iBE.net

par Integrated Business Environment

4 / 5 13 avis
iBE.net

Logiciels les + demandés


Pour qui ?

Professional Services: consulting, IT implementation and support, engineering, architects, marketing & legal firms

Notes moyennes

13 avis
  • Note globale 4 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 149,00 $US/mois
  • Prix $10/user/month on average (blended/discounted)
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Integrated Business Environment
  • http://ibe.net
  • Fondé en 2011

En savoir plus sur iBE.net

iBE.net provides end to end cloud and mobile support for professional services firms. Our suite eliminates the cost of managing many systems. Users benefit from a customized and industry tailored solution, with just the features they want. Complete with time, expenses, project financials, billing, HR, CRM, resource planning, workflow, Quickbooks integration and powerful reporting - iBE.net drives significant improvements in productivity for services firms with 10 or more employees worldwide

iBE.net - Fonctionnalités

  • CRM
  • Facturation
  • Gestion de projets
  • Gestion des devis
  • Gestion des documents
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Génération d'offres
  • Outils de collaboration
  • Portail client
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Achats
  • CRM
  • Facturation
  • Gestion de la formation
  • Gestion de projets
  • Gestion des commandes
  • Gestion des employés
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des stocks
  • Gestion du marketing
  • Gestion financière
  • Mesure des performances
  • Planification
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Diagrammes de Gantt
  • Gestion des idées
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Gestion du budget
  • Modèles personnalisables
  • Méthodes Agile
  • Méthodes classiques
  • Outils de collaboration
  • Portail client
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût
  • Tableau kanban
  • Base de données des employés
  • Calcul des heures supplémentaires
  • Facturation
  • Gestion des feuilles de temps
  • Heures facturables et non facturables
  • Saisie automatique du temps
  • Suivi des vacances/congés
  • Suivi du temps hors ligne
  • Suivi du temps mobile
  • Taux de facturation multiples
  • Facturation
  • Gestion des remboursements
  • Suivi des activités
  • Suivi des frais
  • Suivi des projets
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps par client
  • Suivi du temps par projet
  • Contrôle des dépenses
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des reçus
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Suivi du temps
  • Téléchargement de reçus

Produits suggérés

Avis les plus utiles sur iBE.net

Using iBE in an IT services company

Traduire avec Google Translate Publié le 15/03/2017
Simon H.
Managing Consultant
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We are a medium sized IT Services company with offices in the UK, Switzerland, India and Singapore. We chose iBE as a cost effective solution to replace our inefficient timesheet and expenses process and reduce the amount of manual effort involved in consolidating data and billing our clients.
As a PeopleSoft implementer, we are very familiar with HR systems and I'm delighted to be able to report that functionality wise, iBE has very good coverage. HR admin is effective dated which is good, the system is multi-company and multi-currency which was a crucial requirement for us and menu security allows us to restrict data access to only those who should see it. We've used a small implementation team (i.e. me) so it has been important to take each process in turn and make sure it is configured, data is loaded correctly and then tested thoroughly before releasing it to our consultants. The basic configuration is easy to do so long as you have a firm idea of your requirements before you start (as with any system configuration project) and the iBE guys have been very helpful with this aspect. We've implemented Absence, Expenses, and Timesheets and are looking at Staff Planning next. The help pages are extremely useful but we have developed custom user guides to show the system with our own data in it.
The mobile apps lag slightly behind in their development so I would advise a full test cycle.
I cannot fault iBE in the support they have given us; they have been extremely responsive to any enhancements we have requested and also to resolving the bugs that we have uncovered during testing and launch.

Avantages: Flexibility, functionality, support provided by the vendor.

Inconvénients: Some of the screens could be more intuitive. Mobile apps still rather immature. Security options should allow greater control than they do.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Integrated Business Environment le 15/03/2017

Thanks for your review and comments. Much Appreciated!

Very solid product and this product will enable your business to scale

Traduire avec Google Translate Publié le 21/03/2017
Sam M.
CEO
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Evaluating iBE by the features for the price, there is no better product out there. We evaluated 15 PSA solutions, and iBE was the only product out there that could manage our professional service and software resale business from lead to opportunity to closure to project management to invoice. It was also the only product that could meet our requirements without major surgery. The UI takes a little getting used to, but works great for our needs. When we do find bugs or other issues, customer support has been very responsive and fixed critical issues immediately. Expect to spend some effort up front on implementation because the product is very flexible and can be implemented in many ways (without writing code), but I would highly recommend iBE to any PS organization.

Avantages: Flexible, scalable and covers the PSA process from lead to invoice.

Inconvénients: UI takes some getting used to.

Lire d'autres avis