17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Evercontact

Imaginez vos contacts actuels et passés, directement à partir de vos e-mails et de vos recherches LinkedIn, toujours complet et à jour dans votre carnet d'adresses ou CRM, automatiquement ! Gagnez du temps et arrêtez de conserver vos contacts, car aucun numéro de téléphone, e-mail ou information commerciale ne sont oubliés ou dépassés, sans avoir besoin de passer des heures à saisir manuellement. Ainsi, vous pouvez utiliser votre temps précieux à contacter votre réseau, au lieu de chercher les bonnes coordonnées dans les e-mails ! Service individuel continu GRATUIT et essai d'équipe GRATUIT !

Qui utilise Evercontact ?

Evercontact fonctionne avec toutes les versions de Salesforce, à l'exception des fonctions de gestionnaire de contacts avec toutes les versions de Gmail et de Google Apps Outlook 2003, Outlook 2007, Outlook 2010 (32 bits ou 64)

Evercontact Logiciel - 1
Evercontact Logiciel - 2

Evercontact ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Evercontact

Evercontact

4,4 (90)
5,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
6
3
4,5 (90)
4,1 (90)
4,1 (90)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
195
26
4,0 (18 523)
4,0 (18 523)
4,1 (18 523)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Evercontact

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Confirmations et rappels
Gestion des clients
Nimble
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Suivi des interactions
Keap
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Confirmations et rappels
Gestion des campagnes e-mail
EngageBay CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Gestion des e-mails
Act!
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
CRM
Gestion des contacts
Insightly
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Programmation des tâches
Pipeline CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion du pipeline de ventes
Importation et exportation de données

Avis sur Evercontact

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
59%
4
26%
3
11%
2
2%
1
2%
Ian
Ian
Marketing Manager (Kenya)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A must tool for every marketer

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I needed a way to capture contacts for mass marketing on websites.
Honestly I knew this tool existed. It works with awe. Its awesome.

Avantages :

captures contacts from the websites amazingly Ability to organize phone numbers, emails and address Smart enough to know the contacts that you had already capture...so It won't alert. Alerts you when it detects new contacts to be captured

Inconvénients :

Am not sure if it works on other web browsers apart from Chrome.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Contact Administrator

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Great software to keep track of contacts details.

Avantages :

After you have installed Evercontact you can sit back and all your emails contacts details will be added automatically to your address book. This is a great service.

Inconvénients :

It would be great if Evercontact could add a complete address book on the users Evernote dashboard.

Réponse de l'équipe de One More Company

il y a 7 ans

Many thanks for taking the time and for the thorough review, we appreciate it! Greta feedback too. Definitely want to find a better way to show the value of ALL the work Evercontact does, not just a snippet of the last 50 updates. Thanks!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A product I really want to love

3,0 il y a 7 ans

Avantages :

This software is automatic, and just hums along in the background collecting relevant contact information.

Inconvénients :

I purchased this software as a way to dig myself out of a hole - I knew I had a bunch of contact information trapped in my email archives, but was unwilling to manually extract it. ContactRescue+ (a feature of EverContact) scanned 32k emails, found 3873 email signatures, and extracted 207 contacts. That means that, on average, one contact was sending me 158 emails. Those numbers are kind of believable, but it definitely didn't meet my expectation. There are a handful of contacts that send my bulk of emails, but I also know I've had a large volume (300+) of one-off email exchanges throughout my Business Development efforts. I was bummed that ContactRescue didn't pick these up. Finally, I reached out to support in August of 2017 about adding a second Gmail account to EverContact (a supported feature), but never heard back.

Réponse de l'équipe de One More Company

il y a 7 ans

Many thanks for taking the time, we very much appreciate it. Hate to hear CR didn't recoup as many as you hoped and that you never heard back. Shoot me a note (brian@evercontact.com) and we'll make sure to get you everything you need. And of course give you a super friendly discount if still interested. Many thanks!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Overall, this is a great add-on to my contact and network management process.

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

I like that it works in the background to gather and update contact information based on my email traffic.

Inconvénients :

I'm not 100% sure that it's picking up all of the contact information, and while I could probably dig deeper into their documentation, it's not clear exactly how to set it up to make sure everything is covered.

Réponse de l'équipe de One More Company

il y a 7 ans

Many thanks for the review! Great question and you can always log-in to your dashboard (or view contacts in your email provider) to get a look at the work Evercontact has done. And if need to recover any contacts prior to using Evercontact, we also offer ContactRescue :) Thanks!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Contact management made simple

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : I used it personally to streamline my contact list and so far the experience has been alright, I wouldn't complain mainly because of the fact that the software automatically works for me and I don't have to take out time to learn and run it. Win win!

Avantages :

Evercontact is a decent tool for managing contacts (emails, phone numbers and other such contact information) and storing them in a secure database for me to get back to at my convenience. I would say it is convenient and a time saver, definitely do not have the time to manually search for and save contacts.

Inconvénients :

One feature missing and that I would definitely recommend is a tool that could also scan and save business cards. A lot of people use QR codes as well these days, in lieu of physical paper business cards- would be nice if Evercontact would integrate that idea in a software upgrade.