Qui utilise HelpOnClick ?

HelpOnClick Live Chat est utilisé par les petites et moyennes entreprises du monde entier. Il est localisé dans plus de 20 langues et peut être mis en œuvre sur n'importe quel site web.

Description de HelpOnClick

L'équipe de HelpOnClick s'efforce de créer le logiciel qui aide les commerçants à discuter facilement avec les visiteurs de leur site web. Le chat en ligne simple et intuitif et le service d'assistance permettent aux clients de se concentrer sur les principaux points, augmentant ainsi les ventes et améliorant le support client.

Le logiciel HelpOnClick Live Chat inclut les principales fonctionnalités suivantes :
Surveillance du trafic en temps réel
Agent de chat virtuel
Icônes et textes personnalisables
Intégration à Facebook
Intégration aux principaux systèmes CRM, CMS et services d'assistance

Informations sur HelpOnClick

HelpOnClick

http://www.helponclick.com

Fondé en 2004

Prix de HelpOnClick

HelpOnClick n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de HelpOnClick est disponible à partir de 12,00 $US/mois.

À partir de

12,00 $US/mois
Consulter les tarifs

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

HelpOnClick - Fonctionnalités

Logiciels de chat
Chat proactif
Ciblage géographique
Formulaire hors ligne
Intégration de tiers
Partage d'écran
Réponses préenregistrées
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des visiteurs de sites web
Transferts/Routage
Alertes et remontée des problèmes
Assistant virtuel
Base de connaissances
Enquêtes et feedback
Gestion des centres d'appel
Gestion des e-mails
Gestion des flux de travail
Gestion des listes d'attente
Gestion des rendez-vous
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Mesure des performances
Portail libre-service
Alertes et remontée des problèmes
Chat en temps réel
Communication multicanal
Gestion de la base de connaissances
Gestion des accords de service
Gestion des billets
Gestion des ressources informatiques
Intégration des e-mails
Monitoring réseau
Portail libre-service
Routage automatisé
Stockage de documents
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des interactions

Avis sur HelpOnClick

Afficher 5 avis sur 10

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,5/5
Service client
4,2/5
Fonctionnalités
4,3/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Jarad P.
Business Development Manager
Sécurité et enquêtes, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2018

"We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!"

Commentaires: We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.

Avantages: HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.

Inconvénients: Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2018
Utilisateur vérifié
Marketing Manager
Machines, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/04/2019

"Chatting like the best of them!"

Avantages: The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.

Inconvénients: I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.

Réponse de l'éditeur

envoyé par HelpOnClick le 20/04/2019

Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/04/2019
Travis H.
General Manager
Loisirs, voyage et tourisme, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/07/2018

"Good value for small businesses"

Commentaires: Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.

Avantages: Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.

Inconvénients: The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.

Réponse de l'éditeur

envoyé par HelpOnClick le 01/08/2018

Hi Travis,
Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/07/2018
Nancy L.
General Manager
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/04/2019

"My appreciation of HelpOnClick"

Commentaires: I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too

Avantages: Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.

Inconvénients: It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).

Réponse de l'éditeur

envoyé par HelpOnClick le 20/04/2019

Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/04/2019
Pm M.
Founder
Services d'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2018

"HelpOnClick review"

Avantages: Ease of use and functionality. Provides all the tools you need to easily implement chat software on to a website. I like that you are able to load questions into the virtual agent as this does allow many support calls to be answered without the need of human intervention. The smartphone app also allows for support to be provided while on the go.

Inconvénients: No major cons. The set-up of the virtual assistant was a little confusing but that was due to not watching the help video.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2018