Pour qui ?

Salons de coiffure, barbiers, spas, écoles de cosmétologie, prise de rendez-vous.

Notes moyennes

97 avis
  • Note globale 4 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 4 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Shortcuts Software
  • http://www.shortcuts.net
  • Fondé en 1993

En savoir plus sur Shortcuts Software

Shortcuts fournit des logiciels aux principaux salons à travers le monde. Proposant des solutions logicielles en 9 langues à plus de 14 000 clients dans 48 pays, les utilisateurs de Shortcuts sont aussi bien des chaînes multisites et des franchises que des entreprises monosite. Conçu spécialement pour les salons, Shortcuts met continuellement à jour ses produits de base grâce à la plus grande équipe de R-D du secteur. Demandez une démo gratuite et découvrez pourquoi Shortcuts répond à vos besoins !

Shortcuts Software - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Emplacements multiples
  • Gestion des réservations de chambres
  • Paiements en ligne
  • Planification automatisée
  • Planification des groupes
  • Rappels de rendez-vous
  • Rendez-vous récurrents
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation du calendrier
  • Boutique en ligne
  • Gestion des commissions
  • Gestionnaire de site web
  • Intranet de franchise
  • Planification des tâches
  • Réorganisation automatique
  • Suivi des constructions
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion de la paie
  • Gestion des employés
  • Gestion des locations de stands
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Profils client
  • Rendez-vous récurrents
  • Carte de fidélité
  • Gestion de la paie
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des stocks
  • Planification des rendez-vous
  • Point de vente (PDV)
  • Profils client
  • Rappels de rendez-vous
  • e-mail marketing
  • Carte de fidélité
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des clients
  • Gestion des employés
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Paie et commissions
  • Point de vente (PDV)
  • Réservation en ligne

Avis les plus utiles sur Shortcuts Software

A vendor that is there for you every step of the way....

Publié le 16/01/2019
Freddie B.
owner
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I have been with Shortcuts since the inception of my salon 9 years ago. It is scary enough as it is opening a salon, let alone looking for a software scheduling program. I came from using a paperbook for years, and knew that I needed to be in the NOW with a digital software program. There were soooo many to choose from. So confusing. But what made Shortcuts stand out from the rest was there personal one on one approach. The initial online presentation was even conducted by the sales rep and the CEO at that time. The CEO!! Like who does that?! I am one to ask many questions, and they were all answered with ease and confidence. To this day, Shortcuts still operates in that manner. I make it a point to only deal with vendors that I can actually have a business relationship with and not just be a number on a sales call list. Shortcuts treats you like a true business partner. Whenever I call the Helpdesk, they always remember who I am and give me the best undivided attention, always. Any question, big or small, is treated as a priority to them. That in itself is priceless. For this, I can truly say that I will be a client forever. We have a solid business relationship. One that cannot be purchased but only forged through years of dealing with each other. And isn't that what a true business partner is all about....

Avantages: - Online Booking
- Client Booking App.
- Cloud Appointment Book
- Staff Anywhere Schedule Access
- Remote Access
- Visually Appealing
- Touch Screen Friendly
- Easy to Use
- Always Innovative
- Consistent Training Available through Webinars, Email Articles, & You Tube Videos
- Helpdesk is always willing to help

Inconvénients: Maybe the wait time on the Help Desk, but that is to be expected during peak hours. They recently added a call back feature if you don't want to wait on hold. That sure is a plus.

Shortcuts ...ease of use scores big

Publié le 23/07/2019
Katy D.
owner
Santé, bien-être et fitness, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall shortcuts is mainly used for scheduling and then simple employee reports. We do not exploit it as much as we could. There are many unused features that would bring great value to other businesses.

Avantages: Shortcuts is easy to use and logical to navigate. It is easy to teach new employees how to use the system.
Been using the software for over 10 years and am still very satisfied with it.

Inconvénients: I wish that had a better option for remote access to the system when away from the spa or after hours.
Wish I could customize the color of an appointment on the books so certain services stood out (maybe to alert of additional prep time or because we only have 1 machine and to assure we do not overlap bookings, etc)

User Friendly Software

Publié le 03/09/2019
Julie L.
Salon Owner
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We are very pleased with Shortcuts in our salon. The 24/7 support has been great.

Avantages: This salon software is so user friendly. It is easy to train my staff to use this. We use Shortcuts to schedule clients appointments and for point of sale. The variety of reports and marketing lists is great.

Inconvénients: We really have not had any problems with Shortcuts. If we could not figure something out, the support is outstanding.

Best Salon Software Ever

Publié le 17/09/2019
Vasi B.
Manager
Services aux consommateurs, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I feel that this is THE most easiest software to learn, use + train others to use. It’s so user friendly and simple and we have never had any one of our staff have a problem using it. The business reports, marketing, inventory + online appointment sections are incredible and keep our business running smoothly and effectively. I also love the 24/7 customer care that’s available at any time if you need them.

Inconvénients: There is nothing that I don’t like, It’s always been a pleasure even after all these years of using shortcuts.

8 years working with shortcuts

Publié le 28/08/2019
Brandi W.
director of operations
Hôtellerie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall I love how responsive the shortcuts help desk is! They always take time to answer all of my questions and make sure I am taken care of. If I do not know how to do something they are always there to help!

Avantages: I love the clean and professional look of shortcuts. I like that there are so many things you can do from booking appointments, marketing to clients, and even auto scheduling reminder or no show texts and emails.

Inconvénients: The two things I would like to add to shortcuts is the ability to keep card information on file to charge no show or cancellation fees as well as a way to be able to txt clients and have them respond. Right now we have to use a third party for each of those features.

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