15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de EZnet Scheduler

Un planificateur qui s'adapte à votre mode de travail. Cette solution permet de réduire les rendez-vous manqués, d'augmenter la productivité et de commercialiser vos offres à un prix abordable. Entièrement personnalisable, avec intégration Google et iCal, planification 24 h/24, 7 j/7, paiements par carte de crédit, rappels vocaux, suivi automatique des services, etc. Consultez le site web de l'éditeur pour démarrer votre version d'essai gratuite et configurer une session dès aujourd'hui.

Qui utilise EZnet Scheduler ?

Les professionnels de la santé, vétérinaires, entreprises automobiles, écoles et universités, entreprises de services, tuteurs, entreprises de télécommunications et de télédiffusion, hauts cadres, cabinets d'avocats, entreprises de location et sociétés immobilières, etc.

EZnet Scheduler Logiciel - 1
EZnet Scheduler Logiciel - 2
EZnet Scheduler Logiciel - 3
EZnet Scheduler Logiciel - 4

EZnet Scheduler ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

EZnet Scheduler

EZnet Scheduler

4,4 (141)
34,95 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
63
Intégrations introuvables
4,3 (141)
4,4 (141)
4,3 (141)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
54,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
129
6
4,6 (365)
4,8 (365)
4,8 (365)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à EZnet Scheduler

Jane
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Planification des rendez-vous
Genbook
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Housecall Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Historique des factures
Planification
Setmore
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Recherche/Filtre
Sign In Scheduling
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
QuickBooks Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Revenu et bilan comptable
ServiceNow Customer Service Management
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Gestion des tickets de support
Gestion des tâches
Schedlyzer
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur EZnet Scheduler

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
30%
3
10%
2
2%
Jessica
Jessica
Case Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Administration publique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Love it!

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

The ability to schedule multiple appts and mark them accordingly.

Inconvénients :

That it times out so quickly and the small print size when trying to print.

Réponse de l'équipe de EZnet Scheduler

il y a 4 ans

Hi Jessica, Thank you so much for taking the time to leave this review. We really appreciate your business. Thank you for providing feedback on the program as well and bringing your particular issue to our attention. Please let us know what we can do for you in the future!--JG

Gene
Gene
Technical Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Scheduling software that fit our use case, but not like a glove.

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : We have used EZnet Scheduler for several years now with satisfactory results. Everyone on staff has asked for an app for their phone though. Unsure why this hasn't been created yet.

Avantages :

This software was easily adaptable to our type of business and allowed the flexibility to change parameters to meet our specific resource types. It was relatively easy to customize and we were able to get started fairly quickly. Sends Text and/or email notifications to both the technician, and if needed, the customer.

Inconvénients :

No mobile app. You navigate to the site via a mobile browser and it is difficult to see and manipulate the various appointments created. If you have the credentials to change the schedule, you can accidentally move the appointments around without any confirmation request.

Réponse de l'équipe de EZnet Scheduler

il y a 2 ans

Thanks Gene for your thoughtful review! We are working on exciting new enhancements to the Scheduler and an app is in the works! We are in the process of adding two new features (testing mode) including two-way text messaging which is directly integrated into the calendar and updates appointments automatically. The other new feature coming out soon is IntelliVu digital job board with a Kanban view with drag and drop capability to update the status of a job/project/task and notify internal stakeholders as well as your customers. If you'd like to participate in our select beta group, please call us at 888.959.7475. Thanks for being a long-time, loyal customer--we appreciate it!

Jordanna
Owner (É.-U.)
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good but lacking important features

3,0 il y a 2 ans

Avantages :

I like that it’s fairly easy to use and easy to navigate.

Inconvénients :

I wish there it wouldn’t tell you WHO scheduled an appointment as well as a time stamp with the date and time that user scheduled the appointment. It also is not very mobile friendly

Réponse de l'équipe de EZnet Scheduler

il y a 2 ans

Thank you Jordanna for your review. To view who created an appointment, select "Appointment Report" from Reports menu. Click "Run report" button. Then, you'll see who created the appointment and the creation date as well as modification information to the appointment. You are able to select which fields to display on this report in the "Display basic fields" drop-down menu from "Display Options" section in the middle of the window. We are in the process of adding new features including Enhanced Text Messaging which allows two-way text messages which automatically update the Scheduler, and IntelliVu digital job board which enables a Kanban view with drag and drop capability to improve workflow. If you're interested in participating in our beta release program, please contact customer support at 888.959.7475 for more information and to get on our list. Thanks for your business and your feedback. We greatly appreciate you.

Riabilitazione
Finance Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Relatable Appointment Solution for Companies.

5,0 il y a 2 mois

Avantages :

EZnet Scheduler brings a solid form that makes every appointment determined and speedy. There is calendar inclusion in this solution.

Inconvénients :

EZnet Scheduler brings clarity and organization in matters planning.

Réponse de l'équipe de EZnet Scheduler

il y a 2 mois

Thank you for the review! We appreciate you taking time to review us and share your positive experience with others who may be considering us. We're so happy to have you in the EZnet family. :-)

Brad
Owner (É.-U.)
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Service industry easy easy easy

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Simple to learn and set up. Not overly pricey. We won’t from a Manuel scheduling board to this and it was a seem less transition.

Inconvénients :

The only thing that it is missing is the ability to scan in a previous work order to be able to reference the last job while scheduling a customer.

Réponse de l'équipe de EZnet Scheduler

il y a 2 ans

Brad thanks so much for taking the time to review EZnet Scheduler, and for your long-time business. We are in the process of rolling out some new features including Enhanced Text Messaging where customer's responses are integrated directly into the calendar updating the appointment status in real time. We're also introducing a Kanban feature called IntelliVu digital job board, a Kanban view that allows you to track the appointment status to improve workflow. Right now you can add a photo or document through Company Accounts, Manage Customer Records. Find the specific customer, click the wrench. Click the Photos/Documents tab. Then select Browse, find the desired file, select Upload.Then, click save. We are also in the process of introducing a new interface and in that release, we will be adding additional capabilities with adding photos/documents. If you're interested, we are looking for a select group of customers for our beta release. Call 888.959.7475 if you're interested.