RazorSync

Qui utilise RazorSync ?

Les propriétaires d'entreprise et les franchiseurs qui fournissent des services sur site (électriciens, plombiers, entrepreneurs généraux, services de réparation d'ordinateurs/appareils électroménagers, etc.).

Description de RazorSync

Rationalisez la gestion de votre entreprise de plomberie avec le logiciel RazorSync pour smartphones, tablettes et ordinateurs. Planifiez, intervenez, facturez et gérez les dossiers de vos clients sur le terrain. Affichez les missions et les techniciens sur une carte pour gagner du temps et réduire le nombre de déplacements en modifiant le planning et en réaffectant le personnel de manière efficace. Les données sont stockées sur le cloud pour rester facilement accessibles et les dossiers des clients mettent automatiquement à jour votre logiciel QuickBooks à distance. Les utilisateurs de RazorSync envoient des factures plus élevées, augmentent leurs revenus et améliorent la satisfaction des clients. Commencez votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui !

Informations sur RazorSync

RazorSync

http://www.razorsync.com/

Fondé en 2010

Prix de RazorSync

RazorSync n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de RazorSync est disponible à partir de 40,00 $US/mois.

À partir de

40,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

RazorSync - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Portail libre-service
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services

Logiciels d'affectation du personnel : afficher la liste complète

  • Base de données de contacts
  • Calculateur d'impôts
  • Facturation des dépenses imprévues
  • Facturation des projets
  • Facturation en ligne
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Facturation à l'heure
  • Factures personnalisables
  • Gestion des demandes de paiement
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Portail de facturation
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Traitement des paiements

Logiciels de facturation : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Planification de la maintenance
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services

Logiciels de gestion de services CVC (chauffage, ventilation, climatisation) : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi du temps en ligne

Logiciels de gestion des interventions : afficher la liste complète

  • Alertes/Notifications
  • Emplacements multiples
  • Gestion des réservations de chambres
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des groupes
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des ressources
  • Planification du personnel
  • Planification en temps réel

Logiciels de planning : afficher la liste complète

  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Paiements mobiles
  • Signature électronique
  • Suivi du temps
  • Traitement des paiements

Logiciels pour artisans : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des produits chimiques
  • Planification
  • Routage

Logiciels pour piscines : afficher la liste complète

  • Application mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services

Logiciels pour plombiers : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Planification
  • Pour sous-traitants en commerce et/ou électricité industrielle
  • Suivi du temps

Logiciels pour électriciens : afficher la liste complète

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Plus d'alternatives à RazorSync

Avis sur RazorSync

Afficher 5 avis sur 440

Note globale
4,4/5
Facilité d'utilisation
4,2/5
Service client
4,5/5
Fonctionnalités
4,1/5
Rapport qualité-prix
4,4/5
Will M.
Chief Executive Officer
Services aux consommateurs, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 11/06/2016

"Best Bang for Buck!"

Commentaires: I run an energy auditing / inspection firm and I have tried dozens of other apps to help automate and track our workflow. We don't fit the standard mold of service companies since a majority of our business is new construction. We don't fit the mold of production companies since we are service based. RazorSync is the only "of the shelf" solution that we could customize to fit our workflow. I have greater control and vision throughout our company now that everything is being tracked and measured through RazorSync.

Avantages: Customized statuses... Hands down our most important feature. We have several different types of inspections that have stages and steps that require both field users and office users to complete. Since we were able to customize the statuses to fit the stages of the project, I can see where everything is at a glance. I can color code the statuses by the responsible employee so that when glancing at the calendar, I know that I shouldn't see any bright yellow statuses that are over a week old... That tells me to go check on Kevin and see if he has a pulse. That type of tracking is INVALUABLE!!! I'm not waiting on reports or taking an employee's word that their tasks are completed. All the other features are great but you can find the same features elsewhere (and pay a lot more).

Inconvénients: Most of my cons are specific to the odd nature of our work. We routinely have different inspectors team up for a day and separate the next day and there is no way of assigning more than one employee to a task/work order. This leads to creating place holder events to indicate that the employee should look to another employee's schedule. It works... it's just a bit clunky. UI- RazorSync does not appear nearly as polished as it's competitors. Because of the functionality, I feel that it's an acceptable trade off. The web browser view is the largest problem design wise. Again, we have as many users in the field as we do in the office so half of our company uses the web browser view. If you just run through the mobile app, you probably won't notice the awkwardness.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 11/06/2016
Pavel S.
President
Services et installations de loisirs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/11/2019

"What I would like have added or changed"

Commentaires: I like it very much it suits our needs very well and I notice a steady improvement. So far the customer service has been great every time a call. I believe over the last 3-4 years we had a technical issue only once when Amazon servers were down or something. Will keep on using it and recommending it to my peers.

Avantages: Custom service forms. I can create a standard form for pretty much any need. I like the automatic invoicing and Quickbooks integration, gps locator for field workers and time keeping is also great

Inconvénients: I am not sure if it is a "con" but I wish after I import all invoices from Razorsync to Quickbooks, that the invoices already have the checkmarks for the allowed payment options, as now after I generate 50 invoices I need to open each one and checkmark the 2 payment options (bank transfer and CC). On the other hand that way I may catch a wrongly generated invoice. Another thing I don't like is when I set the recurring services/ work orders and I add a service item when I set up the recurring service (i.e. the cost of the service and a service form to be filled by our employee), the next time I set any service for this client it will include the same forma nd the same service item - so I need to go in and delete those --- is there a way to add service forms and items in a recurring service without having those aper in every later job for the same client?

Réponse de l'éditeur

envoyé par RazorSync le 08/11/2019

Thank you for the great review Pavel! We are grateful to be able to help your business. If you ever need anything, please feel free to reach out to us.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/11/2019
Thomas S.
Owner
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/11/2019

"Makes our business work..."

Commentaires: Without a software like this, our company would be almost impossible to operate efficiently. Although it can be slow responding to touch at times especially when the techs are navigating between screens on ipads in the field, it does function well 90% of the time.

Avantages: We like that we can really track each service call and pull up reports that will list each call and what status it is in, based on what we customized out status headings to be.
Its great to be able to back track and un-invoice something if we want to reopen the work order, or service request.
Also, the fact of adding multiple work orders to one service request for a job that may be ongoing or needing return trips is an excellent feature and essential part of our requirements.

Inconvénients: It is really tricky navigating and opening past work orders and invoices to view history.
Also confusing and somewhat limited in customizing customer entries and how it is set up for adding or deciphering sites versus billing, etc. Commercial customers can not be saved without adding a first and last name? this is strange and entries have to be modified in Quickbooks online after we export.

Réponse de l'éditeur

envoyé par RazorSync le 11/11/2019

Thank you Thomas for your review. We are glad to hear its making your business operate more efficiently! Please reach out if you have any questions, our team is always happy to help!!!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/11/2019
Duane T.
Sales and Service
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2019

"RazorSync is great for any sized business"

Avantages: I like the flexibility that comes with Razorsync. I can make adjustments on the fly

Inconvénients: Inventory management portion leaves a lot to be desired

Réponse de l'éditeur

envoyé par RazorSync le 07/11/2019

Thank you Duane for this review! I am glad this has allowed you more flexibility. Please reach out if you ever have any questions!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2019
Marc M.
Operation Manager
Construction, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/11/2019

"very good program, with a few minor changes can be great!"

Commentaires: Time-efficient , least paperwork more profit!

Avantages: price, support, offline capabilities, relatively easy to use.

Inconvénients: QB integration, communication with customers(ex. mail to only one person at a time), miss some intuitive options, no statement or finance charging option

Réponse de l'éditeur

envoyé par RazorSync le 07/11/2019

Thank you Marc for this review! I'm so glad we've been able to assist!! Please reach out if you have any questions, our team is always happy to help!!!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/11/2019