivi des compétences
Alvaria CXP
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
UJET
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion de la base de connaissances
Rapports et analyses
Genesys Cloud CX
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution automatique des appels
Enregistrement des appels
Suivi des appels
Vonage Business Communications
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Enregistrement des appels
Suivi des appels
Avaya UCaaS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des centres d'appel
Rapports et analyses
Routage automatisé
Vonage Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Routage des appels

Avis sur Talkdesk

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
30%
3
5%
2
1%
1
1%
Mike
VP of Customer Success
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Simple is smooth and smooth is fast

4,0 il y a 2 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Cortney
Cortney
Billing Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

TalkDesk is above the rest! - Cortney K

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : TalkDesk has been reliable and above the rest. We started with ShoreTel and switched to TalkDesk and the improvements are not measurable.

Avantages :

The ease of use is the best. As long as you have an established internet connection, you can use TalkDesk anywhere!

Inconvénients :

Sometimes the audio is best when connected via ethernet cable.

Kallen
Director of Customer Support (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Talkdesk: The perfect tool for your support team!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : It has been an awesome experience using Talkdesk. This software has allowed us to grow and has supported us at every step. Additionally, their CX team is outstanding and very supportive.

Avantages :

This software is incredibly easy to use. Agents learn to use this tool in a matter of moments. Additionally, the Studio for IVR allows incredible flexibility in our IVR. This has made it easier for client to get to the correct team and helped to improve their overall satisfaction.

Inconvénients :

The Reports. Talkdesk recently launched Explore which houses all the reports in one location but it is still really hard to know which report to run. Once you find your desired report, you need to pull it out to excel or google sheets to manipulate the data and build any kind of visual. However, most of the data you want can be found in these reports.

Zeynel
Social Media Manager (Canada)
Production audiovisuelle, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great Experience with Talkdesk!

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Overall, my experience with Talkdesk has been great. It is a great customer service tool that is easy to use and provides great customer support.

Avantages :

Talkdesk offers an easy-to-use interface, making it very simple to set up and manage my customer service. The customer service team is also incredibly helpful and always responds quickly to any inquiries.

Inconvénients :

The pricing could be more affordable and other features could be improved, such as the reporting and analytics.

Tyson
Team Lead, Support (É.-U.)
Marketing et publicité, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Sleek Product for Small Start-Ups

3,0 il y a 2 ans

Avantages :

Talkdesk is a very easy and intuitive product to figure out, both on the front and back end. If you come across any issues, their support team is always quick and thorough with their responses.

Inconvénients :

One of my biggest obstacles with TalkDesk is the reporting functionality. While I feel the front end is great, the back end reporting is sort of all over the place. Many of the reports need to be sent, rather than viewed in the browser. If they made the reporting as intuitive as the call interface, this product would be stellar!

Jr
Tools and Systems Coordinator (Philippines)
Santé, bien-être et fitness, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Talkdesk - One call away to a better conversation

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Overall, Talkdesk is very efficient to use. Telephony system can be used as a stand-alone, unlike other telephony systems that still need to have a physical phone for it to work.

Avantages :

As an Admin of this software, I really like the management system of Agents being added to the system. It's easy to manage them and the fields used are easy to understand. The search feature is really good making us Admins do our task to update a certain account easily.

Inconvénients :

What I don't like here only is the telephony system integrated on the tool itself. Sometimes, it causes an issue due but this due to a browser update. Good thing that they have an App that we can install to avoid these issues.