ServiceTrade Commercial

Qui utilise ServiceTrade Commercial ?

Les prestataires de services commerciaux spécialisés dans la fourniture de services récurrents. Les secteurs et activités concernés incluent : protection contre les incendies, réparation mécanique, systèmes CVC, lavage sous pression, conduits d'aération, nettoyage de cuisine, équipement alimentaire, porte-à-porte et médical.

Description de ServiceTrade Commercial

Conçu pour les prestataires de services commerciaux, ServiceTrade aide les entreprises à offrir un service client haut de gamme qui rend leur entreprise plus rentable. Les fonctionnalités de service client permettent de fournir un support en ligne tout au long du cycle des services et établissent des relations rentables et durables avec les clients. ServiceTrade rationalise les opérations grâce à la gestion et à la planification des ordres de mission. De plus, ses applications web et mobiles convertissent la prestation de services en une expérience marketing mémorable et utile pour les clients.

Informations sur ServiceTrade Commercial

ServiceTrade

http://www.servicetrade.com/

Fondé en 2013

Prix de ServiceTrade Commercial

ServiceTrade Commercial n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de ServiceTrade Commercial est disponible à partir de 79,00 $US/mois.

Vidéo de ServiceTrade Commercial
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

À partir de

79,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

ServiceTrade Commercial - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Portail libre-service
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services

Logiciels d'affectation du personnel : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Planification de la maintenance
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services

Logiciels de gestion de services CVC (chauffage, ventilation, climatisation) : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi du temps en ligne

Logiciels de gestion des interventions : afficher la liste complète

  • Base de données de clients
  • Création de bons de travail
  • Devis
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Maintenance préventive
  • Planification
  • Rendez-vous récurrents
  • Routage

Logiciels de gestion des ordres de mission : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Bons de commande
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des inspections
  • Gestion des ordres de travail
  • Maintenance prédictive
  • Maintenance préventive
  • Planification de la maintenance
  • Rappels

Logiciels de maintenance préventive : afficher la liste complète

ServiceTrade Commercial - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à ServiceTrade Commercial

Avis sur ServiceTrade Commercial

Lire tous les avis

Score moyen

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,8
Fonctionnalités 4,4
Rapport qualité-prix 4,6

Évaluer le logiciel

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Écrivez votre avis !
Joshua C.
Technical Manager
Eau/gaz/électricité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/05/2018

"The wind beneath my wings"

Commentaires: Clarity in scheduling multiple technicians for multiple stops each and every day. Data and information easily accessible for planning, business development, and more.

Avantages: ServiceTrade has been a joy to implement and use everyday. The dev team, and everyone at ServiceTrade, have been absolutely incredible. I cannot recommend this solution enough.
From day one, we had no half measures. We jumped in both feet and never looked back. The scheduling makes planning our technicians days straightforward and clear. I could ramble on for hours about how much I love the search functionality, and the data you can quickly get to really get down into the nitty gritty of whatever you're looking for.
To my experience, any software that claims to do everything, does nothing well. ServiceTrade is near perfectly optimized for the scope it encompasses. Features are being added all the time, and the dev team are always enthusiastic. I foresee this product getting lots of love for years and years to come. This product only gets better and better.
Third party integrations have been a breeze, and a staggering amount of third party applications are available.

Inconvénients: Only a couple items come to mind, none are deal breakers. A general timeclock for tracking daily general time would be helpful, however we've found a small third party solution for this. Ability to add non-billable appointments and vendor stops would also be nice, and again not a huge deal. A great unification of built-in app and web features would be a great quality of life improvement, however I have a feeling those sneaky devs are up to something already... they always are.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/05/2018
Nicholas R.
CEO
Construction, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/01/2020

"ServiceTrade Has Transformed Our Business"

Commentaires: Before using ServiceTrade we were using emailing of PDF forms on iPads to manage all our of jobs. Having ServiceTrade took our business to a whole new level and allowed us to expand into multiple offices.

Avantages: ServiceTrade has a great product that is intuitive to use. Since we subscribed 4 years ago they have continued to expand on the capabilities with updates to the software every 2-4 weeks. They are very responsive to requests for features and the customer support is super friendly and helpful. They integrate with key software companies to expand their functionality (like Intacct and Quickbooks) and they have a great API and integration with Zapier.

Inconvénients: I hope they can continue to accelerate the addition of new features. There are a lot of companies out there trying to solve the same problems. I haven't seen anyone providing better value yet but I hope ServiceTrade stays ahead of the competition because whoever has the best software to manage their business will hold a significant advantage int he marketplace and we would like to stay with ServiceTrade. Switching software is a pain!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/01/2020
Carl S.
Operations Manager
Équipements publics, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/09/2020

"ServiceTrade"

Commentaires: Speed of information is the key to our business. the faster we have reports and documents, the faster we can respond and take care of the customer.

Avantages: User friendliness is one of the most important feature of this software. Customer support is very good as well. We run our entire service department through servicetrade.

Inconvénients: Not much to say here but that it is not designed specifically for fire protection companies so we had to customize to our processes.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/09/2020
Ken M.
Technician
Construction, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/06/2018

"The upload of PDFs is slow"

Commentaires: It's efficiency

Avantages: The maps and the location services are handy. I also like the deficiencies areas, but working for different divisions requires adjusting to different styles by each manager. Some want each difficieny listed individually, which is time consuming, while others like all lumped under one visit which is easier.

Inconvénients: The pdf loading is slow and I need to wait and make sure it loads. If signal strength is 2 bars or under the upload will fail. Also one photo at a time can be loaded. Also in defiencies

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/06/2018
Ginny G.
Health and Safety
Eau/gaz/électricité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/09/2020

"Service trade review"

Avantages: Pros: scheduling, job search, flexibility many of the tools in the system and business opportunities.

Inconvénients: The system doesn't talk to partleger well for the desk top application when changes happen. The technical support takes along time to get answers.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/09/2020