RepeatRewards

par Pro/Phase Marketing

Qui utilise RepeatRewards ?

RepeatRewards est adapté aux entreprises indépendantes, aux entreprises qui possèdent plusieurs succursales et aux franchises. L'éditeur offre ses services aux restaurants, pharmacies, fournisseurs d'équipement, commerces de détail et autres fournisseurs de services personnels (salons, etc.).

Description de RepeatRewards

RepeatRewards propose un logiciel de fidélisation client efficace, abordable et bien plus encore ! Tirez parti de tous les outils nécessaires pour créer et gérer une base de données client et récompenser les clients afin qu'ils dépensent plus. Vous allez adorer les campagnes marketing personnalisées et éprouvées de l'éditeur, disponibles via publipostage, e-mail et applications mobiles. De plus, vous pouvez ajouter d'autres services qui fonctionnent avec le logiciel de fidélisation client de RepeatRewards, comme le parrainage et les sondages. Compatible avec de nombreux points de vente.

Informations sur RepeatRewards

Pro/Phase Marketing

http://www.repeatrewards.com

Fondé en 1986

RepeatRewards Logiciel - 1
RepeatRewards Logiciel - 2
RepeatRewards Logiciel - 3
RepeatRewards Logiciel - 4
RepeatRewards Logiciel - 5
Vidéo de RepeatRewards
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À partir de

39,00 $US/mois
59,00 $US/mois
14,00 $US/mois
59,95 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de RepeatRewards

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

RepeatRewards - Fonctionnalités

  • API
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Base de données de clients
  • CRM
  • Campagnes multiples
  • Carte de fidélité
  • Cartes de fidélité
  • Communication multicanal
  • Comptes clients
  • Données en temps réel
  • Enquêtes clients
  • Enquêtes et feedback
  • Gamification
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la communication
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des récompenses
  • Gestion du marketing par SMS
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Marketing multicanal
  • Mesure des performances
  • Modèles personnalisables
  • Planification des campagnes
  • Point de vente (PDV)
  • Portail client
  • Portail des membres
  • Profils de clients
  • Promotion sociale
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Segmentation
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'activité des clients
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi des références
  • Tableau de bord d'activités
  • e-mail marketing

Logiciels de fidélisation client : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Base de données de clients
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Campagnes multiples
  • Carte de fidélité
  • Cartes de fidélité
  • Comptes clients
  • Distribution d'e-mails
  • Données en temps réel
  • Gamification
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la communication
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des avantages
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des canaux
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des récompenses
  • Gestion du marketing par SMS
  • Géolocalisation
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Marketing multicanal
  • Notifications en temps réel
  • Planification des campagnes
  • Point de vente (PDV)
  • Portail des membres
  • Profils de clients
  • Rapports et statistiques
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'activité des clients
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi des références
  • Système de fidélité sans carte
  • Tableau de bord d'activités
  • e-mail marketing

Logiciels de fidélisation client pour PME : afficher la liste complète

RepeatRewards - Alternatives

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Avis sur RepeatRewards

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,3
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,4

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Utilisateur vérifié
Social Media Coordinator
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/10/2018

"We LOVE using RepeatRewards!"

Commentaires: We will continue using RepeatRewards to track our customers' purchases and rewards -- it's fun and easy to use overall!

Avantages: RepeatRewards makes it easy for our customers to earn loyalty points and gift certificates for our store! It also makes it easy to compile information (such as statistics, age group, and frequent shoppers) to make it easier for us to advertise for their needs.

Inconvénients: It was a little difficult to figure out the software at first -- there are tutorials to use the product, however, we still had to figure out some of the features on our own accord.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/10/2018
David K.
Owner
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/06/2017

"The past few months the system has been huge improvements the that customer service is awesome!"

Commentaires: EMail , postcard, letters, newsletter, surveys, follow ups, lost customers, Bdays, anniversaries, and more on autopilot. Customer service is top notch and pricing for the service is well worth the ROI.

Avantages: It emails customers if that bounces auto postcards go out
Newsletter service I've started using recently is excellent the price is good, printed and eversion is sent. Color printed pricing is the best I've found.
The software is getting updated to easier reading and easier to use
Staff is outstanding easy to communicate with and good attitude.
I belive it's one of the most robust rewards system out thier.

Inconvénients: They are improving things as I write this so comparing it to the past and writing about the past would not be fair in my opinion.
Maybe having a POS system for Clothing that is integrated would be awesome and that would be the perfect world.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Pro/Phase Marketing le 21/06/2017

Thanks for the review! We're glad you are enjoying the program and we are happy to hear you are excited about all the new features we came out with recently and are in development with currently! If you ever need anything at all, please do not hesitate to ask. -RepeatRewards

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/06/2017
Genn H.
manager
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/12/2016

"Rewards experience!"

Commentaires: I believe in order to take advantage of all the system has to offer you must have someone in your organization be the go-to person for your companies rewards. The system is pretty simple to use and signing up members is easy BUT I think in order to get the best bang for your buck repeat rewards need to rejuvenate their customer service, team. I think my company would utilize more of the product if we understood better the ways to make the system work more efficiently for our company. If you chose to utilize rewards in your company they definitely work but you must have a dedicated staff member who works the process weekly - it needs time and dedication. I would be thrilled if they would offer online tutorials on how to utilize some of the tools and implement changes.

Avantages: I like the ease of entering new members and some of the reporting is interesting to see. I do like that you can export into Excel any information / reporting.

Inconvénients: I don't like that I can't find "help" for areas that I don't utilize that would benefit my company. when I reach out to customer service I get quick links and walk through but I think with the technology they could have customers help themselves with more on-line how to - visuals are much better... I also feel like I'm only scratching the service of what the program has to offer which is frustration - I love companies that are pro-active and push me to see what other things the program has to offer.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Pro/Phase Marketing le 14/12/2016

Thanks for the review! We really appreciate you taking the time to submit it. One of our team members here will be reaching out to your shortly to go over our services in more detail to discuss what may be a good fit to consider changing or adding to your program.
-RepeatRewards

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/12/2016
Kim H.
Marketing Manager
Matériaux de construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/05/2021

"Repeat Rewards easy to use"

Commentaires: We have been able to have a rewards program with very little effort and expense. We have almost 1500 rewards customers and they do use there rewards on future purchases, so it does promote shopper loyalty.

Avantages: Very easy to set up customers.Easy to add purchases on the backend. The reports and look up features are easy to understand. The link to send an email list to constant contact is very useful. The service is affordable.

Inconvénients: The email templates are a little restrictive in that you can't customize the graphics and offers. Sometimes the service is unavailable when customers are trying to redeem points.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/05/2021
Jennifer M.
Co-Owner
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/05/2018

"Customer since 2006"

Commentaires: HAPPY CUSTOMERS

Avantages: The software has so much capability -you use it all (all of the analysis & reporting) or just the individual parts you want/need. It is easy to find key data about your customers & their spending habits. We love our reward program-the customers dine, earn rewards & can easily redeem them. Repeat Rewards makes it easy for a small business like us!

Inconvénients: It's not that I don't like the new version of the software (because I am a creature of habit) but I find myself going back to the older version to enter new member application data quickly.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Pro/Phase Marketing le 04/06/2018

Thanks for the review! We're glad to hear how well things are working for your restaurant. We understand that new software can take a little getting used to but we'll be reaching out to see if you have any suggestions for ways we could make entering in new members easier with the new version of the merchant portal. We are always making updates based on customer feedback and would love to hear your thoughts. Thanks!
-RepeatRewards

  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/05/2018