Description de RingCentral MVP

La fonction d'enregistrement automatique des appels de RingCentral Office permet d'enregistrer facilement vos appels entrants et sortants. Installez-le en toute simplicité ! Les administrateurs sont en mesure d'activer cette fonctionnalité pour un ou plusieurs utilisateurs en seulement quelques clics. Gagnez jusqu'à 100 000 enregistrements par compte ! Les enregistrements peuvent être téléchargés pour les consulter et les réécouter ; ils sont également envoyés automatiquement par e-mail aux utilisateurs.

Qui utilise RingCentral MVP ?

RingCentral MVP est une solution cloud flexible et idéale pour les entreprises de toutes tailles.

RingCentral MVP Logiciel - 1
RingCentral MVP Logiciel - 2
RingCentral MVP Logiciel - 3

RingCentral MVP ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

RingCentral MVP

RingCentral MVP

4,2 (1 081)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
80
11
4,2 (1 081)
4,0 (1 081)
4,0 (1 081)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
48
Intégrations introuvables
4,2 (259)
3,7 (259)
3,9 (259)

Alternatives à RingCentral MVP

MiCloud Connect
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des centres d'appel
Routage des appels
Suivi des appels
Vonage Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Nextiva
Fonctionnalités les mieux notées
Journalisation des appels
Routage des appels
Transcription de message vocal
Ooma Office
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Routage des appels
Transfert d’appel
Cisco Unified Communications Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Routage des appels
Vonage Business Communications
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Enregistrement des appels
Suivi des appels
Microsoft Teams
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Partage d'écran
Slack
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat en temps réel
Outils de collaboration
Fuze
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Gestion des centres d'appel
Routage des appels

Avis sur RingCentral MVP

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
29%
3
12%
2
3%
1
3%
Joyce
Mannequin (Bénin)
Mode et vêtements, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Meilleur application pour les réunions en ligne

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Ce logiciel me permettait de prendre le temps de noter des eéléments lors e mes conversations téléphoniques avec mes supérieurs.

Avantages :

J'ai vraiment apprécié ce logiciel, efficace pour mes réunions en ligne avec mes collaborateurs d'autres pays. Ce logiciel nous donnes la possibilité de réécouter des conversations téléphoniques si un détail nous avait échappé.

Inconvénients :

Ce logiciel coûte cher mais vaut quand même le coût d'être utilisé. Le support technique ne s'engage dans la résolution de certaines interruptions. Vous êtes en temps record éjecté de l'application. Ce support technique devrait être revu.

Max
Max
Manager, Professional Services & IT (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Very Cost Effecient Way to Provide Seamless Phone Service for Local and Remote Employees

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I have had a positive experience with RingCentral. We use it for all remote employees and our local conference rooms. Once the IT team had the process down for adding groups and numbers everything has run smoothly.

Avantages :

RingCentral was very easy to setup for our local office as well as remote employees. We mainly went with RingCentral for this functionality. I could order and ship a phone to a remote employee or set up a phone number for remote employee without them needing a phone and all they would have to do is plug in the phone or log in to RingCentral to get going. Call routing and everything else was seamless to the remote employees.

Inconvénients :

There is a bit of a learning curve in configuring the different groups. The customer success team is there to help you get started over the phone and generally available to help whenever needed. It was a bit of a pain to get started, but this was in 2015. It was quite a few emails back and forth with an account rep to get the right plan and block of numbers.

Rosalina
Executive Assistant/ Freelancer (Philippines)
Assurance, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

"Boosting Team Collaboration with RingCentral MVP: A Comprehensive Review"

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Generally speaking, RingCentral MVP is a complete correspondence arrangement that offers a scope of elements to help remote groups convey and team up really. In any case, it may not be the best fit for each business because of its estimating and reconciliation restrictions. Similarly as with any product, it's vital to painstakingly assess your choices and consider your particular business needs prior to pursuing a choice.

Avantages :

Simple to utilize: RingCentral MVP is easy to understand and instinctive, in any event, for non-educated clients. The point of interaction is basic and direct, making it simple to explore and get to highlights.Far reaching correspondence highlights: RingCentral MVP offers a scope of correspondence highlights, for example, video conferencing, group informing, document sharing, and virtual telephone administrations, making it an all inclusive resource for remote groups.Versatile: RingCentral MVP is versatile and can be tweaked to fit the necessities of any business, whether you're a little group or an enormous endeavor.Reconciliation choices: RingCentral MVP incorporates with a scope of different devices, including CRMs, project the executives programming, and efficiency applications, making it simple to smooth out your work process.Solid client care: RingCentral MVP has gained notoriety for amazing client service, with every minute of every day telephone, email, and visit support accessible for all clients.

Inconvénients :

Costly: RingCentral MVP is more costly than a portion of its rivals, with evaluating plans beginning at $19.99 per client each month.Restricted free arrangement: While RingCentral MVP offers a 15-day free preliminary, there is no continuous free arrangement, which might be a disadvantage for more modest organizations or new businesses.Reconciliation limits: While RingCentral MVP offers combination with a scope of different devices, a few clients have viewed the incorporation limits as a downside.Restricted customization choices: A few clients have revealed restricted customization choices with regards to marking and appearance.Dependence on web association: As a cloud-based arrangement, RingCentral MVP is dependent on a steady web association, which can be difficult for clients in regions with unfortunate network.

Phil
Photogrher (É.-U.)
Photographie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A decent solution for phone and online meetings

2,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

It is a great solution for phone calls.

Inconvénients :

Video meetings can be frustrating to help someone download and join. It is easier for them to join on browsers.

Reema
Associate Director (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Decent Centralized Communications Service

4,0 il y a 2 mois

Commentaires : It was alright. There were a few bugs with notifications not appearing across platform, but otherwise calls were clear and didn't drop.

Avantages :

Their customer service is alright, and they are versatile platform for calling services. Their calling features are alright, but they are on the pricy side compared to other services. You are able to take calls on both desktop and on a cell phone, so it mitigates the need for a business cell plan and transfers all call services online. Porting over customer contacts was pretty easy with the RingCentral customer representative.

Inconvénients :

As a company, we used RingCenteral for a year before switching to a new call service specifically because, while their phone services are pretty decent, their SMS features are subpar at best, and we wanted a more unified service with less cost.