Qui utilise Cubilis ?

Stardekk est votre partenaire de technologie hôtelière, de stratégie en ligne et de webdesign qui propose des produits faciles à utiliser tels que le moteur de réservation Cubilis et Channel Manager.

Description de Cubilis

Le logiciel hôtelier en ligne Cubilis est l'outil idéal pour gérer facilement votre hôtel. Cubilis Channel Manager vous permet de gérer facilement les tarifs et la disponibilité des agences de voyage en ligne, GDS, tour-opérateurs et autres systèmes. Grâce au moteur de réservation de Cubilis, vous pouvez recevoir des réservations sans commission sur le site internet de votre hôtel. De son côté, Booking Planner facilite la gestion de vos opérations quotidiennes, depuis la réservation jusqu'au check-out. Vous avez déjà un logiciel PMS ? Pas de problème, vous pouvez facilement le connecter à Cubilis !

Informations sur Cubilis

Stardekk

http://www.cubilis.com

Fondé en 1998

Présentation des tarifs de Cubilis

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Cubilis est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Cubilis est disponible à partir de 20,00 $US/mois.


À partir de

20,00 $US/mois Consulter les tarifs

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Déploiement et prise en charge de Cubilis

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Cubilis - Fonctionnalités

  • Analytique des canaux
  • Gestion des avantages
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commandes
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des partenaires
  • Gestion des produits
  • Gestion des revendeurs
  • Gestion des stocks

Logiciels de channel management : afficher la liste complète

Cubilis - Alternatives

Plus d'alternatives à Cubilis

Avis sur Cubilis

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,7
Fonctionnalités 4
Rapport qualité-prix 4,4

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Utilisateur vérifié
VP Revenue Management
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/09/2018

"Thanks to more opportunities!"

Avantages: Ever since we have used this platform we have been able to grow our business through other channels we didn't realise we could! It has been great and is very easy to navigate the system. Would not change for any other.

Inconvénients: Please look at reporting, as the system is capabale of collecting good data please add more reports.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Stardekk le 06/02/2019

thank you, great tip on reporting, actually we will come up with Yields pretty soon !

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/09/2018
Rudy V.
Hotel Manager
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/07/2018

"Good, experienced a whole new world."

Avantages: The lay-out and the idea behind it go easily together, in this way it makes a logical and functional system. Plus, managing all bookingchannels at once gives you so much extra time!

Inconvénients: To change settings yourself is not always easy, but then ofcourse there is the support channel to help you.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Stardekk le 18/07/2018

thank you Rudy ! we keep on improving our product -

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/07/2018
Markus V.
Chief Commercial Officer
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/07/2020

"Ok for simple user cases"

Avantages: Cubilis channel manager works well for distribution of major OTAs booking.com and Expedia. The extranet is fairly easy to use.

Inconvénients: By having worked with half a dozen of different channel managers from the largest ones in the industry all the way to small providers, and being managing revenue and distribution for a hotel group, serviced apartment group and individual hotels I must say Cubilis channel manager is not my number one pick. Technically it is not the best solution in my experience for advanced revenue management and distribution. Sales process, onboarding process and support work ok but make sure they really understand your business case and truly aim for your success. Even though the service is ok my experience is the team is lacking transparency from support to sales. The account management team hears you but seems that they don't really listen. When problems occur transparency and taking responsibility would help a lot in order to fix issues but unfortunately this is something I did not experience with them. For some reason Cubilis continued to struggle with Airbnb from the start. In 12 months time they were not able to get the connectivity fixed. Make sure to double check the status of Airbnb connectivity if this is essential part of your distribution strategy.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Stardekk le 07/08/2020

Hi Markus,

Thank you for your review. It's a great value to us to receive feedback which we would always praise and use to optimise our service offerings and business models.

Our goal is trying to understand the business cases of our clients and together we want to reach success. To achieve this, a good transparent communication between support, development, sales & marketing is key for us. Despite all the contact we've had in the last few weeks we have to agree that we disagree on some points.

When we are speaking about the connection with Airbnb, this has been a decision made and formulated from outside our sphere of influence. We do support our partners with the needs of connectivity, which makes it possible to use the partners solution in a fully automated way. All of our other Airbnb users are all very content of the offered connectivity by Stardekk and have adjusted the way of working together with the partner as requested accordingly.

Kind Regards,
Team Stardekk

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/07/2020
Erik H.
Managing Director
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/08/2018

"Kas di Laman Apartments"

Commentaires: After buying Cubilis our time managing our bookings became easier and faster.
It gave us cost reduction and the possibility to easy expand our realty booking management.

Avantages: The combination of the channel manager and the bookingplanner. Also the possibility to connect your website on both programs.

Inconvénients: Cubilis does not have a App version for on the phone or tablet yet.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Stardekk le 10/09/2018

Thank you Erik !

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/08/2018
Kasalong P.
business entrepreneur
Hôtellerie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/11/2017

"It's easy even for me who has no IT background. And when I stuck, service team is there to help."

Commentaires: I can have my business going with money saving

Avantages: User-friendly and commercially adequate for a starter. I have no background or knowledge about IT or website making but Cubilis manages to have what I need just to launch my booking engine for my B&B

Inconvénients: the ability to adjust the look and feel of page, this is quite limited, for example we should be able to download our logo to the booking engine

Réponse de l'éditeur

envoyé par Stardekk le 01/12/2017

Hello Kasalong, it's a great pleasure for us to read that our system is working fully to your satisfaction. Thank you for your feedback, that is much appreciated!
We will be in touch with you to show you how to adapt the look & feel. For example, the logo can be added to the Cubilis Booking Engine and to the confirmation e-mails.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/11/2017