PandaDoc

PandaDoc

par PandaDoc

Qui utilise PandaDoc ?

PandaDoc est au service d'organisations de toutes tailles, des PME aux grandes entreprises, des toiletteurs pour chiens à Panasonic. Ils peuvent aider presque toutes les entreprises à rationaliser leurs processus de devis et de documentation.

Description de PandaDoc

PandaDoc est une solution complète pour vos documents numériques, conçue pour l'efficacité. Créez, envoyez, suivez et signez électroniquement des documents, le tout à partir d'une plateforme intuitive et conviviale. Boostez votre stratégie CRM grâce aux intégrations PandaDoc.

PandaDoc est idéal pour la gestion des documents organisationnels, y compris les propositions, devis, contrats, documents RH, etc. Créez des documents riches en médias en un seul clic. Accédez à tout moment à vos documents complétés depuis la plateforme.

Informations sur PandaDoc

PandaDoc

http://www.pandadoc.com

Fondé en 2013

Prix de PandaDoc

PandaDoc est disponible à partir de 9,00 $US/mois. PandaDoc est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de PandaDoc ci-dessous.

À partir de

9,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

PandaDoc - Fonctionnalités

Logiciels d'aide à la vente
Collaboration
Gestion de contenu
Gestion de la formation
Gestion des contacts
Gestion des documents
Gestion des leads
Gestion des objectifs et des quotas
Gestion des offres
Gestion des performances
Gestion des présentations
Gestion des réunions
Gestion du territoire
Bibliothèque de contenu
Collaboration
Gestion de la base de connaissances
Gestion de versions
Gestion des appels d'offres
Gestion des contacts
Gestion des documents
Gestion des flux de travail
Gestion des pipelines
Modèles
Piste d'audit
Signature électronique
Configurateur de produits
Dessin 2D
Devis
Gestion des renouvellements
Modélisation 3D
Portail libre-service
Tarification et calculs des coûts
Vente guidée
Workflow d'approbation
e-commerce
Configurateur de produits
Devis automatisé
Gestion des catalogues
Gestion des contacts
Gestion des prix
Gestion des remises
Portail client
Stratégie de marque personnalisable
Base de données de contacts
Calculateur d'impôts
Facturation des dépenses imprévues
Facturation des projets
Facturation en ligne
Facturation récurrente et des abonnements
Facturation à l'heure
Factures personnalisables
Gestion des demandes de paiement
Paiements en ligne
Paiements mobiles
Portail de facturation
Prise en charge de plusieurs devises
Traitement des paiements
Contrats formalistes
Contrats gouvernementaux
Côté achat (fournisseurs)
Côté vente (clients)
Gestion de cycle de vie des contrats
Gestion de versions
Gestion des flux de travail
Modèles prédéfinis
Recherche en texte intégral
Signature électronique
Suivi de la conformité
Suivi de la progression
Accès hors ligne
Archivage de documents
Assemblage de documents
Conversion du type de fichier
Gestion de versions
Indexation de documents
Outils de collaboration
Reconnaissance optique de caractères
Récupération des fichiers
Rétention de documents
Signature électronique
Suivi de la conformité
Analyse de documents
Authentification
Modèles personnalisables
Piste d'audit
Rappels automatiques
Signature de plusieurs parties
Signature mobile
Suivi de la progression des tâches
Accès mobile
Automatisation des processus métiers
Configuration des workflows
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des calendriers
Gestion des documents
Gestion des formulaires
Gestion des tâches
Intégrations de tiers
Sans code
Suivi de la conformité
Tableau de bord personnalisable
Éditeur graphique de workflow

Avis sur PandaDoc

Afficher 5 avis sur 674

Note globale
4.5/5
Facilité d'utilisation
4.3/5
Service client
4.4/5
Fonctionnalités
4.2/5
Rapport qualité-prix
4.3/5

All-around great proposal software and automation tool.

Publié le 11/05/2018
Heather C.
Senior Marketing Communications Manager
Comptabilité, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: PandaDoc has allowed us to streamline our proposal process tremendously. Because of the content library, template functions and ease of use, we've been able to double the number of proposals we put out in the same timeframe before implementation.
The analytics reporting feature has assisted in increasing our win rates. We can hone in on the areas of our proposals that resonate with our prospects, allowing the follow-up meetings to be more focused - discussing targeted, relevant themes, services and needs.
PandaDoc's development team is very open to feedback and ideas on how to improve the platform. It's refreshing to work with a company that takes your input and one-off special requests to not only deliver on those requests for you but roll out these changes across the board for all of their users. Having a say in the process of polishing and tweaking a product to work best for us is a value-added benefit.
The various plug-ins for other software, such as CRM systems, is useful for collaboration between departments.
The ability to customize the CSS to fit our brand is essential. We can customize templates with designs that fulfill each of our needs.
Having multiple workspaces under one account is extremely helpful keeping documents separated for different departments and projects.

Inconvénients: There are a few small issues that we've run into, however, the pros of this software heavily outweigh the cons. PandaDoc does not allow for multiple users to work in a document at the same time, but I believe this is something that is being addressed in the new editor or at least on the buildout updates for the future.
From time to time we will run into small formatting issues due to a glitch in the coding. More often than not, they are isolated to one document. For a couple of issues we ran into, the development team was able to provide a timely fix, and the issues have been non-recurring.
In the past few years that we've been using the platform, we have only had three instances where the software was down, two of those instances were for less than an hour. Even with the downtime, we have never missed a deadline to deliver a proposal, even in an industry where RFPs are common.

Efficiency

Publié le 11/10/2019
William S.
Sales Executive
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Sales, is, about efficiency. Having control of the little elements and details that quickly tend to be out of your control. PandaDoc makes things easier.
The obvious is it allows you to create documents with easy templates and modules to follow. What I like most are the features that come after. When you send a document it lets you know when it is opened, how long its opened and which part of the document the receiver pays most attention to. That is an invaluable bit of information when entering negotiations.
It also ensures accountability by recording every transition the document has undergone from creation, editing to approvals

Avantages: The tracking and Audit trail features
The activity log of the receiver's actions.
Allowing clients to sign electronically.
Adding an in-person sign feature for assistance by sales rep

Inconvénients: Nothing at the moment. Yet to find something I hate about PandaDoc. Still using, will revert when I find one.

Panda Doc

Publié le 04/02/2020
Emmarose D.
Office Administrator
Construction, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Panda doc has made our business run much smoother. We use it for sales agreements and can be signed off on in less than 5 minutes. Additionally, it saves so much paper.

Avantages: Panda Doc expedites the process for signing off on our custom products. It also integrates with Stripe and makes processing deposits extremely easy. I use Panda Doc every day and love it.

Inconvénients: There are very few things i dislike about Panda Doc. The only one that currently comes to mind is that, when selecting items that are optional, the block has to be clicked on to be activated and then the options can be selected. This sometimes leads to clients being confused or missing options they wanted.

Value for a growing sales team, great layers of customization

Publié le 03/12/2019
Brendan O.
Sales and Partner Enablement Lead
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall experience was very positive, some small nitpicks on the editing of documents. Would recommend to growing sales teams.

Avantages: Great experience to use as a sales rep, the pre-set blocks to drop into quotes or invoices made it simple to get documents ready to go. Tracking opens and comments being built in was a great experience, especially sending reminders via the app.

Inconvénients: Sometimes the mapping to Salesforce was tough to reconcile and formatting text could be cumbersome at times.

Could Be Great With A Few Tweaks

Publié le 14/08/2019
Matthew J.
Event Manager
Divertissement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
3/5
Facilité d'utilisation
3/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I am able to send the quantity I need without any additional payments to PandaDoc.

Avantages: The annual price is better than other competitors by a long shot. Can also send unlimited documents which is what we need since I send a lot of contracts.

Inconvénients: 1. The mobile cell phone signing feature is called"In Person Signing" which is not really very clear to the people I send documents to 2. Using an iOS device the mobile signature feature is flawed, many kinks that need to be worked out. Currently it is confusing to people how to actually sign from a cell phone. I put in a fixit request more than a month ago, they are supposedly working on it, but there has not been a fix as of today. 3. The input fields take longer to put in the document and assign to signers than competitors.