Fivestars

Qui utilise Fivestars ?

Petites et moyennes entreprises avec des emplacements physiques. Actuellement disponible pour toutes les entreprises aux États-Unis.

Description de Fivestars

Besoin d'un meilleur moyen d'atteindre vos clients ? Plus de 14 000 entreprises utilisent Fivestars pour stimuler la fidélisation des clients 2 fois plus efficacement avec des outils marketing par texte, e-mail et application mobile. Un écran tactile gratuit vous sera fourni pour inscrire facilement vos clients. Grâce à AutoPilot et ses offres illimitées, gardez une longueur d'avance en contactant automatiquement les clients avec la bonne offre, au bon moment. Des rapports détaillés sur la visite de vos clients et leurs comportements en matière de dépenses sont également proposés.

Informations sur Fivestars

Fivestars Loyalty

http://www.fivestars.com

Fondé en 2011

Prix de Fivestars

Fivestars n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Fivestars est disponible à partir de 299,00 $US/mois.

Spotlight_media_placeholder

À partir de

299,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Fivestars - Fonctionnalités

Logiciels d'expérience client
Analyse de texte
Analyse des sentiments
Analyse prédictive
Analytique
Collecte de données multicanal
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des connaissances
Gestion des enquêtes et sondages
Segmentation de la clientèle
Tableau de bord
CRM
Carte de fidélité
Cartes de fidélité
Gestion des abonnements
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des récompenses
Portail des membres
Suivi des activités
Suivi des références
CRM
Gestion des abonnements
Gestion des remises
Gestion des récompenses
Portail des membres
Suivi de l'activité des clients
Suivi des références
Système de carte de fidélité
Système de cartes cadeaux
Système de fidélité sans carte
Conformité PCI
Facturation
Facturation récurrente
Intégration des caisses
Intégration des services de traitement des paiements
Paiements en personne
Paiements mobiles
Portails de paiement multiples
Prévention des paiements frauduleux
Rapports et analyses
Signature électronique
Sécurité des données
Traitement de cryptomonnaies
Traitement des cartes de crédit et de débit
Traitement des paiements
Traitement des paiements ACH
Traitement des paiements en ligne

Avis sur Fivestars

Afficher 5 avis sur 1 192

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,5/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,5/5
Phoebe T.
Private Tutor
E-learning, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/06/2020

"Not just for your normal businesses."

Commentaires: As I mentioned before, Fivestars has enabled me to engage with my clients and their parents without having to make them spend a lot of money for other tutors and learning academies. They are able to enjoy the coupons and rewards while having the feeling that they can trust my abilities in teaching and tutoring. Fivestars has been easy to use and very important to my business.

Avantages: I like being able to implement rewards for students that I work with to encourage them to keep on attending tutoring sessions while saving a significant amount of money compared to other starting prices for other private tutors. It is also an incentive for parents or students to push their kids to keep on developing their skills while supporting my own tutoring business.

Inconvénients: There is nothing wrong with this software. I have enjoyed every feature and I am excited for new updates and ways to engage with my clients.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/06/2020
Roy R.
Marketing Manager
Génie mécanique ou industriel, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/10/2019

"Fivestars is a wonderful restaurant rewards program that gets your customers back"

Commentaires: Overall, I would recommend this customer loyalty program. A large portion of my customers use it and I see them coming back for more.

Avantages: The best part of this application is my customers get rewards for eating at my restaurant. The more they come, the more points they get. In return the more business I get, a lot of people use this.

Inconvénients: The set up process is a little confusing. I had called customer service for help and was on hold for half an hour.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/10/2019
Tara N.
owner
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2019

"Lies and then more lies"

Commentaires: Horrible
Their rep made promises and now that he is gone they will not honor anything or even acknowledge my issues

Avantages: It is super easy to use, anyone can figure out how to use it from the front or back end

Inconvénients: The representative who signed us up told us it was a year contract. At the end of that year we could cancel, he promised there would be no new charges after the prepaid year. He no longer works for them. Shortly before payroll was due Fivestars pulled $2400 from our account. We had no warning. I called them, they set up a phone appointment. They never showed for two of those phone appointments. I finally spoke with Silvana who told me they would refund the $2400 if and only if I signed a new contract promising to pay them monthly for the next year We did not want to continue the service, but if i didn't sign that, they would not give me the $2400 back. Even after I signed it, it took them over a week to give the money back. It has been 10 months and we received an email stating that we needed to let the know if we don't want to renew next year. We never received that email the first year, but all the same I clicked on the link to let them know there was no way we were renewing. Guess what? They set up a phone interview, you can't cancel on their website. I got the call from them today and I was able to terminate the contract for two months from now, when the 12 month contract i signed under duress expires. But then, she told me we have to mail back the two tablets. I was quite sure we paid for those becuase that's what their rep who signed us up told me. So now we were told we paid for those up front, but we have to send them back, we even have to pay for t

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2019
Willie V.
Owner/operations
Électronique grand public, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/04/2020

"Higher points earned per purchase over other reward apps"

Commentaires: Overall great app for anybody wanting to save a buck or be rewarded for their purchase. It's great that customers are being rewarded for being loyal

Avantages: Points actually accumulated fairly quick and the program is so user-friendly anybody from a child to a senior citizen can use it with ease

Inconvénients: In my opinion the only downfall is I can't go back and review what I purchased for what I'm getting points for only the amount spent

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/04/2020
Patrick B.
Associate, Commercial Division
Immobilier, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/01/2020

"Easy to use rewards software"

Commentaires: Overall, I love the Fivestars loyalty program and would urge anyone to sign up for it.

Avantages: I love Fivestars because it allows me to track and use rewards at all of my favorite retailers. They provide great rewards through na easy to use software.

Inconvénients: A lot of the retailer I frequent are not enrolled in the Fivestar program. I wish it could be used at more retailers.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/01/2020