15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Timely

C'est le moyen le plus rapide et le plus précis pour suivre le temps des personnes et des entreprises. Le suivi automatique du temps vous permet de ne jamais oublier sur quoi vous avez travaillé. La planification intelligente des ressources garantit que le temps de chacun est utilisé. Un reporting puissant vous aide à identifier les opportunités d'amélioration de la productivité.

Qui utilise Timely ?

Tous ceux qui ont besoin de savoir combien de temps ils consacrent aux projets et aux tâches.

Timely Logiciel - 1
Timely Logiciel - 2
Timely Logiciel - 3
Timely Logiciel - 4

Timely ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Timely

Timely

4,7 (214)
11,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
69
12
4,6 (214)
4,5 (214)
4,6 (214)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
101
5
4,5 (306)
4,2 (306)
4,4 (306)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Timely

ABC Glofox
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des abonnements
Réservation en ligne
Booksy
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
Square Appointments
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Planification des rendez-vous
Réservation en ligne
Float
Fonctionnalités les mieux notées
Planification du personnel
Planification et programmation de projets
Reporting et suivi de projet
Pipefy
Fonctionnalités les mieux notées
Configuration des workflows
Modification et mise à jour des tâches
Suivi de la progression des tâches
Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Recherche/Filtre
Time Tracker
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne
Toggl Track
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps et des dépenses
Timely
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification
Planification des rendez-vous

Avis sur Timely

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
25%
3
4%
Brian
Brian
Consultant (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Conseil en gestion
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Timely is my go-to app to record my consulting and board hours

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

I use Timely across 3 platforms - iPhone, iPad, Mac - and all work seamlessly to keep track of my billable (and unbillable) hours. The interfaces are simple to understand and to use, and I'm much more confident in my recorded time than with other methods I've used. I appreciate how hard the Timely team works to add features to the product, and the company is responsive to my questions.

Inconvénients :

I pay a monthly subscription fee for unlimited project/client time tracking, which is great for Timely and would be fine for a consultant / lawyer / business owner who has multiple clients or projects to bill to. Most times I only have 1 or 2 projects on the go at once, and I'd like to see a "light" monthly fee added. If you have billable and non-billable hours for a project/client, you have to set up 2 different projects in order to properly tabulate the hours and invoice amounts. Timely's "tag" feature doesn't really work to keep billable and non-billable hours distinct when it comes time to determine how much to bill the client.

Rick
Director (Australie)
Matériel informatique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Revolutionary for Time capture

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : As a business owner, it is fantastic to get accurate and 'timely' submitted time sheets from staff each and every week. For the user, once you find your preferred method of capture, it is a breeze from there in.

Avantages :

The best thing about Timely is that it lets you focus on your work first, time capture second. Traditionally within an organisation with time sheets you need to constantly keep on top of your time entries or it will snowball into a big mess by the end of the week. Timely allows you to just get on with things and perhaps at the end of the week, you just approve the timesheet pre-filled for you.

Inconvénients :

When I sign up my staff to the software it can be a little overwhelming to get your head around things, and some have had minor teething issues with the memory app tracking. Once they get going its full steam ahead.

Gauthier
CFO (R.-U.)
Design, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great Tool but the AI add on is a gadget

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

Easy to use, friendly UI and a lot of report available (and possibility to share with external partners).

Inconvénients :

The AI add on doesn't really work and my laptop froze all the time after setting it up. I add to remove it and I can't use this functionality.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Used Timely to record time worked and tasks completed

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : Timely organizes time info visually very well.

Avantages :

I liked the way that Timely visually assembled information to be seen en mass. It made the ability to see quickly and easily where time opportunities were for our business.

Inconvénients :

Timely was not quite what we were looking for. It's a good program but ultimately we were unable to use it in tandem with other programs we were more committed to.

Siger
Multimedia Designer (Pays-Bas)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Design, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Lifesaver

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : It saves me a lot of money because I track time I missed otherwise. And in that way it is more fun to do!

Avantages :

I really like the memory function. Some days you are so busy you forget about tracking time (and thus missing income). But with memory I can easily see what I have done, when I have done it and how much time I spend on it. Clear overview of spend budget within projects.

Inconvénients :

The reporting function could use a little more branding, now it's just a standard template.