Ongage

Qui utilise Ongage ?

Les marqueurs d'e-mails qui exécutent des opérations d'e-mail à volume élevé savent que les données et la délivrabilité sont essentielles. Ongage vous permet d'optimiser votre portée, votre engagement et de prendre facilement des décisions basées sur des données.

Description de Ongage

Ongage est une plateforme d'e-mail marketing pour les spécialistes du marketing par e-mail qui cherchent à mieux connaître leurs clients et à atteindre leurs boîtes de réception à grande échelle.

Ongage dispose de l'API (Application Programming Interface) de messagerie la plus puissante du marché, d'un relais SMTP intégré et de capacités de segmentation, de personnalisation et d'optimisation des campagnes qu'il faut absolument voir.

Donnez à votre activité de messagerie électronique un nouveau cadre avec Ongage et tirez parti de toutes les fonctionnalités de votre ancienne plateforme, tout en améliorant votre rentabilité, votre capacité de livraison et bien plus encore.

Informations sur Ongage

Ongage

http://www.ongage.com

Fondé en 2011

Ongage Logiciel - 1
Ongage Logiciel - 2
Ongage Logiciel - 3
Ongage Logiciel - 4
Ongage Logiciel - 5
Vidéo de Ongage
Play
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Ongage Logiciel - 5 - aperçu

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À partir de

399,00 $US/mois
10,00 $US/mois
s/o
16,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Ongage

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Ongage - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Actions découlant d'un événement
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Base de données de contacts
  • Base de données des désabonnements
  • Bloqueur de spam
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Champs personnalisables
  • Contenu dynamique
  • Distribution d'e-mails
  • Données en temps réel
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de contenu
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes
  • Gestion des modèles
  • Géolocalisation
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Notifications en temps réel
  • Planification des campagnes
  • Planification des campagnes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Répondeurs automatiques
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi comportemental
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi des clics
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des e-mails
  • Surveillance en temps réel
  • Tests A/B
  • e-mail marketing
  • Éditeur WYSIWYG

Logiciels d'e-mail commercial : afficher la liste complète

  • API
  • Actions découlant d'un événement
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Base de données de contacts
  • Bibliothèque d'images
  • Bloqueur de spam
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Campagnes multiples
  • Champs personnalisables
  • Conformité CAN SPAM
  • Contenu dynamique
  • Distribution d'e-mails
  • E-mails optimisés pour format mobile
  • Enquêtes clients
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Formulaires web
  • Gestion de la liste de diffusion
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des abonnés
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des campagnes e-mail
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des listes
  • Gestion des modèles
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Marketing multicanal
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Planification des campagnes
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Répondeurs automatiques
  • Saisie de leads
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi des clics
  • Suivi des e-mails
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • e-mail marketing
  • Éditeur WYSIWYG

Logiciels d'email marketing : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Archivage et rétention
  • Base de données de contacts
  • Bloqueur de spam
  • Boîtes de réception partagées
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Champs personnalisables
  • Chat et messagerie
  • Distribution d'e-mails
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des boîtes de messagerie
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des modèles
  • Gestion des réponses
  • Gestion des signatures
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Liste blanche et liste noire
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Routage
  • Récupération de données
  • Répondeurs automatiques
  • Réponses préenregistrées
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des clics
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des e-mails
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • e-mail marketing

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Ongage - Alternatives

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Avis sur Ongage

Lire les 30 avis

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par note

5
25
4
5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Anton N.
Anton N.
Email Marketing Manager.
Jeux d’argent et casinos, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/04/2021

"Great ESP to manage multiple SMTP providers"

Commentaires: We have 5 online casino brands and use Ongage for acquisition email campaigns. The main duty is to maintain high deliverability among a number of SMTP providers and manage very high volumes among hundreds of drip email campaigns across the world.

Avantages: The greates thing in Ongage is the feature to manage multiple SMTP providers for email marketing. I didn't see any comparable software in the market with such feature. This is a must for several markets where email marketing is more about deliverability than marketing. You can easily setup dozens of drip campaigns to be sent with two, three SMTP providers each for the specific ISP, for example, Gmail with SMTP #1, Hotmail with SMTP #2, etc for every single drip campaign. Ongage also has many useful features in database segmentation, drip campaigns management, analytics, and reports. All of that makes complex things much easier to manage.

Inconvénients: I am very waiting for the moment when Ongage will allow to group ISPs with different domains but the same company, e.g. Hotmail.de + Hotmail.com + Outlook or Yahoo + AOL, etc.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/04/2021
Cynthia H.
Email Marketing Manager
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/05/2021

"Essential to Our Business"

Commentaires: We were able to optimize our newsletter with this product more so than with our previous ESP. Customer support has been amazing. Our CSM [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is the best and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been such a great resource to every team member.

Avantages: This is exactly the product we needed to grow our email program. The functionality of A/B testing and WYSIWYG edit to create dynamic templates was not only easy to use, but absolutely crucial. Having built-in analytics is also something we use every day to help optimize our programs. Customer support is also attentive, reliable and quick. I know when I submit a ticket, I'm going to get a thoughtful response that will get me where I need to go.

Inconvénients: Integration was pretty easy but there are a couple things we'd like to see:
segment growth over time so we can monitor in the platform how are segments are growing/decreasing
a summary of a/b tests showing the results of the winner and loser so we can see the difference . we can see this in realtime but would like to be able to get this information for tests run early in the morning when we don't have eyes on it

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/05/2021
Eyal H.
VIP Account Manager
Jeux d’argent et casinos, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/04/2021

"eyal's review"

Commentaires: Good and usful software, but it could be much better.

Avantages: I created a new review, because i wrote the wrong email before.
the software is very usful, and offering a lot of options.

Inconvénients: There are a lot of options, but sometimes its hard to learn new stuff on it, sometimes the software get to complicated and un friendly and even if there are a lot of options, its hard to find them.
also - the info button should more friendly too.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/04/2021
Ed C.
Email Deliverability Specialist
E-learning, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/04/2021

"A powerful and effective solution for email marketing."

Commentaires: Our overall experience has been very positive. Not many services can handle our complex segment logic w/o providing access to a raw SQL-like interface, but Ongage is the exception. For some of our providers we have to manage this through a database and hard-flag records for mailing within the ESP! Ongage's solution is versatile and effective. Ongage's ability to "stagger" our sends, deliver across a period of hours rather than all at once, has been very helpful in mitigating deliverability challenges. This is a huge help for maintaining high delivery rates across larger campaigns. Since Ongage works in tandem with email service providers, you can easily move to a new service without having to re-upload your list or fret about losing data. Switching from one SMTP service to another is so much easier with Ongage and helps companies stay nimble.

Avantages: This software provides a "hub" for your email marketing list and can connect to multiple different email service providers. Managing sends through multiple service providers is easy in Ongage. Their platform supports complex list segmentation, incremental campaign deployment, and split-testing. Their support is top-notch, responding quickly to issues, comprehensive resolutions, and provides easy-to-understand descriptions of challenges. We've used multiple vendors over the years but Ongage is the only one where we've seen requested changes implemented directly into the product. Ranging from minor, cosmetic, changes to gigantic "export all send/open/click contact activity as a CSV from the web interface". It's nice to partner with a company who listens to their customers. Their API is robust and we've never had trouble getting the information we need out of their system.

Inconvénients: The cost can be prohibitive for smaller companies and the combination of Ongage plus sending service can be an increase to the cost-per-send when compared to an "out of the box" email service provider. Their segmentation tool is complex. This is great for flexibility but can be difficult for new users to grasp (especially with multiple nested groups of logic).

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/04/2021
Eric G.
Dir Email Marketing
Marketing et publicité, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/04/2021

"It's all about the Support and Features"

Commentaires: All I can say is I wish ever product or service provider had the support that Ongage does. It's all about the customer for them - making sure the program is working the best it can for the user.

Avantages: First I must say the Support is by far the best team I've ever worked with for any product! They go over and above to make sure they have answered your question or found a solution for an issue. The Dev team listens to user case and is open to suggestions to build a better product. Sales team is not only in it to make money but they make sure you are on the correct plan and do what they can to help you all the way through the setup/onboarding process.

Inconvénients: I really have no issues with the product at all. Sure there could be some additional features but I've learned working with Ongage is making a suggestion to them and if it's a value for other customers or just a damn good idea they will implement over time.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/04/2021