Description de Ongage

Ongage est une plateforme d'e-mail marketing pour les spécialistes du marketing par e-mail qui cherchent à mieux connaître leurs clients et à atteindre leurs boîtes de réception à grande échelle.

Ongage dispose de l'API (Application Programming Interface) de messagerie la plus puissante du marché, d'un relais SMTP intégré et de capacités de segmentation, de personnalisation et d'optimisation des campagnes qu'il faut absolument voir.

Donnez à votre activité de messagerie électronique un nouveau cadre avec Ongage et tirez parti de toutes les fonctionnalités de votre ancienne plateforme, tout en améliorant votre rentabilité, votre capacité de livraison et bien plus encore.

Qui utilise Ongage ?

Les marqueurs d'e-mails qui exécutent des opérations d'e-mail à volume élevé savent que les données et la délivrabilité sont essentielles. Ongage vous permet d'optimiser votre portée, votre engagement et de prendre facilement des décisions basées sur des données.

Où peut-on déployer Ongage ?

Cloud, SaaS, web

À propos de l'éditeur

  • Ongage
  • Fondé en 2011
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Australie, Canada, Israël, Royaume-Uni et 1 autres

Langues

Non fourni par l'éditeur

Ongage - Prix

À partir de :

399,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

Ongage n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Ongage est disponible à partir de 399,00 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Ongage
  • Fondé en 2011
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Australie, Canada, Israël, Royaume-Uni et 1 autres

Langues

Non fourni par l'éditeur

Ongage en vidéos et en images

Ongage Logiciel - 1
Ongage Logiciel - 2
Ongage Logiciel - 3
Ongage Logiciel - 4
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Vidéo de Ongage
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Ongage Logiciel - 5

Fonctionnalités - Ongage

  • API
  • Actions découlant d'un événement
  • Alertes/Notifications
  • Champs personnalisables
  • Conformité CAN SPAM
  • E-mails optimisés pour format mobile
  • Gestion des abonnés
  • Gestion des boîtes de messagerie
  • Gestion des campagnes e-mail
  • Gestion des contacts
  • Gestion des listes
  • Gestion des modèles
  • Gestion des réponses
  • Gestion des signatures
  • Intégrations de tiers
  • Rapports et analyses
  • Répondeurs automatiques
  • Segmentation de la clientèle
  • Suivi des e-mails
  • Tests A/B
  • Éditeur WYSIWYG

Alternatives à Ongage

L'espace de travail intégré basé dans le cloud d'Act-On permet aux directeurs marketing et à leur organisation marketing de gérer l'expérience client de bout en bout.
Drip est le premier CRM e-commerce au monde. Découvrez pourquoi des milliers de spécialistes du marketing sortent des plateformes ESPs classiques et vendent davantage avec Drip. En savoir plus sur Drip
La solution permet aux équipes commerciales et de ventes de travailler ensemble pour engager les acheteurs, clôturer des ventes et faire renforcer les relations.
Obtenez tous les outils dont vous aurez besoin pour renforcer les relations client en ligne via une plateforme unifiée. En savoir plus sur Sendinblue
MailUp est une solution simple et évolutive pour créer, automatiser et personnaliser des campagnes marketing par e-mail, SMS et applications de messagerie.
ActiveCampaign combine la puissance de l'email marketing, du marketing automation et de l'automatisation des ventes/CRM.
Campaign Monitor est le principal fournisseur d'email marketing et d'automatisation du courrier électronique de qualité professionnelle pour les entreprises en croissance.
Net-Results Marketing Automation est conçu pour les équipes marketing de plus de 3 personnes. Une prise en charge leader du secteur, illimitée et de pointe, toujours incluse.
Plus de 68 800 clients à travers plus de 100 pays utilisent le logiciel primé HubSpot pour attirer, engager et satisfaire leurs clients. En savoir plus sur HubSpot Marketing Hub

Avis sur Ongage

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
81%
4
19%
Anton
Anton
Email Marketing Manager. (Israël)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Jeux d’argent et casinos, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great ESP to manage multiple SMTP providers

5,0 l’année dernière

Commentaires : We have 5 online casino brands and use Ongage for acquisition email campaigns. The main duty is to maintain high deliverability among a number of SMTP providers and manage very high volumes among hundreds of drip email campaigns across the world.

Avantages :

The greates thing in Ongage is the feature to manage multiple SMTP providers for email marketing. I didn't see any comparable software in the market with such feature. This is a must for several markets where email marketing is more about deliverability than marketing. You can easily setup dozens of drip campaigns to be sent with two, three SMTP providers each for the specific ISP, for example, Gmail with SMTP #1, Hotmail with SMTP #2, etc for every single drip campaign. Ongage also has many useful features in database segmentation, drip campaigns management, analytics, and reports. All of that makes complex things much easier to manage.

Inconvénients :

I am very waiting for the moment when Ongage will allow to group ISPs with different domains but the same company, e.g. Hotmail.de + Hotmail.com + Outlook or Yahoo + AOL, etc.

Cynthia
Email Marketing Manager (É.-U.)
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Essential to Our Business

5,0 l’année dernière

Commentaires : We were able to optimize our newsletter with this product more so than with our previous ESP. Customer support has been amazing. Our CSM [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is the best and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been such a great resource to every team member.

Avantages :

This is exactly the product we needed to grow our email program. The functionality of A/B testing and WYSIWYG edit to create dynamic templates was not only easy to use, but absolutely crucial. Having built-in analytics is also something we use every day to help optimize our programs. Customer support is also attentive, reliable and quick. I know when I submit a ticket, I'm going to get a thoughtful response that will get me where I need to go.

Inconvénients :

Integration was pretty easy but there are a couple things we'd like to see: segment growth over time so we can monitor in the platform how are segments are growing/decreasing a summary of a/b tests showing the results of the winner and loser so we can see the difference . we can see this in realtime but would like to be able to get this information for tests run early in the morning when we don't have eyes on it

Alternatives envisagées : Iterable

Pourquoi choisir Ongage : The previous ESP was expensive and did not have enough features for us to grow and optimize our program

Logiciel antérieur : Mautic

Pourquoi passer à Ongage : Price was a big factor especially since we saw some functionalities were comparable.

Ben
Founder (Australie)
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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A powerful masterpiece

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : We have been using Ongage for over 3 years now, it is an incredible piece of software and the customer service and support is second to none which is critical in our industry. We use it daily and have the confidence that it is running seamlessly in the background 24/7 when the office is unattended

Avantages :

Easy setup and integration with multiple vendors. The database management is fantastic and robust analytics allow us to dive deep into campaign metrics and optimize everything we can for our clients. Tech support is extremely efficient and helpful and are always willing to listen to ideas for any new features.

Inconvénients :

Slight learning curve to get started but the support documentation and ticket system are incredible

eyal
VIP Account Manager (Israël)
Jeux d’argent et casinos, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

eyal's review

4,0 l’année dernière

Commentaires : Good and usful software, but it could be much better.

Avantages :

I created a new review, because i wrote the wrong email before. the software is very usful, and offering a lot of options.

Inconvénients :

There are a lot of options, but sometimes its hard to learn new stuff on it, sometimes the software get to complicated and un friendly and even if there are a lot of options, its hard to find them. also - the info button should more friendly too.

Ed
Email Deliverability Specialist (É.-U.)
E-learning, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A powerful and effective solution for email marketing.

5,0 l’année dernière

Commentaires : Our overall experience has been very positive. Not many services can handle our complex segment logic w/o providing access to a raw SQL-like interface, but Ongage is the exception. For some of our providers we have to manage this through a database and hard-flag records for mailing within the ESP! Ongage's solution is versatile and effective. Ongage's ability to "stagger" our sends, deliver across a period of hours rather than all at once, has been very helpful in mitigating deliverability challenges. This is a huge help for maintaining high delivery rates across larger campaigns. Since Ongage works in tandem with email service providers, you can easily move to a new service without having to re-upload your list or fret about losing data. Switching from one SMTP service to another is so much easier with Ongage and helps companies stay nimble.

Avantages :

This software provides a "hub" for your email marketing list and can connect to multiple different email service providers. Managing sends through multiple service providers is easy in Ongage. Their platform supports complex list segmentation, incremental campaign deployment, and split-testing. Their support is top-notch, responding quickly to issues, comprehensive resolutions, and provides easy-to-understand descriptions of challenges. We've used multiple vendors over the years but Ongage is the only one where we've seen requested changes implemented directly into the product. Ranging from minor, cosmetic, changes to gigantic "export all send/open/click contact activity as a CSV from the web interface". It's nice to partner with a company who listens to their customers. Their API is robust and we've never had trouble getting the information we need out of their system.

Inconvénients :

The cost can be prohibitive for smaller companies and the combination of Ongage plus sending service can be an increase to the cost-per-send when compared to an "out of the box" email service provider. Their segmentation tool is complex. This is great for flexibility but can be difficult for new users to grasp (especially with multiple nested groups of logic).

Alternatives envisagées : Lattice, HubSpot Marketing Hub, Net-Results, Campaign Monitor, ActiveCampaign, Sendinblue, Pardot, Drip, Act-On et Marketo Engage

Logiciel antérieur : Lattice, HubSpot Marketing Hub, Net-Results, Campaign Monitor, ActiveCampaign, Sendinblue, Pardot, Drip, Act-On et Marketo Engage

Pourquoi passer à Ongage : Ongage was able to meet our needs where some of the dedicated ESPs fell-short. Having access to an overlay allowed us to broaden our list of vendors to include SMTP services to get better sending rates without having to make concessions on features. The ability to manage multiple services in a single place is also helpful from an administrative perspective: we only have to train someone to use one interface, maintain documentation for one vendor, we don't have to keep track of each providers idiosyncrasies, etc.