Description de Ordoro

Gestion des stocks et traitement des commandes faciles pour les commerçants en ligne.

Ordoro aide les commerçants en croissance à fonctionner comme des grandes entreprises, mais à un prix bien inférieur. Optimisez vos flux de travail de traitement des commandes grâce à la création d'étiquettes d'expédition en masse, à la gestion des stocks omnicanaux, au dropshipping automatisé, etc., le tout sur une seule plateforme. Sans frais d'installation, abonnements mensuels et intégration gratuite de trente jours, vous avez tout à y gagner. Profitez dès aujourd'hui de votre version d'essai gratuite pendant quinze jours.

Qui utilise Ordoro ?

Ordoro s'adresse aux commerces de détail en ligne de toutes tailles et de tous les canaux cherchant à rationaliser leurs opérations de back-end avec des outils de gestion des commandes, des stocks et des expéditions, ainsi qu'une API ouverte.

Ordoro Logiciel - 1
Ordoro Logiciel - 2
Ordoro Logiciel - 3
Ordoro Logiciel - 4
Ordoro Logiciel - 5

Ordoro ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Ordoro

Ordoro

4,8 (74)
59,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
60
15
4,7 (74)
4,7 (74)
4,8 (74)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
8
Intégrations introuvables
3,7 (86)
3,3 (86)
3,1 (86)

Alternatives à Ordoro

Endicia
Fonctionnalités les mieux notées
Livraison de colis
Livraison par voie terrestre
Suivi des expéditions
Cin7 Omni
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
ShipStation
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul du prix d'envoi
Suivi des expéditions
Étiquettes d'expédition
QuickBooks eCommerce
Fonctionnalités les mieux notées
Catalogage/catégorisation
Gestion des retours
Gestion des stocks
Stamps.com
Fonctionnalités les mieux notées
Impression d'étiquettes
Livraison de colis
Suivi des expéditions
Orderhive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Traitement des commandes
Infoplus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Shipedge
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Veeqo
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Ordoro

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
85%
4
11%
3
1%
2
1%
1
1%
Dennis
Dennis
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Ordoro - Rockstar Employee

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : We are a small eCommerce business in the RV parts and RV Accessories space www.MakariosRV.com. We were at a transition phase for growth and could not really justify the expense of an additional employee, this is when we began our search for an intangible approach versus a tangible. Ordoro represents our latest employee and removes the human error factor. IT takes a little time to setup, but after setting up - it is fantastic.

Avantages :

Processing purchase orders directly from our eCommerce platform. Creating shipping labels from different carriers and printing them and then the software goes one step further and updates our eCommerce platform with the tracking numbers. Sure, other software performs similar tasks and this software Ordoro excels with the above mentioned tasks with very little effort on our behalf. Rockstar employee just happens to fit in with the rest of the team!!!

Inconvénients :

One improvement would be the final step in the process and this would be obtaining the tracking information from the vendors the purchase orders are pushed with a call and push back into the eCommerce platform. This will be the Bugatti in the SaaS platform.

Gregrey
Gregrey
Director of eCommerce (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

User of Ordoro across 2 different businesses / industries

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We love the support and the fact that they are based in the US. The whole team is fantastic! The only point where I think Ordoro could better themselves is to get someone in there who has plenty of merchant experience (preferably having used the product). Some problems we would run into on the merchant side would be approached in a very linear sometimes cookie-cutter way by the support staff. Having been in the product dealing with actual orders and issues daily for the past 3 years, I sometimes felt that I knew a better way to attack a problem than their team did. That being said, never have I been let down or unassisted by the Ordoro team. Their service is top-knotch, and they have made some huge strides. Proud of them as a company and love the team.

Avantages :

It is simple to use, integrates with top dogs, keeps track of inventory great (love the kitting).

Inconvénients :

It can sometimes be a bit tricky to get new features approved in the dev pipeline.

Réponse de l'équipe de Ordoro

il y a 2 ans

Hi Gregrey! Thank you so much for the kind words and we're thrilled to hear you're enjoying the platform. Looking forward to helping you manage fulfillment and inventory for years to come!

bob
Utilisateur LinkedIn vérifié
Génie civil
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

great app !

3,0 il y a 7 ans

Commentaires : Although I am just starting to use this system I am finding the possibilities exciting and looking so forward to knowing all the ins and outs. Wish I had known about this sooner!

Avantages :

Friendly technical support and service Fast customer service Desire to add features Works as advertised

Inconvénients :

No reseller program;rarely, some easily solved glitches when upgrading software

Richard
Owner (É.-U.)
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Gamechanger for my business

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : The perfect adjunct to an online business

Avantages :

So easy to import, ship and track orders. Inventory and Purchase Order management.

Inconvénients :

No issues. Well designed and easy to integrate and use.

Tor
Owner (É.-U.)
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

My business would have failed without Ordoro and its customer support

5,0 l’année dernière

Commentaires : It was the single most important element of my successful e-commerce business that ran for fun years until COVID hit. Then supply issues and inventory delays forced me to shut it down. I'd still be using Ordoro today if I didn't close due to COVID.

Avantages :

It's easy integration with multiple online retails Automated shipping confirmation directly to Amazon NEVER had a problem with a label misprinting address, postage amount, shipping rate...etc Customer support was outstanding - three separate issues could have hurt my Amazon account health if not resolved and Ordoro support fixed each instance in less than an hour Never had to deal with an unplanned system outage

Inconvénients :

nothing - as close to a perfect product for e-commerce as I've every used

Réponse de l'équipe de Ordoro

l’année dernière

Thank you so much for all of the kind words! It was truly our pleasure working with you. We're so glad you loved Ordoro as much as we do.