TrackTik

par TrackTik Software

Qui utilise TrackTik ?

TrackTik est spécialement conçu pour le secteur de la sécurité et ils privilégient l'augmentation de la visibilité, de la productivité et de la compétitivité des entreprises de sécurité.

Description de TrackTik

TrackTik est une plateforme intuitive de gestion du personnel de sécurité qui fournit des informations exploitables grâce à des solutions intégrées d'exploitation sur site et de back-office. Ce puissant logiciel mobile et basé sur le web met en relation le personnel de terrain avec l'équipe de direction et les clients grâce à une suite d'outils de gestion de la protection incomparable, de puissants modules de business intelligence et de solutions de gestion financière automatisées.

Informations sur TrackTik

TrackTik Software

http://www.tracktik.com

Fondé en 2013

Vidéo de TrackTik
Play
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Présentation des tarifs de TrackTik

TrackTik n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de TrackTik est disponible à partir de 299,00 $US/mois.


À partir de

299,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de TrackTik

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

TrackTik - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Portail libre-service
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services

Logiciels d'affectation du personnel : afficher la liste complète

  • Base de données de contacts
  • Calculateur d'impôts
  • Facturation des dépenses imprévues
  • Facturation des projets
  • Facturation en ligne
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Facturation à l'heure
  • Factures personnalisables
  • Gestion des demandes de paiement
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Portail de facturation
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Traitement des paiements

Logiciels de facturation : afficher la liste complète

  • Achats
  • CRM
  • Facturation
  • Gestion de la formation
  • Gestion de projets
  • Gestion des commandes
  • Gestion des employés
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des stocks
  • Gestion du marketing
  • Gestion financière
  • Mesure des performances
  • Planification
  • Suivi du temps et des dépenses

Logiciels de gestion d'affaire : afficher la liste complète

  • Biens commerciaux
  • Gestion de l'espace
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des incidents
  • Gestion des inspections
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des équipements
  • Maintenance préventive
  • Planification des installations
  • Planification des salles
  • Pour écoles
  • Propriétés résidentielles

Logiciels de gestion des installations : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi du temps en ligne

Logiciels de gestion des interventions : afficher la liste complète

  • Alertes/Notifications
  • Entrée en libre-service
  • Gestion des badges
  • Gestion des documents
  • Gestion des inscriptions
  • Liste de suivi
  • Préinscription
  • Scan de cartes d'identité
  • Suivi des visiteurs

Logiciels de gestion des visiteurs : afficher la liste complète

  • Budgétisation et prévision
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Gestion du recrutement
  • Gestion du temps et des absences
  • Main-d'œuvre variable
  • Mesure des performances
  • Planification du personnel
  • Prévision du travail
  • Suivi des compétences

Logiciels de gestion du personnel : afficher la liste complète

  • Conformité fiscale
  • Externalisation de la paie
  • Formulaire W-2/ 1099
  • Gestion des avantages
  • Impression de chèques
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs pays
  • Prise en charge de plusieurs états
  • Rapports de paie
  • Saisie sur salaire
  • Suivi 401(k)
  • Suivi des vacances/congés
  • Versement direct

Logiciels de paie : afficher la liste complète

  • Alertes/Notifications
  • Emplacements multiples
  • Gestion des réservations de chambres
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des groupes
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des ressources
  • Planification du personnel
  • Planification en temps réel

Logiciels de planning : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Changement d'équipe
  • Distribution planifiée
  • Gestion de la paie
  • Gestion des ressources
  • Messagerie
  • Planification automatisée
  • Rapports et analyses
  • Suivi du temps en ligne

Logiciels de planning du personnel : afficher la liste complète

  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Gestion de la sécurité
  • Gestion des alarmes
  • Gestion des audits
  • Gestion des badges
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des incidents de sécurité
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des événements

Logiciels de sécurité matérielle : afficher la liste complète

TrackTik - Alternatives

Plus d'alternatives à TrackTik

Avis sur TrackTik

Lire tous les avis

Note globale

4,1/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4
Service client 4,2
Fonctionnalités 4
Rapport qualité-prix 3,8

Évaluer le logiciel

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Écrivez votre avis !
Jason C.
Vice President
1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/10/2017

"We have developed a true partnership, not just a software vendor."

Avantages: The product is constantly being improved and developed. It's already state-of-the-art architecture versus many others who use outdated coding languages and databases. Add to that the fact that new features are constantly being released...many of which were built by the CEO himself...and we have a truly flexible end-to-end solution that will continue to meet our greatest business needs.

Inconvénients: It is missing internal audits for quality control and client/employee satisfaction. The reports are really made for client-facing, not for internal control. I hear these features are coming...hopefully soon.

Réponse de l'éditeur

envoyé par TrackTik Software le 13/11/2017

Hello Jason, thank you for your generous rating!
We are always adding new and innovative features monthly and are looking forward to our 2018 line-up. We will continue to gather all your feedback and appreciate your support. Cheers!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/10/2017
Zachary B.
Security Officer
Sécurité et enquêtes, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/10/2019

"Daily user!!"

Commentaires: We use it on a daily basis, we execute reports, log our activity on the hour. And many other things. One feature I really find useful, is the fact I can go back and edit reports or logs, and also view others. I can also narrow my past reports history down to categories rather than having to search hours of back logs. Very effective software when trying to report and log activities and reports, as well as time stamps.

Avantages: The ease of getting logged in and started. At my job location, all team members use this daily, we login at the beginning of shift, and out at the end. I find it easy to navigate and use the applications within the software.

Inconvénients: I really can't think of any cons about the software, maybe that occasionally it freezes up, but not sure if that's our Network, or the software.

Réponse de l'éditeur

envoyé par TrackTik Software le 23/11/2020

Hi there Zachary, many thanks for taking the time to leave some feedback. We're glad that TrackTik supports you in doing your job more effectively and accurately. That has been our mission since we were first founded.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/10/2019
Jason L.
Security Officer/Patrol Officer
Sécurité publique, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 05/07/2017

"Have worked in the Security Industry for nearly 20 years and accountability should not put the safety of an Officer or the client's property at risk."

Commentaires: If you are serious about providing the best possible service to your clients; then I personally and professionally suggest that the "Scan Button" option for accountability is junked and a less hazardous (both to the Officers and their company's clients) option for accountability be brought forth that can provide "actual" security to a Security Company's client that does not negate the reason that they are there for.

Avantages: This software provides a catch-all for the company. It provides multiple options for assisting Security Officers and their Management team in providing accountability for the client.

Inconvénients: In the Security business you are required to be as random in your foot and vehicle patrols as you can be. However, companies are so terrified about accountability that they ignore the concept of being "random" and the TrackTik system seems to support this. ANYONE, who works in the Security field knows the best way to provide coverage for the client is to be unpredictable and random in foot and vehicle patrols, but if you are using the "Scan Button" option that is part of TrackTik, then you have just failed your client. Because anyone that is observing your Officer for 10 to 15 minutes will be able to discover that while the Officer is trying to be random, there are SPECIFIC places that they will be making a client's property unsecure.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Iris le 24/08/2017

We appreciate your feedback and understand your concern around keeping the routes as random as possible so not to be tracked by potential threats.
Accountability is a focus of TrackTik’s as we aim to streamline our client's processes as much as possible. That being said, we also understand the importance of being unpredictable and random in foot and vehicle patrols, which is why we’d like to suggest the following workflow to help you achieve as much unpredictability as possible.
When you create a tour with multiple checkpoints, these checkpoints can be scanned in any order, the order is not forced. For randomization, TrackTik always proposes to have multiple tours with those checkpoints, varying the order each time. This way you’re able to provide randomization in your tours.
We’d love to discuss this further with you so we can help you achieve the level of service you aim to offer. Please email support@tracktik.com and we’ll get back to you right away.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 05/07/2017
Elizabeth T.
General Manager
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/05/2017

"Customer Support Assistance"

Avantages: I emailed customer support yesterday afternoon for help with sending reports. Our rep emailed me back this morning with clearly understandable directions AND even took the time to record a video of the steps. He wasn't patronizing nor did he talk down to me at all. BEST CUSTOMER SERVICE EVER!!!

Inconvénients: You took away my bar graphs on the schedules; I will never forgive you for that. The tiles are clunky and don't show at a glance if we have a gap in coverage.

Réponse de l'éditeur

envoyé par TrackTik Software le 19/06/2017

Thank you for the feedback, Elizabeth. We are so pleased to hear about your great experience with our customer support team! Just like our platform, we are always looking at innovative ways to provide the best experience to our customers. Using feedback, we collected, the scheduling module was overhauled; replacing the timeline view with the user-friendly template and live schedules. Our product team has reviewed the feedback you provided so that it can be considered for future developments.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/05/2017
Utilisateur vérifié
Corporate Compliance Manager
1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/03/2018

"Best in Class Platform"

Commentaires: Combined services, increased productivity, and increased visibility of security operations.

Avantages: An end-to-end system that doesn't just cover the bases, but strives to advance the efficiency and effectiveness in the guarding world. The online portal, with permissions for guards, managers, and clients covers all aspects of our business with visibility where it matters most. The mobile app is a complete solution for on-post or on-patrol security with the ability to create customized reports, perform patrols or guard tours, and track GPS location and geofencing. We have also had an incredible team help us with our implementation, roll out, and customer support. The team is always in contact with us, quick to respond, and constantly working for us on their end of things.

Inconvénients: We have asked for several additional added features and functionality with the billing platform and reporting that would match more mature operations side of the software. It is also very difficult to manipulate the schedule, manage employees, and other backend functions from mobile. The current app does not include any backend functionality.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/03/2018