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à choisir le meilleur logiciel

Description de Deskero

Deskero est un logiciel d'assistance technique robuste, doté de fonctionnalités telles que l'assistance multicanal, une base de connaissances, l'intégration de réseaux sociaux, le chat en direct intégré, des réponses prédéfinies et la gestion des clients préférés. Le logiciel vise à intégrer l'engagement social dans le service client, avec une surveillance innovante des réseaux sociaux qui permet aux entreprises de surveiller toutes les conversations significatives sur les réseaux sociaux pouvant concerner leurs marques.

Qui utilise Deskero ?

Deskero cible toutes les entreprises qui souhaitent s'engager avec les clients de manière plus personnelle et significative, tout en comptant sur un système solide de gestion des cas d'assistance.

Deskero Logiciel - 1
Deskero Logiciel - 2
Deskero Logiciel - 3
Deskero Logiciel - 4
Deskero Logiciel - 5

Deskero ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Deskero

Deskero

4,7 (113)
9,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
62
7
4,8 (113)
4,6 (113)
4,7 (113)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
159
40
4,4 (2 152)
4,5 (2 152)
4,3 (2 152)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Deskero

Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des billets
Stratégie de marque personnalisable
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Données en temps réel
Gestion de l'assistance téléphonique
Gestion de la communication
Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Salesforce Service Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des listes d'attente
Historique des clients
Tidio
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Rapports et analyses
Teamwork.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Projets multiples
Suivi des activités
Dynamics 365
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Rapports et analyses
Reporting financier
EcholoN
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Gestion des billets
Portail libre-service
Vivantio
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des incidents
Rapports et analyses

Avis sur Deskero

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
69%
4
29%
3
2%
Ray
Ray
É.-U.
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Deskero allows you to measure I.T., so that you can manage it.

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

Overall, I've had a great experience implementing Deskero as our help desk & I.T. project management solution. If you can't measure your I.T. requests/incidents, how can you manage them? Deskero allows you to measure, so that you can manage. I compared several solutions before trying Deskero, and for price vs features, I found Deskero to be our best fit. We have used it for months to manage daily I.T. tickets/incidents, and for requests/projects. We export the data and prepare analytics to identify areas within our infrastructure that could use improvement. During the setup process, I had several questions, and Nicolo was available to answer each question quickly & efficiently.

Inconvénients :

A few things weren't laid out in the portal the way I'd do them, the best way I could describe them is that they are a little quirky. However, Deskero support was there to answer my questions and resolve issues.

Andrea
Business Development (Italie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Alternatives envisagées précédemment :

Simple, complete, scalable and customizable with API

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We automatized the creation of new customers and leads with API integration, we provide a self-service portal where customers can find the activation state of their services and any requests. We manage tickets of many types very easy: information, requests, technical help, economics, leads, prospects. We implemented live chat very easy. We can manage many customers with few operators. We are very satisfied.

Avantages :

The product is perfect for tickets management and live chat implementation. You can manage as many ticket as you want and create as many chat widgets as you want, other competitors have limits on tickets or chats. It offers a simple CRM for basic tasks, but useful to store information to let operators answer customer requests. The API can expand automatization very well and information can be implemented or connected in a more complete CRM. Configuration is very easy, but complete, with e-mail template and workflow automatizations by rules and if-then conditions. There is a useful self-service portal for customers.

Inconvénients :

The API documentation is very minimal and sometimes you have to ask for help to use some advanced requests, but the technical team is fast and give you complete answers. There are some bug here and there, like broken search boxes, nothing too serious, but as you write to technical team they fix them in very short time. I wish the CRM part is more complete with the possibility to create customers types and connect each others, more customized field types and the possibility to create group of customized fields to let operators read information very easy. It's not possible to create if-then rules with CRM custom fields. I wish more customizations for self-service portal, like pages creation (outside the knowledge base), top page banners or alerts, customized fields integration into pages.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis
Source : GetApp

Good but not cheap

3,0 il y a 6 ans

Avantages :

Easy to use and web based. Trial easy to activate. you can use it with PC, tablet smartphone without problems

Inconvénients :

The application is'nt cheap if you need more then 1 agent... if you need multilanguage you have to buy the intermediate versione...

Réponse de l'équipe de Deskero

il y a 6 ans

Hello! Thanks for your review. You can have full multilanguage support on Grow plan which is only 9 USD/month, so it's actually pretty cheap :) Kind regards

Marc
President (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Alternatives envisagées précédemment :

Easy process to onboard ticketing system for our clients

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients. By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.

Avantages :

Clean and easy to understand / use interface. Support and implementation went smooth and well documented.

Inconvénients :

We are french based company (Quebec) and the french language pack needs a bit of update.

Mark
Mark
Head of Products
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Used for client support email ticketing help desk

4,0 il y a 8 ans

Commentaires : We use Deskero daily for incoming emails to our support address which in turn is auto handed out to 3 support desk staff. The system is quick and efficient.
We do not make use of the more advanced features as the functionality in the entry offer was pretty much what we were after.
We used to use our own OTRS system which was not bad but no where near as easy to use and did not look as good as Deskero does.
If you have a support desk and need the auto ticketing options on client queries then Deskero handles this perfectly well without any hassles.
Tracking a users ticket from beginning to end is easy and shows all responses and is very easy when it comes to allocating certain tickets to specific agents.

Avantages :

Very easy to use Easy to setup, adding external mail account for incoming mails. Simple efficient layout. This is important when your agents are staring at it all day. Auto allocation of incoming queries is very good. Pricing is great

Inconvénients :

None really, we are on the entry package with a few agents and it has been working well for the last few months.