Pour qui ?

Destiné aux entreprises qui cherchent à éliminer les processus papier et à atteindre l'excellence opérationnelle. Ces clients incluent SMB aux entreprises.

Notes moyennes

157 avis
  • Note globale 4.6 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.4 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.4 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 15,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau

Informations sur l'éditeur

  • ProntoForms
  • http://www.prontoforms.com
  • Fondé en 2001

En savoir plus sur ProntoForms - Mobile Forms

ProntoForms est un fournisseur leader de formulaires mobiles intelligents pour les organisations déployant de grandes équipes sur le terrain. Développer rapidement des applications mobiles personnalisées pour collecter et analyser des données de terrain sur smartphones et tablettes - disponibles soit en tant que solution autonome, soit en tant qu'interface mobile vers les systèmes d'enregistrement de l'entreprise. Plus de 100 000 abonnés exploitent cette solution intuitive, sécurisée et évolutive pour accroître la productivité, améliorer la qualité du service et atténuer les risques. Aucun codage requis.

ProntoForms - Mobile Forms - Fonctionnalités

  • Gestion de la formation
  • Gestion de la santé au travail
  • Gestion de la sécurité au travail
  • Gestion des audits
  • Gestion des documents
  • Gestion des incidents
  • Gestion des inspections
  • Gestion des matières dangereuses
  • Gestion des risques
  • Logiciels d'actions préventives et correctives
  • Rapports et analyses
  • Tenue des dossiers OSHA
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des problèmes
  • Gestion des tâches
  • Planification d'audit
  • Suivi des ressources
  • Tableau de bord
  • Évaluation des risques
  • Base de données de clients
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des sous-traitants
  • Impression sur place
  • Modèles de rapport
  • Rapports avec photos
  • Reconnaissance vocale
  • Suivi des équipements
  • Archivage et rétention
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Collaboration
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création et conception de formulaires
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de versions
  • Recherche en texte intégral
  • Contrôle des sources
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Débogage
  • Développement d'applications web
  • Développement de logiciel
  • Développement mobile
  • Factorisation de code
  • Gestion du déploiement
  • Modélisation de données
  • Outils de collaboration
  • Rapports et analyses
  • Sans code
  • Tests de compatibilité
  • Agrégation et publication de données
  • Assemblage drag and drop
  • Automatisation des processus métiers
  • Développement assisté par IA
  • Développement collaboratif
  • Développement d'application web ou mobile
  • Gestion des exigences
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des intégrations
  • Gestion des itérations
  • Gestion du déploiement
  • Modèles
  • Modélisation visuelle
  • Suivi des performances
  • Biens commerciaux
  • Gestion de l'espace
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des incidents
  • Gestion des inspections
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des équipements
  • Maintenance préventive
  • Planification des installations
  • Planification des salles
  • Pour écoles
  • Propriétés résidentielles
  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Expédition
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi du temps en ligne
  • Base de données de clients
  • Création de bons de travail
  • Devis
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Maintenance préventive
  • Planification
  • Rendez-vous récurrents
  • Routage
  • Assistance téléphonique
  • Câble
  • Eau
  • Facturation
  • Gaz naturel
  • Gestion des clients
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des usines
  • Gestion du personnel
  • Ordures
  • Planification de la demande
  • Électricité
  • Accès à distance
  • Automatisation des formulaires
  • Collecte de données
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des applications
  • Gestion des données
  • Gestion des fichiers
  • Lecture de codes-barres
  • Messagerie mobile
  • Surveillance des systèmes à distance
  • Duplication de données
  • Détection d'abréviations
  • Détection des différences phonétiques
  • Détection des fautes de frappes
  • Récupération de données
  • Saisie et transfert de données
  • Scan et analyse d'image
  • Vérification de la saisie de données
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des études
  • Imagerie de documents
  • Indexation de documents
  • Piste d'audit
  • Saisie de données
  • Saisie décentralisée
  • Saisie à distance
  • Suivi des dossiers
  • Vérification de données
  • Accès mobile
  • Automatisation des processus métiers
  • Configuration des workflows
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des tâches
  • Intégrations de tiers
  • Sans code
  • Suivi de la conformité
  • Tableau de bord personnalisable
  • Éditeur graphique de workflow
  • Analyse du prix de l'énergie
  • Audit des factures
  • Base de données des factures
  • Benchmarking
  • Budgétisation et prévision
  • Contrôle des charges
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des contrats
  • Gestion des risques
  • Importation de factures
  • Normalisation météorologique
  • Planification des installations
  • Prévision des charges
  • Rapports sur les coûts et l'utilisation
  • Suivi des compteurs
  • Suivi des gaz à effet de serre
  • Suivi des émissions
  • Coût des tâches
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la logistique
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de matériel
  • Gestion de projets
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des ressources
  • Gestion des stocks
  • Gestion des équipements
  • Planification
  • Devis
  • ERP
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de la qualité
  • Gestion de la sécurité
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des expéditions
  • Intégration comptable
  • MES (Manufacturing Execution System)
  • MRP (material resource planning)
  • Rapports et analyses

Avis les plus utiles sur ProntoForms - Mobile Forms

Intelligent Invoicing Made Easy- Pronto Forms Mobile- Forms

Publié le 26/10/2016
Judi G.
Administrative Team
Produits alimentaires, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Our company was using a paper based 3 copy invoicing system 3 years ago and our new owner started out looking to reduce this labour & time consuming process at the end of every monthly billing cycle in the office. We did our research and found Pronto Forms seemed like a good match for getting the job done. The mobile application also allowed us to equip our Service Technicians out in the field with a mobile device to process invoices on the spot. This brought multiple effiencies and time consuming cuts to their work day as well. They were able to process invoices on the spot , obtaining the custmer approval signature and adding as many comments as necessary to alert inside office staff or customer management of a potential issue or condition. Not only are we working more efficiently, but we have reduced some of the added pressure and amount of time the Service Technicians in the field were spending on administration.
The Pronto Forms Development Staff and the Technical Support Staff are easily accessible and respond with solutions in a timely matter. They are easy to work with and bring information to us in a non technical manner, that we who may not be at the same technical level of knowledge, understand.
We continue to work with the Pronto Team to develop and implement custom forms as our business expands, and we offer additional services to newly acquired customer demographics.
We have had great results thus far with Pronto Forms and as we continuing to expand our business will look to their knowledge and expertise for the custom form fit.

Avantages: On the development side- being able to customize an automated invoice to specific requirements of a type of customer that will still provide all requirements of the business side.
On the Implementation side- ease of use. Minimal errors even though humanly driven.

Inconvénients: Difficulty in accessing the actual raw data files after 45 days.

Taylor Freezer

Publié le 29/10/2016
Randy E.
President
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The last round of beta releases; Repeating sections & Conditional Logic, is a major step forward, but you need to get caught up on the web portal so we can adjust the forms on beta changes ourselves (I'm also involved with that beta team and reviewed the first draft last week). Still need major functionality added in file (data source) features and more advanced conditional logic to make this product top end. Customer service in the past was just so, so and Taylor felt like their voice was not being heard and was actually starting to look at alternatives mostly due to of lack of functionality . But lately since being very involved with various beta teams, the contact level has been superior, and response great. The enhancements we've been asking for, for years are starting to become available and Taylor is starting to see light at the end of the tunnel. If this tend continues, Taylor will continue to deploy this product.

Avantages: The ease of use

Inconvénients: Lack of programming functionality from a design stand point. We need a highly sophisticated form to make this work for us, and we are not yet there.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ProntoForms le 04/11/2016

Randy,

Great review - we're continually working on our platform and the services that support it, so we're glad to hear improvements are being appreciated.

You're helping us push the envelope of our capabilities, thanks again for helping us in our beta progam.

Best,
Jordan @ ProntoForms

Exceptional Features, Value, Service

Publié le 28/10/2016
Cleon M.
eLearnign Specialist
Appareils médicaux, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Form the very start, the ProntoForms people and their forms & service have been exceptional. My custom form processes, for entry & approval were addressed by the ProntoForms developers under the guidance of an wonderful Project Manager. They listed carefully and created an APP environment to meet the demanding needs of the salesforce. we covered every aspect, process steps, details on the screen, best formats, folders, data flow, yes, we covered everything.. The account management group was always there to provide support and consultation too.
Our ProntoForm form is successfully operating after two years in production - still going strong. A true measure of success- satisfied salespeople.. that's a great accomplishment!
The PronotForms support team is one of the best that I've ever experienced.. Timely, practical accurate responses and solutions, even going the extra mile to provide creative options when I have exceptions! Every member of ProntoForms team is personable, dedicated, and focused.. Ask me about value?.. Satisfied salespeople, a service level near 100%. my management pleased with the data received, and I have time for other projects .. PRICELESS Thanks ProntoForms - SUPER Job!!

Avantages: Simple to use, almost fail proof for data flow, and consistently functions as promised

Inconvénients: Need to updated form content a bit clumsy

Data forms are more uniform, consistant & accurate

Publié le 19/11/2018
Mark F.
Remote Feed Supervisor
Agriculture, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We have always had a problem with delay in data entry. Now that prontoforms is easy to use and connected via mobile network, forms come in on time and in one format set from our form building team. With one person controlling the format and output it makes the process more uniform and organized as well.

Avantages: The software is very user friendly from building the forms to entering the forms on the ipad. The process is easy to deploy and manage for all users no matter your level of experience in technology. All forms come in the same format in almost real time. Very few errors now compared to the old methods and also easy to revise and resend when there is an error by user.

Inconvénients: One of our few complaints is the freedom to update and change the form when there is a custom layout attached. The form is then locked which i understand if there are certain changes made it could make the output nonfunctional. There should be a layout builder we could use similar to the form builder. I mentioned this in a previous review and was sent a link to custom layout builder. Will be trying this out and update with my thoughts. Thank you for getting back to me promptly!

Diversified Maintenance Pronto Forms Review

Publié le 01/11/2016
Patricia R.
Manager - Business Data Analysis/Pronto Forms
Eau/gaz/électricité, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Pronto Forms has provided a platform in which we can give the much needed feedback to the users. It gives us the information necessary to manage our teams and make business decisions. The best part is how quickly we can receive the information. Getting QCs or KPIs in real time as soon as the submit them is priceless.

Avantages: The ability to create information in real time. The ability to have custom emails and multiple destinations and using filters to distribute just what they need to know. Capturing pictures and signatures. Map locations and many other features. And the ability to customize any form to any type of business.

Inconvénients: The forms builder not allowing us to use bold or underline or other fonts to really make our forms look good. The PDFs are still a little plain and we would like to make them look better. Things like indenting and others would make it easier to make the forms look better.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ProntoForms le 04/11/2016

Patricia,

Thank you for the review.

We have functionality that will support being able to see the last QC done at a site! Expect contact from your account manager shortly to take you through it.

Best,
Jordan @ ProntoForms

Lire d'autres avis