17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de NinjaCat

NinjaCat est une puissante solution de reporting tout-en-un pour les principales agences de marketing numérique. Cette solution associe Google AdWords, Bing Ads, Google Analytics, Facebook, DoubleClick et Call Tracking en une interface unique, permettant de surveiller les campagnes et de générer des rapports extrêmement efficaces. Gagner du temps, réduire le taux de désabonnement et gagner plus de clients dès maintenant.

Qui utilise NinjaCat ?

NinjaCat est une puissante solution de reporting tout-en-un pour les principales agences de marketing numérique.

NinjaCat Logiciel - 1
NinjaCat Logiciel - 2
NinjaCat Logiciel - 3
NinjaCat Logiciel - 4
NinjaCat Logiciel - 5

NinjaCat ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

NinjaCat

NinjaCat

4,4 (89)
1 500,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
45
22
4,2 (89)
4,2 (89)
4,6 (89)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
250,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
29
12
4,2 (73)
4,3 (73)
4,5 (73)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à NinjaCat

ReportGarden
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Rapports ad hoc
Visualisation de données
Datorama
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Importation et exportation de données
Visualisation de données
TapClicks
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Rapports et analyses
Tableau de bord
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions
Adriel
Fonctionnalités les mieux notées
Mesure des performances
Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
Tableau de bord
Improvado
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Conversion de bases de données
Gestion du stockage de données
ClicData
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Suivi des indicateurs clés de performance
Visualisation de données
Similarweb
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse de la concurrence
Rapports et statistiques
Visualisation de données
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile

Avis sur NinjaCat

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
51%
4
40%
3
7%
2
2%
Jeremy
Jeremy
Sr. Account Manager
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Moderately Good Product With Great Customer Service

4,0 il y a 3 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product, great customer support

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : NinjaCat has many great features that clients love, and the team at NinjaCat is very helpful and responsive in helping tailor the service for our needs.

Avantages :

It is easy to set-up, and easy to use. The interface is easy to navigate, and looks great for clients.

Inconvénients :

The product is always being updated to include new features, which can sometimes cause existing features to stop working. The support team is always very helpful, and resolves the issue quickly.

Kristine
Associate Director of Client Services (É.-U.)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Awesome Reporting, Awesome Customer Service

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : We have been using Ninjacat for a couple of years now. It is easy to use, provides quality reports that are super customizable and is cost effective. They continue to improve functionality as well as increase the number of platforms they connect with. The customer support is some of the best I have ever run into. They are not only quick to respond but very helpful. I know if I have any issues, they will handle it. I LOVE Ninjcat!

Avantages :

It is easy to use and has the networks I need to report on. Customer service is responsive and take care of everything.

Inconvénients :

Can be a little tedious when viewing changes to report but that is changing with their new release.

Kim
Administrative (É.-U.)
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Consistent Issues

2,0 il y a 7 mois

Commentaires : Over several years, it definitely declined in both the product and in the customer service.

Avantages :

Reports were easy to read, when or if they generated correctly.

Inconvénients :

- Consistently, reports did not generate in full or did not generate correctly. Tokens expire and even after re-authentication, data does not pull in correctly. Each time we contacted Support, they would re-send a link to a Help section (in which their examples are not kept up to date). - There is no drag and drop function to import images. You have to do that one file at a time. - They discontinued portions of the software that we contracted for, but never discounted the price. After several years of issues, we have notified them of cancellation and requested the final quarter be waived due to the massive issues and software components they shelved, but they insist on holding us through the contract. I would not recommend this company's product.

Richard
Head of Digital (R.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I've been using Ninjacat for over 2 years now and the time it's saved me untold hours reporting

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Easy to use

Avantages :

Ninjacat never stops looking to improve their offering. The customer support is very good, from the support centre or through your account manager, they all understand exactly what you want and will go out of their way to find a solution.

Inconvénients :

I've had some issues in rolling up reports before, having multiple accounts within the same report. I found this very difficult to implement, however with the support team recording videos for me, I was able to fix

Brittany
Production Manager (É.-U.)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

NinjaCat has been nothing but the best!

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : NinjaCat has been a huge help for me and my company. It is very easy to navigate through the site. From the start, I have had no issues using NinjaCat and it really helps up demonstrate with our clients important information through the reports we can run! We look forward to the new update and will continue to use NinjaCat as much as we can!

Avantages :

Being able to generate a report and run it makes it very simple on our end, as we can just download the reports and send them directly to the client!

Inconvénients :

I haven't seen anything yet that I do not like!