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Description de Khoros Marketing

Khoros Marketing permet aux marques de mobiliser les clients dans des campagnes significatives qui favorisent la fidélité et les résultats commerciaux.

Qui utilise Khoros Marketing ?

Non fourni par l'éditeur

Khoros Marketing Logiciel - 1

Khoros Marketing ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Khoros Marketing

Khoros Marketing

4,3 (20)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
47
10
4,0 (20)
3,7 (20)
3,8 (20)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
111
5
4,2 (229)
3,8 (229)
4,5 (229)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Khoros Marketing

Brandwatch
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de plusieurs comptes
Intégration des médias sociaux
Rapports et analyses
Salesforce Marketing Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Gestion des leads
Rapports et analyses
Hootsuite
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Tableau de bord
Sprinklr
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de plusieurs comptes
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Sprout
Fonctionnalités les mieux notées
Portail des employés
Suivi de la santé
Suivi des activités
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion de site web
Surveillance des avis émis
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Social News Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Reech Influence Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Découverte d'influenceurs
Gestion des campagnes

Avis sur Khoros Marketing

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
3,8
Fonctionnalités
3,8
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
40%
4
50%
3
5%
2
5%
catherine
catherine
Marketing Communication Manager (Venezuela)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

one of the best tools for social media!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : a tool that has helped me a lot in the programming of my social networks among others, excellent tool

Avantages :

You can respond and follow your followers in real time, through a very simple and very easy to use interface. The best thing about this tool is the possibility not only to see who shares your content, but also where your message arrives by means of very complete statistics.

Inconvénients :

It is a bit difficult to program multiple resending since the window is very small, but that would be my complaint, for everything else .. this tool is very good, I am very satisfied

Helena
Assoc. Director of Social Content And Engagement Strategy (É.-U.)
Marketing et publicité, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Khoros is great for enterprise clients, but has some short comings.

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, Khoros is an okay tool. If you have large volumes of content and multiple accounts to manage, this tool can handle it. The customer service team is very. pleasant to work with. Just note that the monitoring streams are a bit challenging to filter. We also felt that the we did not use a majority of the features available as they did not fit our needs. Therefore it was difficult to justify the spend ($$$$).

Avantages :

Monitoring & engagement. We have a high volume of comments that come in daily and needed a tool that can pull everything in successfully. It made it easier for the team to monitor and engage with the community. Customer Service - The team is very responsive. They will attempt to help as much as they can.

Inconvénients :

Overwhelming - It can be overwhelming at times. There's isn't an easy way to understand where you left off when monitoring streams. Features - Some of the features did not fit our needs. Specifically, the analytics and content library. We found others tools are more accurate for our listening and reporting needs. The content library did not categorized, organized or filter our content the way we needed. Expensive - Very expensive compared to their competitors. Hard to justify costs when we aren't using a lot of the features available.

Abby
Coordinator (É.-U.)
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Ugh!

2,0 il y a 6 ans

Avantages :

Spredfast is very similar to Hootsuite in terms of a scheduler. But it also does social listening which is important for my industry.

Inconvénients :

Schedule is slow and it's a little complicated. Customer service is very responsive, but sometimes it feels like they're answering you just for the sake of answering. Overall, not a fan. And there's a lot of ways your analytics can be skewed. Annoying to say the very least.

Dana
Dana
Account Supervisor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Good social media tool

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : It is a tool used by our clients that we manage daily. It helps us organize content and receive approvals for publishing. It also tracks our campaign content.

Avantages :

For content scheduling purposes, it is great. You can sync multiple accounts and publish content simultaneously if desired. You can also organize content with labels although there are some limitations.

Inconvénients :

The analytics side of the product is not as strong as content and listening. There are other products that do a better job with features and dashboards.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Matériel informatique, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Khoros Is great for Social Media Communications

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : My experience with Khoros Marketing has been amazing. The communication and effectiveness is exactly what any business needs.

Avantages :

Khoros has been a great for communicating with our customers via Social Media. It is very easy to manager multiple social media platforms and accounts from Khoros without having to directly log in into each platform. They system is very reliable and accurate.

Inconvénients :

I can't think of any downside to this software as my experience has been great and I am not aware of any competitors.