Description de Boomset

Automatisez vos efforts de marketing et simplifiez le processus d'inscription avec des produits tels que le badge sur site et l'impression de bracelets, les bornes d'enregistrement automatique personnalisées, la récupération des leads, la gestion de plusieurs sessions, le suivi RFID, etc. pour une solution d'événements sur site transparente. Boomset résout les défis auxquels sont confrontés les professionnels de l'événementiel pour mener à bien un cycle de vie d'événements avec une plateforme d'automatisation d'événements personnalisable d'applications et de services. Renseignez-vous sur la nouvelle borne d'événements exhaustive appelée Evosk (TM) !

Qui utilise Boomset ?

Bénéficiant de la confiance des organisateurs d'événements, des professionnels des RH, des marketeurs (etc.) en tant que plateforme intégrée pour l'enregistrement des événements, les bornes d'enregistrement automatique, l'impression à la demande, la gestion RFID, la récupération des leads, etc.

Où peut-on déployer Boomset ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Hopin

Assistance Boomset

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Brésil, Canada, Japon et 3 autres

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • Hopin

Assistance Boomset

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Brésil, Canada, Japon et 3 autres

Langues

anglais

Boomset en vidéos et en images

Boomset Logiciel - 1
Boomset Logiciel - 2
Boomset Logiciel - 3
Boomset Logiciel - 4
Boomset Logiciel - 5
En voir 6 de plus
Vidéo de Boomset
Boomset Logiciel - 1
Boomset Logiciel - 2
Boomset Logiciel - 3
Boomset Logiciel - 4
Boomset Logiciel - 5

Comparez le prix du logiciel Boomset avec ses alternatives

Boomset

Boomset

Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit
2 950,00 $US/année
Version gratuite
Essai gratuit
Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit
1 200,00 $US/unique
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Boomset

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Billetterie
  • Chat en temps réel
  • Check-in mobile
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Enregistrements
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des badges
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des participants
  • Gestion du calendrier
  • Génération de leads
  • Inscription d'événements
  • Inscription de groupes
  • Inscription en ligne
  • Inscription sur place
  • Messagerie personnelle
  • Mises à jour en temps réel
  • Planification des événements
  • Profils des intervenants
  • Profils des participants
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Réseautage
  • Saisie de leads
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Streaming en direct
  • Suivi des participants
  • Traitement des paiements
  • e-mail marketing

Alternatives à Boomset

Bizzabo est le logiciel de gestion d'événements classé n° 1. Ce cloud des événements propose l'enregistrement d'événements, l'application événementielle, le marketing événementiel et bien plus encore !
Meetmaps is the event management software to organize one event or all your events, for face-to-face, hybrid or virtual format.
If your event is Live, Hybrid or Virtual we have the all-in-one platform that will help save time, help your budget and mitigate risk.
Since 1995, we have provided event technology solutions and world-class service to the conference and tradeshow industry.
Seulement 99 $ plus 1 $ par soumissionnaire. Une solution complète d'enchères mobiles. Configuration facile, traitement des paiements et aucun téléchargement d'application requis. En savoir plus sur Accelevents
Planifiez, développez et gérez un ou plusieurs centaines d'événements en ligne/hors ligne du début à la fin grâce à ce logiciel primé.
InEvent est une plateforme d'événements virtuels de qualité supérieure visant à alimenter des événements qui transforment les participants en clients afin de stimuler l'efficacité et les bénéfices de l'entreprise.
Digitevent est la solution web leader pour gérer les invitations, les inscriptions et l'engagement de vos participants sur vos événements présentiels, hybrides ou virtuels. En savoir plus sur Digitevent
Perenso Trade Show est une solution logicielle événementielle B2B tout-en-un, de l'inscription à la vente en ligne complexe en direct.
Un logiciel complet de gestion d'événements qui permet aux organisateurs de planifier, promouvoir et organiser des événements en ligne et en personne.
Logiciel événementiel qui vous fait gagner du temps. Le logiciel prend en charge toutes les tâches manuelles concernant la gestion des événements.
Une technologie robuste dans un package léger. Ce logiciel de gestion événementielle professionnel est accompagné d'une plateforme conçue pour les débutants.
vFairs est une plateforme d'événements virtuels qui permet aux organisations d'héberger des événements en ligne de bout en bout et d'impliquer des publics pertinents.

Avis sur Boomset

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
80%
4
13%
3
4%
2
2%
Jennifer
Jennifer
Director of Event Marketing (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great Attendee Registration Experience

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Using Boomset removed the headache of printing and alphabetizing badges, gave us multiple branding opportunities, and allowed us to up our game when it came to the attendee registration experience.

Avantages :

Boomset made our registration process smooth and seamless for our attendees. The extra functionality of being able to ask custom questions at check-in averted a last-minute headache for our registration staff. Boomset's customer service was readily available to walk me through the set up process in advance of our event and while on site.

Inconvénients :

The software is easy to use but not necessarily intuitive. Customer service did an excellent job of helping me out when I needed it, but I did need to rely on them for extra help.

Réponse de l'équipe de Boomset

il y a 4 ans

Thank you for your review, Jennifer. It¿s amazing to hear that Boomset could resolve some of these pain points and manual processes for you and your team. The Customer Success team strives to deliver top-notch support and Boomset works hard to make changes/updates to the system so it gets easier to use each and every time.

Danielle
Coordinator for Continuing Professional Education (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

On-Site Badge Printing... I'll never go back to pre-printed name badges (if I can help it)

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The use of this technology has revolutionized the way I think about running registration for events. There was a significant reduction in the number of staff needed on-site for the purposes of registration. This allowed us to pay attention to other things that required assistance. You know, things like, the internet isn’t working, the presenter is having issues with the microphone, the room is too hot/too cold. Typical event manager issues to solve.

Avantages :

We utilized Boomset to customize the Welcome screen for participants. From the time the participant pushed start until the time the badge printed 10 seconds may have passed and that’s being generous. After the badge printed, the most common reaction was, “Is that it?” followed by, “That was so easy!” We even got a tweet that read, “@NCDLI2019 self-service registration desks - how come no one has thought of that before! I love it. #nolineups #ncdli2019”. And what happened when a participant wanted to change the name of their company? Or their name was misspelled? They simply talked with one of our staff standing by, who logged into the Boomset app, made the change, and pushed reprint on the badge. There was even a setting that could allow participants to change this before printing!

Inconvénients :

The technology of course came with a price tag. However, I would make an argument that the approximately $4 you’re spending per name badge to have the technology is drastically reducing the staff time it takes to print name tags and stuff them into holders prior to your event. Not to mention that you don’t get a chance to reprint them, produce clean looking name tags for walk-in registrations, or eliminate the registration lines.

Réponse de l'équipe de Boomset

il y a 3 ans

Danielle, thanks so much for this detailed feedback and your kind words. We¿re thrilled to have been able to ¿revolutionize¿ your event experience - and that of your attendees. Our team is always working to resolve pain points in the event lifecycle by continuously improving our features and services. Thanks again!

K
É.-U.
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

App crashed on android devices, valuable leads lost

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : Used Boomset for a tradeshow and the app crashed over and over again on android devices and we lost all of our leads.

Réponse de l'équipe de Boomset

il y a 6 ans

Thank you for your feedback and apologies for any inconvenience this may have caused. We've been in contact with the event organizer who had purchased the licenses for the vendors at this event. They have been updated and are aware of this particular case. For any questions, please feel free to reach out to us directly!

Daniel
Operations Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

The Boomset Way: A Single Solution for High School Hackathons

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : When we set out to organize MatadorHacks, a 24 hour high school hackathon, we knew we wanted to take a different approach, one that aimed to create a better experience. One of the biggest challenges we faced was how to track our participants and how to ensure that all our sessions, panels, and meals accommodated them in the fairest way possible. When we reached out to Boomset, it became immediately apparent that the "Boomset Way" was one in which our vision could be realized with Boomset's platform.

Avantages :

Boomset's online portal and iOS app from the very beginning presented a clean interface allowing our staff to quickly access necessary information, settings, and guest lists. Their integration with hardware manufacturers such as Infinite Peripherals enabled our staff to use barcode scanners to check in guests, both into the venue and into sessions. Furthermore, Boomset's Smart Sessions allowed participants to view open sessions and register for them all from their online ticket (Which saved paper too!). All in all, leveraging the Boomset platform allowed us organizers to put more focus on our hackathon to create a better experience for our participants.

Inconvénients :

Boomset's various products, features, and integrations make it hard to choose any other event solutions provider. We had no issues whatsoever.

Réponse de l'équipe de Boomset

il y a 3 ans

Daniel, thank you for this glowing review - proud to have been a part of your high school hackathon! We're looking forward to your future events and working with your community of talented young professionals.

Alexis
Alexis
Event Manager (É.-U.)
Événementiel, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best event registration check-in platform

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Creating easy event check in and avoiding lines. Hands-down the best event check in product I've ever used.

Avantages :

Boomset has the ability to wirelessly print a name badge from your iPad or iPhone in seconds. It's amazing for large events or small events and minimizes lines. The interface is super user-friendly and would recommend to anyone.

Inconvénients :

The only con of this product would be the integration to other registration platforms and manually uploading lists.

Réponse de l'équipe de Boomset

il y a 5 ans

Thanks very much for your positive feedback Alexis! We work hard to make sure that our interface is easy to use and assures our customers successful events. Boomset currently integrates with a number of leading registration platforms with many more planned for the near future. Please feel free to reach out to support@boomset.com to inquire further.