Zoho Connect

Qui utilise Zoho Connect ?

Indépendants, grandes entreprises, moyennes entreprises, associations à but non lucratif, administrations publiques, petites entreprises.

Description de Zoho Connect

Zoho Connect est une application de collaboration en équipe qui regroupe et centralise les personnes, les ressources et les applications. Les utilisateurs peuvent partager des idées, mener des discussions en temps réel, contacter n'importe qui dans le réseau, créer leurs propres applications, construire leur base de connaissances, gérer leurs plans de travail et accéder à des applications conçues pour faciliter et accélérer le travail d'équipe. Zoho Connect garantit une communication plus rapide et une meilleure collaboration.

Informations sur Zoho Connect

Zoho

https://www.zoho.com

Fondé en 1996

Vidéo de Zoho Connect
Play
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Présentation des tarifs de Zoho Connect

Zoho Connect est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Zoho Connect est disponible à partir de 0,50 $US/mois.


À partir de

0,50 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Zoho Connect

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Documentation

Zoho Connect - Fonctionnalités

  • Collaboration
  • Conversation d’équipe
  • Création de bases de données
  • Création de documents
  • Gestion de projets
  • Gestion des notes
  • Gestion des tâches
  • Outils de présentation
  • Partage des fichiers
  • Suite Office

Logiciels d'amélioration de la productivité : afficher la liste complète

  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des groupes
  • Gestion des événements
  • Idéation
  • Modération
  • Répertoire de membres

Logiciels de gestion de communautés : afficher la liste complète

  • Blogs
  • Chat en temps réel
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de la publicité
  • Gestion des groupes
  • Gestion des événements
  • Intégration des médias sociaux
  • Médiathèque
  • Sécurité des données
  • Tag sur les médias sociaux

Logiciels pour réseaux sociaux : afficher la liste complète

  • Brainstorming
  • Conférences vidéo
  • Correction en temps réel
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches

Outils collaboratifs : afficher la liste complète

  • Arbre de décision
  • Catalogage/catégorisation
  • Collaboration
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Portail libre-service
  • Recherche en texte intégral

Outils de gestion des connaissances : afficher la liste complète

Zoho Connect - Alternatives

Plus d'alternatives à Zoho Connect

Avis sur Zoho Connect

Lire tous les avis

Note globale

4,5/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,2
Fonctionnalités 4,4
Rapport qualité-prix 4,3

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Rick P.
Director
Design, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/04/2019

"Powerful team-collaboration tool with stunning extras and a generous free plan"

Commentaires: Powerful but overwhelming. Several features and tools would make a compelling sidegrade for my team but I'm not sure the learning curve is worth it. Others may have different experiences and requirements.

Avantages: My teams have moved from Yammer to Slack to Flock, with some experimentations with Asana, Trello, Dropbox Paper and probably a half-dozen other ancillary project management/collaboration apps. They all have their strengths. (Yammer was by far the app my varied team took to the quickest, but Flock is popular, too.) The free plan which pretty much has everything a small team/business could need, supports up to 25 users. Cool. Zoho Connect is more than a project management or team collaboration tool, it's an online file cabinet, library, calendar, call tool, integrated chat, docs, presentation tool, manuals, and tons more, with extensive integration with all of Zoho's other apps and tools. Is there a deeper ecosystem? But, see below:

Inconvénients: All that power has a cost in terms of UX. It's exhausting figuring out where everything is and how to use all of the tools together. The devs have built a fairly easy to use collaboration space but it can be overwhelming and easy to overlook some integrations. I had to squint to see Cliq, the chat app, and Channels, way down on the bottom right. (Still don't know what distinguishes Channels from Groups...) If you need to get up and running fast with a temporary team there are better options, such as all the ones I mentioned. If your company is looking for an all-in-one powerful tool, Zoho Connect is in the top 3 you need to look at. Only 100 GB file storage for an enterprise plan is pretty stingy!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/04/2019
Utilisateur vérifié
Project Manager
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/05/2019

"Exactly what small teams need"

Commentaires: I absolutely love the "manuals" feature where you are able to create standard operating procedures with ease and share them with specific colleagues and groups. I also love the video conferencing feature that also allows scheduling. The learning curve is very steep and it's easy to implement in teams.

Avantages: The software is incredibly easy to use, it's very intuitive and it has enough features to make it worthwhile using. What's also great is the integration with other tools like Zoho CRM and Zoho Projects for scraping tasks or Google Calendar for syncing events. It's very simplistic in nature and that's what makes it great. Need a full-fledged project management software? Go use Zoho Projects. Need instant communication? Use Zoho Cliq. Still Zoho Connect serves us as a central hub to manage the different applications and have a neat and easy to understand interface for the most important tasks.

Inconvénients: There are some quirks I'm not happy with like that you aren't able to edit the forum posts of other members, only your own. Also the mobile app doesn't allow the creation of new forum posts.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/05/2019
Chris A.
Product Manager
11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 10/05/2018

"Layout not perfect"

Avantages: Functionality wise, its good and got all the features. Definitely good to use as price is affordable.

Inconvénients: Quality on graphics are not good, and the way it helps to navigate is still confusing. Little bit have to improve.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 10/05/2018
Laurent C.
CEO
Loisirs, voyage et tourisme, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/08/2020

"The perfect Intranet for a company"

Commentaires: The tool has been adopted very easily by our employees and its ability to integrate with the other business tools is a strong asset.

Avantages: The key success factors for an Intranet is to provide users with:
- Business value & efficiency
- User friendliness & ease of access
- Interactivity & possibility for a user to be an actor (not only passive).
Zoho Connect has it all!

Inconvénients: The design is clearly business oriented and puts efficiency before fancy design.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/08/2020
Utilisateur vérifié
Webmaster & Graphic Designer
Administration publique, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/09/2019

"Great communication tool to compete tasks"

Commentaires: The overall experience I have had has been a positive one, where I can jot different things down to each team member and see what I am assigned to as well.

Avantages: I like that I can add certain individuals to a task I need to complete to get their input or have them complete a piece I need to complete my project.

Inconvénients: I don't like that there can be a bunch of different chats open or in the list all at once. They need to have a task expiration or something. Maybe I don't see where this can be added. User rights maybe.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/09/2019